Цоо шинэ амьдрал

285 15 0
                                    

Онгоцны цонхоор элдвийг ажин суухдаа тэнгэр ийм уудам  гэдгийг анзаарч байгаагүйм байна!Одоо надад утсаа оролдон суухаас өөр ажил байсангүй.Оролдсоор байгаад сүүлдээ хийх ч юм олдохоо байжээ.Гэнэт On The Road Again Tour санаанд оров.За байз тоглолт хийх орнууд нь юу билээ??? Тиииймэээээ!!!!!!!!! Хамгийн эхний тоглолт 2 сараас АВСТРАЛИД болох юм байна штээ!!! Тунгаа үүнийг мэдсэн боловуу??? Би үзэж чадах боловуу?? гэсэн бодол ар араас цуварна.Сувд эгчээс асуувал зөвшөөрөх боловуу?? Хурдхан шиг л асуумаар байна.Даанч хажууд унтаж байв.Ёоооооё амьдрал минь ингэж үргэлжлэх талаар хэзээ ч төсөөлж байсангүй.Онгоцноос буугаад шууд Сувд эгчээс асуунаа! Ер нь миний амьдрах өрөө,сурах сургууль ямар байх бол?? Тэндхийн хүүхдүүд намайг яаж хүлээж авах бол?? гэдгээс айгаад ч байгаа юм шиг:// Одоо харин жаахан унтаад авъя! Том зорилго урд минь зурайж байна шүү дээ.

Солонгоо,сэрээрэй гэх чимээнээр сэртэл би аль хэдийн Австралид ирсэн бололтой.Гайхалтай! Ачаа тээшээ аван онгоцноос буув.Цээж дүүрэн амьсгал.Хэзээ ч ингэж амьсгалж байгаагүй л юм шиг уртаар амьсгалав.Энэ чинь л миний байх ёстой газар! Буруу оронд төрсөн гэдгээ мэддэг ч байх ёстой газраа олсон минь үнэхээрийн аз жаргал шүү:")) 

Би: За одоо яах вэ? Такси??

Сувд эгч: Үгүйдээ,хонгор минь /гайхалтай тэр үнэхээр эелдэг хүн  шүү :3 /

Би: Тэгээд яахын?

Сувд эгч: Ах чинь ирж авнаштээ :))

Би: Өө нээрээ тийм л дээ би мартчихаж гэж хэлээд толгойгоо илэв :P

Сувд эгч: Өө тэр аль хэлийнээ ирчихэж гэсээр цэвэр австрали гаралтай боловуу гэмээр ах уруу заав.

Би: Пэээ та чинь гадаад хүнтэй гэрлэсэн хэрэг үү?

Сувд эгч: Яагаад болохгүй гэж? 2 өөр орны хүн нэгнийгээ хайрлаж болохгүй юмуу? хэмээн чанга хөхрөв.

Би: Бурхан минь,мэдээж бололгүй яахав ээ!!! (Харри,Наялл 2гоо бодоод инээхгүй байж чадсангүй)

Сувд эгч: Хха за харьцгаая хонгор минь:))

Цаг гаран машинд явсны эцэст яг л кинон дээр гардаг шиг байшингийн гадаа ирж зогсов.Мэдээж тэр байшин 2 давхар бөгөөд гоёмсог хашаатай юм.Доторхыг нь харахаас байж ядна.Үнэхэээр гайхалтай цэлгэр юм.

Сувд эгч: За Солонго минь дээд давхар чиний нэр бичээстэй өрөө байгаа.Хүсвэл эхлээд очиж хар :)

Би: Мэдээж !!!

За хаалгыг нь шууд татахуу яахуу?? Тиймээ би хүлээж тэсэхгүй нь!!!! Нүд минь орой дээрээ гарах шахав.Ханаар дүүрэн 1D :3 Тэр ч атугай цагаа хэрэглэл минь хүртэл 1D юм гээч! Энэ өрөө яг л надад ахадсан юм шиг санагдав,дэндүү тансаг юм! 

Сувд эгч: Солонгоо болж байна уу?? Буугаад ир ярих юм байна ?

Би: За очлоо гэсээр доошоо буутал Сувд эгч нөхөртэйгээ ширээний ард суучихсан байлаа

Сувд эгч: Ийшээ суул даа?

Би: За юуны өмнө надад тийм гайхалтай өрөө бэлдсэнд баярлалаа гээд тэврэв:))

Сувд эгч: Ххэ,бид 2ийн хийх ёстой зүйл шүү дээ одоо чи минь манайд бүр мөсөн амьдарна.Шинэ гэртээ тавтай морил!

Би: Ххэ за :)

Сувд эгч: Тэгэхээр чамаас хүсэх юм байна л даа хэмээн нөхөр уруугаа инээмсэглэв.

Би: За?

Сувд эгч: Ийм байна.Одоо чи 2 улсын иргэн! Юу гэж хэлэх гээд байгааг минь ойлгож байна уу? Монголд байгаа гэр бүл чинь тэндхийн гэр бүл.Харин бид 2 чиний хувьд 2 дох ээж аав чинь!

Би: O.O

Сувд эгч: Нэг ёсондоо чи бид 2г аав,ээж гэж дуудаачээ гэж бид 2 хүсэж байна:)) Хэзээ ч тэгэж дуудуулж үзээгүй болохоор ямар байдгийн нь мэдрэх гэсэн юм гээд инээмсэглэлийг нь гуниг дарав.

Би: Ммммм... хэмээн ямар ч дуу гаргасангүй

Сувд эгч: Гэхдээ чи хүсэхгүй бол хэрэггүй дээ хонгор минь,гэхдээ ямар ч байсан чи эндхийн иргэн болсон учраас чиний овог нэр солигдох ёстой шүү

Би: Тэгэхээр гадаад нэртэй болохнээ?

Сувд эгч: Яг тийм.Өөрийхөө нэрийг чи өөрөө бодоод олчих.Харин овог чинь Хүүд шүү:))

Би: Ойлгомжтой тэгэхээр энэ нөхрийх нь овог байзззз Хүүд гэсэн үү???///

Сувд эгч: Тийн яасан?

Би: Ххэ яасан гоё овог вээ? ( мэдээж Кал бодогдоно) Надад нэрээ бодоод байх шаардлага байхгүй ээ! Beezus Swan! ( Энэ нэр бол Тунгаа,Сүмбээ бид 3 нийлж байгаад өөрсдөдөө бодож олсон нэр) Харин таных? (Нөхрийх нь угаас өөрийх нь нэр болохоор асуух шаардлага байхгүй :P )

Сувд эгч:Гайхалтай,Намайг Перль Плитчер гэдэг:)) (Pearl-Сувд Мөн хажуугаар нь надад Сувд эрдэнийн хатагтай зохиолын Перль авхай бодогдоно) Би маргааш явж бичиг баримтийг чинь янзлана.Өнөөдөртөө шинэ гэртэйгээ танилц.Аа бас чи бид 2ийн хүссэн зүйлийг сайн бодоорой :)

Нэг ёсондоо эндхийн иргэн гэдгийг минь баталгаажуулах! Энэнд ядаад байх зүйл байхгүй ээ.Учир нь Сувд эгч эндхийн иргэн.Би түүний өргөмөл охин!Тэгэхээр би Жеримиг аав харин Перлийг ээж гэж дуудаж болох л юм.Учир нь эндхийн хүмүүс намайг төрсөн охин нь гэж бодож байгаа.Воаав би эрийз болчихлоо шүү дээ  :P За тэр яахав.Явж гэрийхэнлүүгээ залгъя гэсээр өрөөний зүг гэлдрэв.

Заа энэ парт маань жаахан тайлбар шахуу болчлоо.Дараагийн партаас маань үйл явдал жинхэнэ өрнөнө^^

Тавилан.|Харри Стайлс|Фэнфик|Место, где живут истории. Откройте их для себя