Ve Yeni Bölümmmmmm. Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim Arkadaşlar.
Hazan sabah uyandığında kendini çok yorgun hissediyordu. Hissettiği yorgunluk bedenen bir yorgunluk değildi daha çok ruhen bir yorgunluktu.Hazan bir süre yatakta döndü durdu, dün geceyi düşünerek çileden çıktı. Aktan'ın dün geceki halleri sinirlerini bozmuştu. Hele o sinir gülüşüyle kendisine bakıp sevgilim demesi yok mu? Çıldırmıştı Hazan. Dün gece Mary ve Umut çıktıktan sonra Hazan'da Aktan ile birlikte aşağıya inmişti nişan yüzükleri takıldıktan sonra Aktan ile dans etmişlerdi.Buraya kadar her şey normaldi anormal olan Aktan'ın misafirlere kendini tanıtırken söyledikleriydi.Hele kendi arkadaşları ile tanıtırken dedikleri yok muydu.Hazan iyice çileden çıkmıştı.
Nişan tüm hızıyla devam ederken Hazan da Aktan'ın kolunda bir oraya bir buraya sürükleniyordu.Birçok kişiyle tanışmış,tanımadığı insanlarla sahte gülücüklerle saçma sapan şeyler konuşmuştu.Artık ayaklarının ağrısından ayakta duramıyordu Hazan. Aktan'ın da maşallahı vardı yani hiç yorulmuyordu ama Hazan artık isyan bayraklarını çekmişti. Aktan'ın kolundaki elini hızla çekti ve yürümeyi bıraktı. Gözleri ile oturabileceği bir yer arıyordu ama yoktu . Koskoca salonda oturacak yer yoktu çünkü içerisi hınca hınç doluydu.Neredeyse tüm sosyete buradaydı tabi kimse yılın nişanını kaçırmak istememişti. Sosyeteye bu kaçma olayı eğlenceli gelmiş olacak ki millet dedikodu almak için salonu doldurmuştu. Hazan salona şöyle bir göz attı ve kadınların haline gülmeden edemedi. Kadınların birçoğu kaçamak bakışlarla Hazan ve Aktan'ın olduğu tarafa bakıyor ve ardından da kafalarını birbirlerine yaklaştırarak dedikodu yapıyorlardı.Hazan bir an gülmeden edemedi bu duruma. Acayip saçma ve komik bir durumun içerisine düşmüştü ve böyle bir duruma düşeceği Hazan'ın aklına kırk yıl düşünse gelmezdi. Aşka,evliliğe tövbe etmişken sahte bir nişan yapacağı,hele de bunu o ukala dümbeleğinin ailesini üzmemek için yapacağı aklından geçmezdi.Eh işin içinde biraz amca korkusu ve çokça anne sevgisi olunca Hazan nişan işini kabul etmişti ama en yakın zamanda Aktan ile konuşup bu durumu halletmek için çözüm yolu bulmaları gerektiğinin de farkındaydı. Ama en çok ayaklarının ağrısının farkındaydı zira artık ağrıyı beyninin içinde hissetmeye başlamıştı genç kız.Yorgunlukla etrafında oturacak yer aramayı sürdürdü.
Hazan gözleri ile salonu tararken,Aktan Hazan'ın kolundan çıkmasıyla durmuş onun etrafına araştırır gözlerle bakmasını seyrediyordu. Öyle yorgun ve güzel görünüyordu ki Aktan bir süre gözlerini alamadı ondan. Yeşil gözleri ile uyumlu zümrüt yeşili bir elbise giymişti Hazan.Makyajı çok hafifti,toplu saçları güzel yüzünü daha da ortaya çıkarmıştı.Bu haliyle Hazan öyle güzel görünüyordu ki Aktan ona çekilmekten kendini alamıyordu. Son zamanlarda nedensiz yere Hazan'ı düşünürken buluyordu kendini ama bu duyguları geri planda tutmak için elinden geleni yapıyordu.Ama bu gece ket vurmaya çalıştığı duygular onu o odada kendisine saydırırken görünce iyice alevlenmişti. Söyledikleri pek iç açıcı değildi ama sonuçta öfkede bir duygudur diye kendi kendini rahatlatıyordu.Aktan bunları düşünürken bir iki adımda Hazan'ın yanına geldi ve Hazan'ın kolunu tuttu nazikçe.
"Sevgilim neyin var " dedi Hazan'ın kolunu tutarken.Hazan sevgilim kelimesini duyduktan sonra öfkeli gözlerini Aktana çevirdi ve gülümseyerek tıslamaya benzer kısık bir sesle Aktan'ın ağzının payını verdi
"Ne sevgili mi be.Eğer bana bir daha sevgilim dersen dilini koparırım ukala dümbeleği. Hakan Bey ve Süreyya Hanımların yanında da gereksiz samimi davrandın zaten geberttirme kendini" dedi ve kolunu Aktan'ın elleri arasından nazikçe çekti. Neyse ki ikisi de hareketlerine dikkat etmeleri gerektiğinin farkında olarak tatlı tatlı atışıyorlardı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANLIŞLIKLA GELEN
Lãng mạnAktan sevdiği kız için her şeyi yapabilecek adam. Sevdiği için girdiği yolda hayatının değişeceğini nereden bilebilirdi? Hazan uzun zamandır gelmemişti aşığı oldu şehre.İstanbul'una. Bir zamanlar en güzel anılarına ev sahipliği yapan bu şehir...