14.BÖLÜM-Düzenleniyor-

316 23 2
                                    



Merhaba arkadaşlar bölüme geçmeden önce hepinizden özür dilerim. Uzun bir süre yazamadım. Tabi ki bunun için geçerli birkaç sebebim var ama buraya yazarak sizleri sıkmak istemiyorum.Ama inanın şu son bir yıl hayatımın en yoğun yılıydı bu nedenle hikayeye ara vermek zorunda kaldım. Hepinizden çok özür dilerim. Artık geri döndüm.Eğer bir aksilik olmazsa haftalık bir yada iki bölüm yayınlamayı düşünüyorum.Bu hikayeyi sona ulaştırmayı ve finali hakkıyla vermeyi çok istiyorum inanın. Çok sıktım sizi biliyorum.Umarım bölümü beğenirsiniz.Görüşlerinizi yazmayı unutmayın :)


"Onun beni sevmediğini dedi Aktan.Anlamıştı sonunda Merve'nin kaçışlarının , ailesi ve arkadaşları ile tanışmak istemeyişinin, hep uzak kalmasının asıl sebebini.Merve Aktan'ı gerçekten sevmemişti sevseydi böyle olmazlardı.

"Üzgünüm Aktan. Keşke böyle olmasaydı diyeceğim ama belki de Merve ile tanışmanın bir sebebi vardı. Belki de hayatının bir evresinde başka bir amaç için yer almıştı diyen arkadaşına şaşkınlıkla baktı Aktan.

"Neden böyle dedin şimdi diye sordu merakla.

"Belki de Merve sadece bir aracıydı dedi Ahmet gizemli bir sesle.

"Neyin aracısı?

"Hazan ile tanışmanın diyen arkadaşına delirmiş gibi baktı Aktan.

Hazan yanında ki adamın kalkmasından sonra biraz daha oturdu koltukta. Ama bir süre sonra hem sıkılmaktan hem de meraktan kalktı yerinden. Sorgunun bitmesinden sonra Mary'i hiç görmemişti.Daha doğrusu sorgu esnasında Mary'in telefonu çalmıştı ve arkadaşı heyecanla üst kata çıkmıştı. Ondan beridir Mary hanım ortalarda görünmüyordu. Arkadaşını bulmak için üst kata çıktı Hazan ve Mary'in odasına gelip kapıyı çalmadan içeri girdi. Ama gördüğü manzara ile şok oldu. Her zaman düzenli tertipli olan arkadaşının odası savaş alanı gibiydi. Her yer kıyafetle doluydu ve arkadaşı kafasını dolabı içine sokmuş bir şeyle arıyordu. Eline aldığı elbiseyi merakla ve alıcı gözüyle inceleyen arkadaşının ne yapacağını merak ettiğinden sesini çıkarmadı Hazan.

"Bu hiç olmaz sanki fazla abartı gibi diyen ve elindeki elbiseyi arkaya bir yerlere savuran arkadaşına şaşkınlıkla baktı Hazan ve merakla sordu.

"Mary ne yapıyorsun? Hem odana ne oldu? dediği anda Mary kafasını hızla kaldırdı ve kafası dolabın üst rafına çarptı.

"Ahh Hazan korkuttun beni. Dedi Mary.Bir eli kafasında kafasını ovuyordu. Bu gerçekten acıtmıştı.Ama kendisine merakla bakan arkadaşına bir cevap vermesi gerektiğini biliyordu.Bu yüzden lafı dolandırmadan direk söyledi.

"Umut gelecek onun için hazırlanıyorum

"Umut mu? O da kim? Diye soran arkadaşına kızararak baktı Mary.

"Şeyy.. Hmm...

"Şeyy.. Hmm ne Mary ya adam akıllı cevap ver. Kim bu Umut? Benim neden haberim yok bu Umut'tan diye sordu elleri belinde Hazan.

"Ya Hazan utandırma beni.Umut ile yeni tanıştık. Senin kaybolduğun gün ifade almaya gelen polislerden birisi işte. Sen İzmir'de bulunduktan sonra eve geldi bulunduğunu haber vermek için. Sonra kapıdan çıkmadan bana şey dedi bundan sonra beni çok sık göreceksin dedi ilk başta anlamadı ama aşağıda senle konuşurken aradı.Bir saate oradayım sitenin çıkışında bekliyorum dedi. Bende gelmeyeceğim dedim ama gelmezsen ben gelirim oraya ve kendimi sevgilin olarak tanıtırım dedi. Bende o yüzden bir gidip bakayım diyorum derdi neymiş dedi Mary kıpkırmızı olan suratıyla.

YANLIŞLIKLA GELENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin