Хэн юм болоо хэмээн бодон эргэн харвал Наялл Хоран!!! Өө бурхан минь! Би хий юм харж байна уу? Эсвэл бурхан надад дахиад боломж олгосон уу?? Ёстой бүү мэд!! Шокноосоо хараахан гарч чадахгүй байтал
Наялл: Бийз чи юу?? Ингэж таарах гэж!
Би: Би мөн2.Чи ийм алдартай байж энд юу хийж яваа юм?
Наялл: Өнөөдөр орой дахиад тоглолттой штээ! Чи ирж үзэхгүй юмуу?
Би: Үгүй дээ.Миний хувьд болсон.Дэлхийн номер нэг хамтлагийн 2 гишүүнтэй уулзаж,тоглолтыг нь үзчихсэн юм чинь :P ^^
Наялл: Би энчээ та 2той сууж болох уу?
Би: Өө тэгэлгүй яахав.Энгийн хүмүүстэй сууж байна гээд Папсдуулна гэхээсээ айхгүй бол..
Наялл: Угаасаа дасал болчихсоон.
Викли: (Ам нь ангайлттай хэвээр л,шоконд орсон бололтой) Та 2 чинь яаж?? За ямар ч байсан би захиалгаа авчихаад ирье дээ.
Би: Ххэ тэг2:"))
Наялл: Чи дайрекшионер биш юмуу?
Би: Үгүй ээ(LOL!!! Амьдралдаа ингэж хувиралгүй худал хэлж үзсэнгүй.Гэхдээ би хуруугаа зөрүүлчихсэн байлаа.)
Наялл: Тэгээд яагаад бидний тоглолтыг үзсэн юм?
Би: Дэлхийн номер нэг хөвгүүдийн хамтлаг ирж байхад үзэхгүй өнгөрч чадна гэж үү?
Наялл: Гэхдээ Харри хэлэхдээ чамайг VIP суудалд сууж байсан гэсэншт!
Би:(Өөөө мааааая гоооооод :OO Харри үнэхээр намайг харж байж!! Бүр Наяллд хэлсэн байна шүү дээ)) Айн?? Харри чамд ??
Наялл: Өө энийг хэлэх ёсгүй байсаншт! Одоо зүгээр мартчих! Тэгэхээр энэ залуу чиний найз хөвгүүн юмуу ? ( Царай нь барайв)
Би: Үгүй дээ.Миний ангийн найз.
Наялл: ( Зөөлөн инээмсэглэн) Аан ххэ :)) Чи надад дугаараа үлдээж болох уу? Би тоглолтон дээр уулзсан хүн бүрээсээ асуудаггүй шүү.Асуух нь битгий хэл ингэж хамт сууж байгаагүй.Битгий буруугаар ойлгоорой.Зүгээр ллл.... Зза зүгээр надад дугаараа хэлээч!!
Би: Яах гэж ?
Наялл: Мэдэхгүй ээ.Зүгээр хэрэг болох юм шиг санагдаад байна.
Би: (Дугаараа утсан дээр нь хадгалан өглөө.Хха утасных нь дэлгэцэн дээр тэдний өөрсдийх нь сэлфи байв.) За болчихлоо.
Наялл: Баярлалаа.Танайх хаана байдаг юм?
Би: Эндээс нээх холгүй ээ ххэ:)) хэмээн ярилцаж суутал Викли ирэв.Зөрөөд Наялл "Явлаа,удахгүй уулзъя! хэмээсээр босоод яваад өгөв.Тэр удахгүй уулзна гэж хэлсэн үү!!!!!!! Би ухаан алдах дөхөв.Хэтэрхий баярласандаа тэр!!
~~Наялл"s POV~~
Ингэж таарна гэж ёстой бодсонгүй шүү.Харри надад ч том өртэй боллоо доо.Харрид энэ охин таалагдаагүй байсан бол надад ч том боломж гарах байлаа даа :((.Ямартай ч дугаарыг нь олоод авчихлаа шүү:))
~~Бийз'S POV~~
Зиакк.Би одоо Виклид юу гэж хэлэх ёстойм бол! Гэнэт Викли энэ бодлыг минь үргээн
Викли: За яриад байгаарай.Чи яаж алдарт Наялл Хоранг таньдаг юм?? Сая би гарын үсгийг нь авах ёстой байлаа тийм үү? Гэхдээ би шоконд орсон байлаа л даа!!
Би: Өчигдөр тоглолтон дээр нь таарсан юм.Тэгээд яахавдээ нэг тийм юм болоод танилцсан юм.
Викли: Зза ерөнхийдөө ойлголоо.Гэхдээ бас л сонин байна шүү.Дэлхийн од өөрөө чам дээр ирээд л!
Би: За солиор! Урдхаа идье.Өлсөж үхэх нь.
Викли: Хха зза :)) хэмээсээр чимээ аниргүй урдхаа идэцгээв.Би зүгээр л аз жаргалтай байлаа.Юу хийх ёстойгоо ч мэдэхгүй.Зүгээр л самгардаж байлаа.Толгой дотор минь баахан асуултууд эргэлдэнэ.Хамгийн гол нь миний дугаарыг яах гэж авсан юм бол!! Энэ үнэхээр том асуулт байна шүү.Бид 2 хоолоо идэж дуусаад цэцэрлэгээр зугаалж байгаад гэртээ харицгаахаар шийдэв.Виклитэй салах ёс гүйцэтгээд гэр уруугаа аз жаргалтайгаар бараг л нисэх мэт оров.
Би: Би ирлээ.
Перль: Нэлээн удлаа шүү. Тэр царайлаг хүү хэн юм :3
Би: Манай ангийн хүүхэд. ( Өнөөдрийн болсон явдлыг яривал өчигдрийхийг ярих болно тэгэхээр дэмий гэж үзэв.)
Перль: Их царайлаг юм.Тэгээд ч чамд сайн бололтой.
Би: Хха үгүй байхоо.Зүгээр гэрт нь хийх юм байхгүй тэгээд л уулзы гэсэн байх
Перль: Хха мэдэхгүймдаа.Юм идэх үү?
Би: Идэлгүй яахав :))) ( Аз жаргал!! Сэтгэл санаа минь хэтэрхий өндөр байлаа!)
Перль: За гал тогоо уруу орцгооё! Гал тогоондоо ороод гэдсээ даахгүй болтол идээд өрөө уруугаа гүйлээ.Маргааш нэг дэх! гэсэн бодол толгойд минь зурвасхан орж ирэв.Гэсэн ч би аз жаргалтай байна :")) Гялс хуваариа ялгачихаад Тунгаа,Сүмбээ 2т болсон бүх явдлыг ярьж өгөхөөр Скайпаа холболоо.Ашгүй тэр 2 байх бөгөөд эхлээд 30аад минут элдвийг ярьж удаан залгасангүй хэмээн загнуулан болсон бүх явдыг ярьжтэр 2ыг ухаан алдуулав.Тэр 2 нэлээн удаан надад итгэсэнгүй.Ер нь л итгэсэнгүй:")) Итгэхгүй байгаа бол яая гэхэвдээ хэмээсээр ярианыхаа сэдвийг өөрчиллөө.Унтан унтатлаа тэр 2той хамт байгаа юм шиг л сайхан байв.Нүд минь анилдана.Тэр 2т унтах цаг болчихсоноо хэлээд л нам унтаж орхив.Сайхан унтжээ.Сэрүүлэг!!!!!!!!!!!!!!! Энчээ ирээд хэзээ ч ингэж сэрүүлэгийг үзэн ядаагүй юм байна шүү.За босохгүй гээд яахавдээ гэж бувтнасаар орноосоо хөндийрөн утсаа шүүрлээ.Баахан мэдэгдэл ирчихсэн байв :OOOO !!!!!!!!!!!
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Тавилан.|Харри Стайлс|Фэнфик|
FanfictionИтгэмээргүй хувь тавилан,амьдрал гэдэг зүйлийг хожсон нэгэн охины түүх! Story Of My Life :)