MİNİ MİNNACIK BİR BÖLÜM

1.6K 127 13
                                    


KAPAK ÇALIŞMASI İÇİN @mrvCicek ADLI KULLANICIYA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. ÇALIŞMASI İLE BENİ ÇOK MUTLU ETTİ. BU ÇALIŞMAYI ÇOK BEĞENDİM MUHTEŞEM OLMUŞ. ELLERİNE EMEĞİNE SAĞLIK. UMARIM SİZLERDE BENİM KADAR BEĞENMİŞSİNİZDİR. BÖLÜM KISA OLDU BİLİYORUM AMA BU ARALAR ELİMDEN ANCAK BU GELİYOR. UZUN BİR BÖLÜMDE DÖNECEĞİM ALLAH'IN İZNİYLE. BENİ MESAJLARI İLE MUTLU EDEN @TheTrueRory ADLI KULLANICIYA DA AYRICA ÇOK ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. BOZUK OLAN MORALİM ONUN MESAJIYLA YERİNE GELDİ. BENİ DÜŞÜNÜP MESAJ ATAN DİĞER OKUYUCULARIMA DA AYRICA TEŞEKKÜR EDERİ. MESAJLARINIZ BENİ ÇOK MUTLU EDİYOR.



Hazan sinirinden ağlamak üzereydi. İzmir'den dönmesinin üzerinden iki saat geçmişti ve son bir saattir Aktan ile birlikte oturma odasındaki koltukta oturmuş , şahin bakışlarıyla kendisine bakan ve bir polis edasıyla kendisini sorgulayan annesine ve arkadaşına cevap vermeye uğraşıyorlardı.Resmen çapraz sorguya alınmışlardı.

"Nerede tanıştınız?" diye beşinci kez soran arkadaşına baktı ve dişlerinin arasından tıslayarak cevapladı.

"Londra'da alışveriş merkezinde dedim ya Mary. Bu beşinci cevaplayışım. Bir daha aynı soruyla gelmeyin bana" dedi sinirle.Hepsi yanında oturan kaz kafalı gerzeğin suçuydu.Yanlışlıkla kendisini kaçırmasaydı mutlu mesut devam edecekti sessiz sakin hayatına.

"Neden bana hiç anlatmadın peki bunu? " diyen arkadaşına baktı ve ciddimisin der gibi gözlerini devirdi.

"Off bununla beraber bu soruyu üçüncü kezdir soruyorsun Mary. Vallahi sıkıldım. Anlatılacak kadar önemli değildi. Zaten fazla görüşmedik ama ondan sonra sürekli mesajlaştık ve birbirimizden haber aldık. Aktan çok hoşlanmış ilk tanıştığımız zaman benden ama biliyorsun duygusal anlamda yaklaşamıyordum insanlara bu yüzden ilişkimiz hep arkadaşça devam etti. Ama tanışmamızın üzerinden 5 ay geçtikten sonra tekrar Londra'ya geldi. O zaman benden hoşlandığını söyledi ama ben kabul etmedim tahmin edeceğin gibi.Sonra mesajlaşmaya devam ettik.Taki annem hastaneye kaldırılana kadar. Biliyorsun kötü günler geçirdim ve etraftakilerle ilgilenecek duruda değildim. Bu yüzden Aktan'ın mesajlarını cevapsız bıraktım" dedi Hazan ve derin bir nefes aldı devam edebilmek için. Cümlesine kaldığı yerden devam edecekken koluna dokunan elle duraksadı ve yanındaki adama baktı.

"İstersen buradan sonrasına ben devam edeyim canım" dedi Aktan ve der demez odadan sinirli bir ses duyuldu.

"Ulan eşşek sıpası ne diye canım diyorsun benim yeğenime." diye sinirle söylendi Nazım Bey.

"Ayıp oluyor ama Nazım" dedi Osman Bey tavırla.

"Üzerine alınma Osman. Oğlun da laflarına dikkat etsin azıcık"

"Aman be susun sen devam et Aktan oğlum " dedi Hazan'ın annesi ve cevabı beklemeye başladı.

"Şey efendim. Hazan aramalarıma ve mesajlarıma dönmeyince merak ettim ve şirketten aradım onu. Sonra sizin hastalandığınızı ve Hazan'ın da sizin yanınıza İstanbul'a geldiğini öğrendim. Hazan'ın İstanbul'da olması beni mutlu etti. Onunla görüşmek istedim ama hal telefonun cevap vermiyordu. Ufak bir araştırma ile eviniz buldum ve Hazan ile görüşmek istedim.Ama bana görüşemeyeceğini söyleyince sinirlendim tabi. Sonra dedim ki kendi kendime bu kız senden hoşlanıyor oğlum ee sende sırılsıklam aşıksın kaçır gitsin dedim ve kaçırdım" dedi Aktan ve derin bir soluk aldı. Allah'tan Hazan ile dönmeden önce ayrıntılı bir plan yapmıştı yoksa ilk soruda sınıfta kalacaklardı ama bu işinde üstesinden gelmişler gibi duruyordu. Ama Mary denen kıza İngilizce Hazan'ın annesine Türkçe cevaplar vermek onu yormuştu. Verilen cevaplarda sürekli Mary'ye tercüme edildiğinden Aktan'ın beyni iyice çorba olmuştu. Bu işin nereye kadar gideceğini bilmiyordu Aktan. İşler iyice sarpa sarıyordu ve Aktan Hazan'ın gazabından acayip korkuyordu.

"Peki Hazan kızım sen neden bana bahsetmedin bu olaylardan. En azından çocuğu anlatsaydın annene, demi ama?" diyen annesine baktı Hazan annesi oldukça içerlenmiş görünüyordu kendisine. Hazan üzüldü bir an için annesine yalan söylediğine. Bu işe Aktan yüzünden girmişti. Sırf anne babasına mahcup olmasın diye ama şimdiden pişman olmuştu. Annesine yalan söylemek onu üzüyordu. Ama girmişti bir işin içine çıkamıyordu.

"Anne sıkıldım artık bu sorgudan tamam mı. Aktan'ın beni kaçıracağını tahmin edemedim tamam mı işlerin bu noktaya ulaşacağını tahmin edemedim. Bu adamın bu kadar deli,manyak,öküz,aptal,kaçık v daha bir sürü şey olacağını tahmin edemedim. Lütfen artık şu sorgu işini bitirin. Dinlenmek istiyorum" dedi Hazan ve ayaklandı.

"Haaaahahahhaaa" diye gülen Ahmet'e sinirle baktı Aktan ve ayağa kalkan kızın kolunu tutup oturması için çekiştirdi.

"Ayıp olmuyor mu hayatım?" dedi Aktan sevecen bir sesle.

"Ayy bırak kolumu. Ayıp falan olmuyor az önce saydıklarımın hepsi sensin tamam mı" dedi Hazan ve kolunu çekti adamın ellerinden.

"Otur Hazan" diye bağıran amcasına baktı şaşkınlıkla Hazan. Amcası belki de uzun zaman sonra ilk defa bağırıyordu kendisine. Bunun şaşkınlığı ile oturdu ve yerine sindi iyice.

"Artık bu kadar sorgu yeter Neriman. Bir an önce bu işi sona ulaştıralım Osman Bey " dedi Hazan'ın amcası aksi bir sesle.

" Ne yapacaksınız ki?" diye sordu Aktan korkarak.

"Neyi olacak Nişanınızı konuşacağız oğlum. Bütün ülke kaçtığınızı biliyor. Tüm camia şokta oğlum. EE tabi ki herkes bir düğün haberi bekliyor. Haftaya nişanı yaparız bir iki aya kadar da düğünü yaparız." dedi Osman Bey sakin bir sesle.

"Sen bittin Aktan ölümlerden ölü beğen " dedi kız fısıltı gibi bir sesle...


YANLIŞLIKLA GELENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin