(36)

103 6 0
                                    

Dneska je už vysvedceni. Potom všichni odejdou na jinou školu. Já jdu na zdrávku a Alex na chemickou školu. Budeme se vídat každý den spolu,budeme spolu trávit co nejvíce času. Sice spolu nebudeme chodit do školy ale to je jedno.

Vzala jsem si na sebe světle modrou suken kterou jsem si vytáhla az nad pás a bily crop top jsem si také oblékla. Ještě jsem si natahla silonky a vyrazila do koupelny. Rychle jsem se namalovala a hned potom jsem si rozpustí a vlasy z gumičky a vzala jsem si kulmu. Začala jsem si kulmovat vlasy pramen po praminku. Jeden pramínek vzadu jsem si nechala volny a následně jsem ho sepnula bílou mašlí. Ještě jsem se v zrcadle upravila a pak jsem si vzala desky na vysvedceni,kytku a svoji malou modrou kabelku ve ktere jsem mela potřebné věci a vyšla jsem do predsine. Obula jsem si bile boty na podpatku a sjela výtahem dolů. Dole na me už čekal Alex. Mel na sobe červenou košili a černé kalhoty. V ruce držel kytici bílých růží a jednu červenou. Přišla jsem k němu a usmála jsem se na něj. Dala jsem mu pusu. "Slusi tu to krasko" usmál se na me a podal mi jednu červenou růži. "Ta je pro me?" Zeptala jsem se ho. "Krásná růže pro krásnou holku" usmál se na me a dal mi pusu na tvář. Já jsem si jen vzala růži a pak jsem chytla Alexe za ruku a ruku v ruce jsme vyrazili do školy.

Ve škole jsem si sedla s Alexem do lavice a akorát zazvonilo. Paní učitelka přišla oblečena v Zelených šatech v takovém bažinové barvě a na ocich mela své male brejlicky,které dělaly její oci ještě menšími než ve skutečnosti jsou. "Tak půjdeme rovnou na věc,budu cit jména a vy budete chodit pro vysvedceni" usmála se na nás a všichni se usmáli. Jeden kluk se už připravoval ze vyráží jelikož ví že je první v pořadí. Vzdy když paní učitelka přečetla neci jméno všichni zatleskali a koukali se na člověka který si sel k paní učitelce pro vysvedceni. Konecne jsem přišla na řadu a proto jsem se zvedla. Dala jsem paní učitelce kytku a vzala jsem si vysvedceni. Paní učitelka mi ještě dala malou pusu na tvář,jelikož me má opravdu ráda a hned potom si vzala další vysvedceni do rukou. Cestou do me lavice jsem se divala na Alexe,ale ucítila jsem na sobe i další pohled. Koutkem oka jsem zabloudila na Luka a on me pozoroval. Zakroutila jsem hlavou a sedla jsem si vedle Alexe. Podivala jsem se konecne na vysvedceni a mela jsem tam čtyři dvojky. Usmala jsem se a dala jsem pusu Alexovi.

Po vysvedceni jsme spolu s Alexem vyrazili do cukrárny. Pozval me na nějaký pohár za tak dobře vysvedceni. Objednala jsem si pohár s ovocem a vanilkovou zmrzlinou. Alex si dal čokoládový pohár s nutelou a oba jsme to snědli. Bylo to moc dobré. Alex zaplatil a hned jsme vyrazili k nám domu. Mamka ještě doma nebyla a tak jsme si pustili film. Byla to komedie u které jsme se hodně nasmali. Tenhle školní rok skončil uzasne...

Tak a je tu konec tehle story :) uvažuji ze udělám ještě další dil.. ale uvidím. Nicméně Děkuji za to že to alespoň někdo četl a doufám že se líbilo. Dekuju
MonFan69

Diary SoffieKde žijí příběhy. Začni objevovat