24.3.2012
Vstala jsem z postele se zvoněním mého otravneho budíku. Protrela jsem si oci a vylezla z postele. V pyžamu jsem přešla do koupelny a Podivala se na sebe do zrcadla. Zakroutila jsem hlavou a z kelímku si vytáhla zubní kartáček a pastu. Nanesla jsem si pastu na kartáček a začala jsem si mýt zuby.
Pote co jsem si umyla zuby jsem si vyčesala svoje hnede vlasy tentokrát do drdolu. Věděla jsem presne proc. Nestihala bych. Protoze jsem si musela překrýt ty obrovské kruhy pod očima. Vytahla jsem si make-up a nanesla si snad tunu vrstev pod oci. Když jsem byla už docela se svou práci spokojena, vzala jsem si batoh, cigarety, mobil, klíče a vyrazila jsem do školy. Uprimne. Do školy se mi nechtělo. Všichni urcite viděli to video na fb a budou si na me ukazovat prstem.
Dorazila jsme na autobusovou zastávku a sedla si na lavičku. Z kapsy jsem si vytáhla krabičku. Vzala jsem si 1 cigaretu a zapálila jsem ji. Popotahla jsem a vyfoukla šedivý kouř. Když jsme dokourila, přijel autobus. Nastoupila jsem do něj a jela do školy.
Přišla js před školu v pul 9. Sla jsem rovnou do šaten a tam jsem si svlékla bundu a boty. Vzala jsem si batoh a odešla jsem od skříňky. Když jsem šla po schodech nahoru, koukalo na me par holek. Jedna na me dokonce ukazovala. Všechny se smaly. Snažila jsem se to ignorovat a proto jsem šla rovnou do třídy.
Ve třídě byli už všichni. Když jsem vešla, všichni nechali povídání a podivali se na me. Já jsem sklonila hlavu a dala jsem si pramínek vlasů za ucho. Pote jsem zvedla hlavu a hledala jsem místo ve tride. Vedle George sedět nemůžu. Sedla jsem si do poslední lavice vpravo a připravila si věci. Najednou jsem před sebou viděla 3 kluky. Zvedla jsem hlavu od učebnice a zvedla obočí. "Chudinko" zařval jeden a nahlas se zasmál. "Naivko" přidal se i druhý. "Krávo, kurvo, mrdko" Řvala hned cela třída. Dokonce i bejvaly kamosky. Dala jsem si hlavu do dlaní a chtělo se mi brečet.
Jeden kluk ke me přišel a za drdol me vytáhnul na nohy. Podival se mi do oci a hned na to mi flusnul do obličeje. Chtěla jsem si to utřít ale on mi drzel ruce. Druhej kluk vzal mobil a začal me fotit. Make-up se mi smazal a ukázaly se moje kruhy pod očima. Ten první klik mi pustil ruce a primacknul na zed. "Jo tak paninka nám nespinkala...... chudinka malinka..... škoda že nechcipla" řekl a pustil me. Běžela jsem na záchod a zamknula jsem se v kabince a svezla se po dveřích na zem. Hned jsem začala brecet. Proc se muj život musel takhle posrat!? Proc jsem ho musela vůbec potkat???
Po asi 10 minutach jsem se zvedla a šla do třídy. Učitelka se na me Podivala a ukázala směrem k memu mistu. Došla jsem tam a vzala si tašku. Učitelka se na me nechapave Podivala. Snad si nemyslela ze se budu normálne učit.
Přišla jsem k ni a rekla jsem ji ze jdu domu ze mi je blbe. Vzala to s klidem a zavolala mamce. Mamka pro me přijela a strašně se starala. Doma si se mnou chtěla promluvit ale ja jsem neměla náladu. Sla jsem rovnou do svyho pokoje a brecela jsem. Můj život se celej pokazil.
Najednou se mi udělalo hrozne blbe. Zvednul se mi žaludek. Vyskočila jsem z postele a běžela jsme do koupelny. Naklonila jsme se k zachodove mise a začala jsme zvracet. Vůbec nevím proc. Ale asi tušim. Nic jsem od včerejška nejedla. Na jídlo jsem neměla ani pomyšlení.
Zvedla jsem se ze zeme a splachla záchod. Potom jsem se šla vysprchovat a rovnou zalezla do postele. V slzách jsem usnula...
NA OBRAZKU JE CAROLINE,ZASE BUDE AZ POZDEJI V TYHLE STORY,ALE TAKHLE SI JI PREDSTAVUJTE