Заа даа хийх ч даалгавар бараг алга даа гэсээр маргаашийхаа хуваарийг ялган цүнхлэв.Гэтэл утас дуугарлаа.Аваад хартал танихгүй дугаар......
Би: Байна уу?
.....:Байнаа.Би Викли байна:))
Би: За?? Миний дугаарыг хаанаас олов?
Викли: Багшаас авсыма.Чи одоо завтай байвал гараад ирээч?
Би: Би завгүй байнаа.Яах гэсэн юм?
Викли: Зүгээр л,гэрт хийх юм байхгүй салхинд гаръя гээд л..
Би: Хха гадаа цас орж байна штээ??
Викли: Гэхдээ дулаахан :))
Би: Тэгсэн ч зав алгаа.Дараа болъё
Викли: За чи дараа гэж хэлсэн шүү.Баяртай!
Би: Баяртай гэсээр утсаа салгав.Энэ одоо яах гэсэн юм болдоо чааваас гэж бодол хийх зуур "Хонгор минь хоолоо идээрэй" гэх чимээ гарлаа.Би ч идэх юмнаас буцах биш хурдхан шиг доошоо буун ширээнийхээ ард суув.
Би: Жерими ирээгүй юмуу?
Перль: Ажилтай шүүдээ.Нэлээн шахуу ажилтай =D
Би:Хэлчихгүймүү?
Перль: Одоохондоо үгүй ээ :))
Би: Зза.нээрээ удахгүй OTRA боллоо шүү :3
Перль: Харин тиймээ,бас Валентин боллоо.
Би: Юуу вээ?! Та 2 чинь 40 хүрэх гэж байж арай Валентин тэмдэглэдэг юм биш биздээ ххахах:))
Перль: Юу гэсэн үгийн бээ:)) Нэгэнт хосууд юм чинь хэдтэй байсан ч ямар хамаатай юм=]]
Би: Зза тиймдээ :D
Перль: Чи өөрөө яах гэж байна?
Би: Би яахавдээ гом бие гозон толгойлоол хха =]]
Перль: Хха зза:)) гэсээр яриа өндөрлөв.За би ч дээшээ гаръя даа хэмээн өрөө уруугаа зүглэлээ.Бодсон ёсоороо laptopоо асаан гэрийхэнтэйгээ болон Сүмбээ,Тунгаа 2той 2 цаг гаран Скайпдан унтахаар хэвтлээ.Өнөөдөр ч дажгүй өнгөрлөө шүү,маргааш яах болдоо хэмээн бодсоор нүдээ анив.
Сэрүүлэг!! (энэ надад тийм ч хэцүү санагдахаа больсон)
За босъё доо гэсээр суга үсрэн бослоо.Угаалгын өрөө уруугаа орон нүүр амаа угаах зуураа бас л өмсөх хувцасаа бодов.Цагаан майк,сул цамц,хар конверс! Угаалгын өрөөнөөсөө өөрийхөө өрөө уруу дамжин үсээ хальт самнасан болоод цүнхээ шүүрэн доошиллоо.Тэр 2 аль хэдийн бэлэн болсон бололтой.Гэрээсээ гартал тэнгэр нэг л сүүмгэр,цас орох шинжтэй жихүүн салхитай байв.Нэлээн уйтгартай өдөр болохнээ хэмээсээр машиндаа суун сургуулийн зүг хурдлав.Машинаасаа буутал сургуулийн үүдэнд Рамона,Сандра 2 байхыг харан Перльд баяртай гэж хэлчихээд тэр хоёр дээр очхоор алхаллаа.Тэр 2 ч сайн хүүхдүүд юм шиг санагдсан бөгөөд Рамона надтай адилхан стилтэй нь үнэхээр таалагддаг.Харин Санда бол үгүй ээ тэс өөр стилийн хүүхэд байлаа.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Тавилан.|Харри Стайлс|Фэнфик|
FanfictionИтгэмээргүй хувь тавилан,амьдрал гэдэг зүйлийг хожсон нэгэн охины түүх! Story Of My Life :)