Jenom bych vam chtěla ještě říct, že mi to tady blbne. Ve skutečnosti se to všechno ohrava v roce 2014...
12.4.2014
Vstala jsem jako obvykle,když vstávám do školy. Už si na to brzké vstávání začínám zvykat. Naštěstí. Roztáhla jsem zase žaluzie a chvilku jsem tam jen tak stala v dlouhém tričku a kalhotkách a pozorovala jsem venek. Nic se tu nezměnilo. Všude jenom auta auta a lidi. Je to tu krasne. Přestěhovat se sem nebyla vůbec chyba. Potkala jsem holky,které jsem tak dlouho neviděla a našla jsem tady nového kamaráda. Alexe. Při pomyšlení na něj jsem se usmála. Otočila jsem se na patě a vyrazila jsem do kuchyně. Z ledničky jsem si vzala jogurt a z šuplíku vytáhla lžičku. Jogurt jsem si snědla za pochodu a hned potom jsem vyrazila kam jinam než do koupelny. Každý ráno je uplne stejný. Nudný.
Po namalovani a ucesani jsem šla ke skříni, ze které jsem si vytáhla bile tílko a tmave modre kalhoty s dírama. Prevlekla jsem se do toho a pak jsem šla ještě chvilku na mobil skontrolovat, jestli mi někdo nenapsal. Na msg jsem mela 5 zpráv. Hádejte od koho. Samozrejme od Alexe. Bylo tam, že me dneska vyzvedne a pujdem spolu. Tušila jsem to, proto jsem holkám včera říkala,ať nechodej. Samozrejme ze jim to nevadilo. Teda doufám. Hned jsem mu napsala,že už jdu a tak jsem vyrazila.
Jak jsem čekala, hned co jsme otevřela dveře od baráku, vybafnul na me Alex. Hrozne jsme se lekla. Ale hned potom jsem mela záchvat smíchu. Mel na sobe totiž nějaký brejle s knírkem a vypadal opravdu směsně. Hned po záchvatu smíchu ke me přišel a brejle si sundal. Proto jsem mohla vidět jeho krásnou tvář. "Ahoj Sofii" pozdravil me a vtáhnul me do medvediho objeti. Usmala jsem se a také jsem ho objala. "Ahoj Alexi" taly jsem ho pozdravila a hned potom jsme vyrazili do školy. Po cestě jsme si povídali a ja jsem si dala 1 cigaretu. Alex si taky dal. Nerekla bych do něj, že kouři. Ale nevadí mi to.
Před školu jsme dorazili az asi 7 minut před zvoněním. Převlékli jsme se v satnach a hned potom jsme vyrazili do učebny chemie. Chemie. Nesnáším chemii. Ale když Sedim s Alexem, už mi tolik nevadí. A to je zvláštní. Bude to asi tim, že je s nim Velká sranda. Skoro furt. Sedla jsem si s nim do uplne poslední lavice a připravila si svoje věci. Hned potom jsem šla za holkama. Musím si s nima promluvit. Než zazvoní. "Ahoj holky" řekla jsme jim a Caroline objala. Hned potom jsem objala i Zoe. "Ahoj, tak co ty a Alex" obě se zahihnaly a rejply do me. "Rikam vam,že jsme jenom kamarádi. Opravdu JEN kamaradi." Rychle jsme jim odpovedela a vyplazla na ne jazyk. "Jasne" začaly se smát. Jen jsem nad nima zakroutila hlavou a trochu se usmála. Pak jsme přešly na jiný téma. Po asi 3 minutach Zazvonilo a ja jsem si šla sednout za Alexem.
Cele vyučování skončilo az kolem pul 4. Byla jsem dost unavena. Vůbec nevím proc,ale prostě jsem byla nejaka unavena a neměla jsem na nic náladu. To se ale změnilo, když mi Alex něco nabidnul. Zeptal se me, jestli nechci jít k němu. Ze byl včera u nás tak pujdu dnes ja k nim. Zavolala jsem mamce a ta mi to dovolila. Jak jinak. Tak jsme teda vyrazili od školy. Vím, že začínám už trošku zanedbavat holky. Moc si jich už nevsimam. Ale zase si všímám vic Alexe.
Šli jsme asi 10 minut az jsme došli před velkej bilej dum. Byl velikanskej. Celej bilej,jenom dveře a okna Hnědý. Byl Krasnej. Alex se usmál a Odemknula vchodove dveře. Vešli jsme do obrovského obýváku s kuchyni. Zula jsem si boty a hned jsem si začala prohlížet dum. Vonělo to tady dřevem. Protoze tu bylo hodně dřeva. Tmave hnědého dřeva. Uprostřed místnosti bily velký gauč ve tvaru L a před nim malý dřevěný stolek. Na zdi povesena televize a pod televizi koberec. Pulku pokoje zabýra kuchyň. Cela Černá. Je tu dokonce barový pult. Musí byt asi dost bohati. A to jsem viděla teprve jeden pokoj. Alex drzel v rukách citrónovou limonádu a pobidl me,abych šla za nim do schodů.
Vyšla jsem tedy s nim do schodů a uviděla jsem hrozne dlouhou chodbu. Bylo tu celkem 6 dveří. Neváhala jsem a šla to tu proskoumat. V prvních dveřích byla ložnice. V druhých byla obrovska koupelna s vanou a sprchou a záchodem. Ve třetích dveřích bylaknihovna a pracovna dohromady. Ve čtvrtých dveřích byla posilovna. V pátých byl malý růžový pokoj. Asi pro Alexovu sestru Emily a v posledních dveřích byl Alexuv pokoj. Byl dokonalej. Hrozne Krasnej.
Sedli jsme si na postel a Alex položil sklenice s limonádou na stolek. Povídali jsme si své trapasy a ruzne příhody a pili jsme limonádu. Po asi hodině jsme si už všechno řekli a proto Alex dosel pro notebook na stul a pustil tam horror paranomal activity 2. Mam rad horroy. Ale docela jsem se i bála, protoze venku už byla trochu tma. Divali jsme se na film a ja jsem se tak bála, že jsem se přitulila k Alexovi. Nevím co jsme to udělala, ale přiblížila jsem se uplne k němu a dala jsem mu pusu.
Myslela jsem, že se odstrci, ale on začal se svými rty pohybovat a tak jsme se začali líbat. Po chvilce mi to došlo a utnula jsem to. "To se nemělo stát. Jsme jen kamaradi." Řekla jsem Alexovu a prohrabla si své vlasy. "Promin, nevěděl jsem co delam" řekl mi a zakroutil hlavou. "Spíš ja se omlouvam" taky jsem zakroutila hlavou a zvedla se z postele. "Uz bych měla jit" řekla jsem mu a oblikla jsem si bundu. "A-asi jo" začal koktat. Jak roztomilý. "Fajn tak ahoj" řekla jsem mu a obrátila jsem se,že odejdu. On me ale chytil za ruku a přitáhl si me k sobe. "Chci ti říct, že to, co se mezi nama stalo... nijak neovlivní naše přátelství jo?" Zeptal se me s nakrcenym čelem. Jen jsem přikývla a odešla. Alex za mnou ale běžel. "Vyprovodim te" usmála jsem se a obula si boty. Zavřel za nama dveře a šli jsme. Celou cestu jsme si zase povídali. Před barákem me obejmul a řekl, že zase zítra me vyzvedne. Přikývla jsem a šla jsem domu.
Doma jsem si dala špagety a pořádnou horkou sprchu. Oholila jsem si i nohy. Taky jsem si umyla vlasy. V pyžamu jsem přešla do pokoje a připravila jsem si věci do školy. Udělala jsem si ukol na fyziku a pak jsem si vzala sluchátka a mobil a lehla jsem si do postele. Poslouchala jsem písničky a premejslela jsem. Premejslela jsem nad tim polibkem. Vím že to pro me něco znamena, ale nechci si to přiznat. Nevím jestli to znamena něco pro něj, ale pro me urcite něco jo. Přejela jsem si ukazováčkem po rtu a usmála jsem se. Mel tak teple a hebké rty. Ale na co to myslím! Zakroutila jsem hlavou a šla jsem na msg a tam jsem si psala s holkama a s Alexem. Nevím jak,ale asi po hodině jsem usnula s mobilem v ruce,sluchátkama v uších ale mokrou hlavou....