Arkadaşlar uzun zamandır bu siteye üyeyim.Kendi kurgumu yazacak cesareti sonunsa kendimde buldum ve sizlerle paylaşıyorum. Umarım beğenirsiniz. Görüşlerinizi merakla bekliyorum. Lütfen votelerinizi ve iyi yada kötü yorumlarınızı bekliyorum. ..
20 Temmuz 2012
Hazan Yağmur Altaylı
Genç kız valizini hazırlarken elleri hızlı hareket ediyordu. Bir an önce gitmeliydi bu şehirden. Uzaklaşmalıydı. Onlardan, kalbinden, aşkından, kendinden. Evet, en çok ta kendinden. Hayallerinin yıkılmışlığından. En yakınlarının ihanetinden. Ne çok güvenmişti ne çok sevmişti Mert'i. Küçücük yaşında sevmişti onu ta lise yıllarından âşıktı Mert'e. Bir türlü kendine güvenememiş, açılamamıştı ona. Kendini Mert'e layık bulmamıştı hiçbir zaman. Lisede en yakın arkadaşıyla paylaşmıştı hep Mert'e olan platonik aşkını. 4 yıl boyunca Mert'i bir tek kardeşim dediği Gizem'e anlatmıştı. Sonra ne olduysa üniversite de olmuştu. 3. Sınıfta katıldığı bir seminerde Mert'le yolları kesişmiş ona göre bir daha ayrılmamak üzere birleşmişti. O Zaman Mert de kendisi de 3. Sınıftı ama karşılaşana kadar aynı üniversitede olduklarından haberi bile yoktu. Onunla görüşmeye başladıkları zaman yine tek sırdaşı liseden beri ayrılmadığı en yakın ve tek arkadaşı Gizem'di. Nerden bilebilirdi ki en yakınım dediği kardeşi saydığı Gizem'in ve kalbini tereddütsüz ellerine verdiği Mert'in onu sırtından hançerleyeceğini???
Her yıl yaptığı gibi sevgilisinin- ah artık nişanlısıydı- doğum gününde ona güzel bir sürpriz hazırlamak istiyordu. Bugün kalabalık bir parti veya şatafatlı bir şeyler planlamıyordu. Sade, şık ve sadece ikisinin olduğu bir ortamda ona hediyesini vermek ve yeni yaşını şimdi ve sonsuza kadar birlikte kutlamak istiyordu. Mert'in evine doğru adımlarını atarken içinde peyda eden sıkıntıya anlam verememiş gülümseyerek ellerindeki poşetleri Mert'in kapısının eşiğine bırakmış, Mert'ten gizli çoğalttığı evin anahtarıyla kapıyı açmış ve başını kaldırmıştı. Sürpriz yapmak istemişti sadece. Ama asıl sürpriz ona olmuş, hayatının ihanetiyle yüzleşmiş ve yıkılmışlığın o acı tadıyla koşarak o evden uzaklaşmaya çalışmış, kapının önündeki poşetlere takılıp yere kapaklanmıştı. Mert şaşkınlıkla açılmış ağzıyla ona bakmış koşarak yanına gelip ayağa kaldırmak için elleriyle kollarını tutmaya çalışmış ancak Hazan buna izin vermemişti. Yüzüne bakarken kalbini son sürat attıran adamın sesi midesini bulandırmıştı. Ağzından öğürür gibi bir ses çıkardıktan sonra nefret ve acı dolu gözlerini onun siyah gözlerine dikmiş ayağa kalkarken konuşmaya başlamıştı.
- "NEDEN? " diye bağırdı genç kız sevdiği adama. Ne olmuştu da bu hale gelmişlerdi. Gözlerinde nefret ve acıyla Mert'in yüzüne bakıp, parmağındaki ki nişan yüzüğünü hırsla çıkartmış Mert'in yüzene fırlatmıştı. Bu arada ne Mert nede Gizem tek kelime etmemişti.
- "Sizden nefret ediyorum. Ben size ne yaptım ha NEE? İkinizi de en masum duygularla sevdim. Birinize kardeşim birinize aşkım dedim. Ben ikinize de bunlar benim hayatım dedim. Ama siz, siz. Bana gerçek düşmanın en yakınında ki olduğunu gösterdiniz. Sizden nefret ediyorum. " Hazan bunları söylemiş daha sonra ardına bakmadan oradan uzaklaşmıştı.
Sonraki günlerde amcası ayarlamaları yapmış yüksek lisans için İngiltere'ye gitmeyi kararlaştırmıştı.. Uçağa binmeden önce kendisini uğurlamaya gelen annesinin ellerini öpmüş sımsıkı sarılmıştı. Biliyordu bir daha gelmeyecekti bu şehre. İstanbul Hazan için katıksız acı demekti...
12 Ocak 2015
Alarmın tiz sesiyle gözlerini Londra'nın kasvetli günlerinden birine daha açtı Hazan. Üzerindeki yorganı tekmeleyerek yatakta oturur pozisyona geldi. Ve derince bir oflayarak gerindi. Sonra yüzünde minik bir gülümseme oluştu. Artık çalıştığı yerde yönetici asistanı değil insan kaynakları müdür yardımcısıydı. 3 yıldır milim milim kurmuştu hayatını bu şehirde. 2 yıl Yönetim ve Organizasyon alanında yüksek lisans yapmış, eğitimine devam ederken İngiltere'nin en köklü seyahat acentelerinden birinde yönetici asistanlığı yapmıştı. Eğitimi tamamladıktan sonra İnsan Kaynakları Departmanına geçmiş orada da kendini kanıtladıktan sonra müdür yardımcısı olmayı hak kazanmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANLIŞLIKLA GELEN
RomantikAktan sevdiği kız için her şeyi yapabilecek adam. Sevdiği için girdiği yolda hayatının değişeceğini nereden bilebilirdi? Hazan uzun zamandır gelmemişti aşığı oldu şehre.İstanbul'una. Bir zamanlar en güzel anılarına ev sahipliği yapan bu şehir...