(14)

178 10 0
                                    

17.4.2014

Vzbudila jsem se na zvonění budíku. Vstala jsem a udělala jsem to co kazde školní ráno. K snídani jsem si vzala nějakou bagetu co udělala mamka než odešla do prace a pak jsem se ještě namalovala. Hned potom jsem si vzala muj vak na záda a vyšla jsem z bytu. Venku bylo celkem dost velký teplo. Do školy jsem šla sama a poslouchala jsem písničky v mych nových sluchatkach,které jsem si mimochodem o víkendu koupila taky. Alex mi hned ráno psal,ze mu je blbe a proto zůstane doma a ze se za nim mam po škole zastavit. Holky jsou na dovoleny u more a ja budu tedy ve tride sama. Nevadi.

Před školu jsem došla asi 10 minut před zvoněním a přešla jsem ke skrinkam. Do skříňky jsem si dala džínovou bundu a svoje černé vansky. Na boty jsme si dala bačkory a Podivala jsem se na rozvrh. První hodinu Máme chemii. No super. Nesnáším chemii. Nerada jsem se vydala do třídy chemie a na lavici jsem si dala učebnici a sešit. Samozrejme penál. Zazvonilo a tak jsem si sedla do lavice,kde jsem mimochodem seděla sama a trocha ty samoty mi nevadila. Ostatní spoluzaci rvali ale najednou se otevřely dvere a všichni stichli. Poslusne jako pejskové se posadili do svých lavic a divali se na přicházející učitelku.

Ta si sedla za učitelský stul a priste se na nás divala skrz ty brýle s asi miliony dioptriemi. Podivala se směrem ke dveřím a mavnula rukou. Její gesto jsem nepochopila. Ale pochopila jsem ho,když do třídy vešla mala blondýnka a hned za ni vysoký hnedovlasy kluk. Mel na sobe tmave červenou mikinu a kapucu na hlavě. Učitelka ho okrikla ať si kapucu sundá, že je ve tride,ale on si jen odfrkl a kapucu nechal na hlavě. Sklopil zrak ke svým botám a porad je pozoroval. Všichni spoluzaci včetně me se divali nechapavym pohledem. "Tak deti,chtěla bych vam představit sourozence Croonsovi. Přistěhovali se sem teprve předevčírem a budou chodit do tehle třídy. Tak na ne budte hodni. Tohle je Sanny a tohle je Luke." Ukázala nejdřív na menší blondýnku podupavajici pravou nohou a pak na bruneta divajici se do zeme.

"Tak a ted se posadte" řekla jim učitelka a oba se rozešli po třídě. Sanny si sedla vedle Rosie,třídní šprtky a ke me mířil Luke. Bože ne. Ke me ne. "Je tu volno?" Zeptal se me ale porad se dival do zeme,jako by měl snad na tech botách hovno. "No,ja uz Sedim s Alexem, ale on je nemocnej, takže asi ne, promin" řekla jsem mu a otevřela jsem si učebnici chemie. Dělala jsem,že si čtu. "Fajn" řekl a posadil se vedle me. "Ja jsem ti rikala,že tu není volno" odvrátila jsem zrak od učebnice a Podivala jsem se na něj. "Vidíš tady snad někoho?" Odsekl. "Ne" odsekla jsem zase ja. "No tak vidíš" řekl a vytáhl si svuj samsung. Uplne v pohodě si zapnul písničky do sluchátek a poslouchal písničky. Vzdyt to se muže jen o vytvarce. Debil.

Učitelka se zvedla od svého stolu a brýle si posunula na špičku nosu. Mela přísný pohled,kterym by zabila i milion let mrtvého dinosaura. Přešla k me lavici a Lukovi vytáhla sluchátko z ucha. "Ehm,ehm, je hodina, takže mi to dej" řekla naštvaným hlasem. "Urghh" řekl Luke a mobil odložil do lavice. "Nebo to tam nech a na to nesahnes jasný?" Zeptala se ho učitelka a Luke jen přikývl a dival se na svoje ruce ve svem kline. Učitelka odešla zase ke svému stolu a pokračovala ve svem výkladu o nějakých prvcích.  Docela me štvalo, že jsem Lukovi ještě neviděla do tváře. Ale on se porad dival na zem nebo na bity nebo na prsty a mel na sobe kapucu. Pokroutila jsem hlavou a zapisovala jsem si poznámky z výkladu od učitelky.

Zbytek školy byl jako vzdy nuda. Meli jsme 6 hodin a pak jsem si dala kebab cestou k Alexovi. Celkem jsem se k nemu těšila a byla jsem zvedava,co mu je a kdy přijde do školy. Celou cestu jsem poslouchala zase písničky a jedla kebab. Z hlavy jsem nemohla dostat Luka. Hrozne me štvalo to,že jsem mu neviděla do tváře. Nikdo mu do tváře neviděl. Zajímalo by me,proc si ji schovává. Je to podivín a asi si rozumnet nebudem. Teda alespoň ja si to myslím.

Zastavila jsem se před plotem u Alexova domu. Vyhodila jsem do koše zbytek kebabu, protoze už jsem nemohla a šla jsem rovnou ke vchodovym dveřím. Zazvonila jsem na zvonek a všimla jsem si,že se svitilo jenom v okně od Alexova pokoje. Asi je sám doma. Netrvalo dlouho a dveře se otevřely. V nich stal usměvavý Alex a byl jen v teplacich. Můj pohled padl na jeho hruď. Skousla jsem se do rtu. Mel nadherne tělo. Boze na co to myslím! Ani jsem to nevnímala a už me silně objimal. Usmala jsem se a po objeti jsem vešla dovnitř. Vyšli jsme schody nahoru a šli jsme do jeho pokoje. Sedli jsme si na postel a začali jsme si povídat. Řekla jsem mu o tom,že přišel do třídy Luke a Sanny. Taky jsme mu řekla, že si ke me sedl. Když to Uslyšel, zatnul ruku do pěsti a byl naštvaný. Uklidnil se a pak jsme si pustili film na internetu. Ani nevím co to bylo,ale bylo to zábavné.

Domu jsem vyrazila po dokoukani filmu což bylo asi tak v pul 6. Přišla jsem do bytu a zamirila jsem si to rovnou do kuchyně. U plotny stala mamka a tancovala do hudby,ktera tu byla pustena na plne pecky. Usmala jsem se a obejmula jsem ji zezadu. Trochu se lekla ale pak se usmála a dal tancovala. Vařila polévku. Česnečku. Mňam. Sla jsem do koupelny a tam jsem si dala rvali sprchu. Potom jsem šla do kuchyně na večeři a hned potom jsem si připravila věci do školy a s notebookem zalehla do postele.

Kolem pul 11 jsem zaklapla notebook a dala jsme ho na stul. Došla jsem si ještě na záchod a napila jsem se z hrnku na nočním stolku. Natáhla jsme si budík a pak jsem se už pretocila na druhý bok ke zdi a prikryla jsme se peřinou az k hlavě. Pořád jsem musela myslet na Luka. Zavřela jsem oci a zase se mi objevil před očima. Jakto? Proc? Je to divne. Ale asi jsem se zamilovala. Ze by láska na první pohled? Oh muj boze! Na posteli jsem se ruzne prevalovala a až asi po půl hodině jsem usnula. Zdálo se mi o nem a o me. Jezisi.......

Diary SoffieKde žijí příběhy. Začni objevovat