4.5.2014
Probudila jsem se a rychle jsem si sedla. Hned jsem ucítila obrovskou bolest. Bolelo me hrozne břicho. Pomalu jsem vstala a poposla jsem kousek od postele. Přešla jsem do koupelny a Podivala jsem se do zrcadla. Mam dlouhé vlasy o muj boze! Najednou se mi udělalo hrozne blbe a tak jsem prebehla co nejrychleji to šlo k záchodu a ihned jsem začala zvracet. Bylo mi z ničeho nic najednou blbe. Zvracela jsem jen chvilku a pak jsem se zvedla a přešla do pokoje. Vzala jsem si čiste věci a šla jsem se osprchovat.Vylezla jsem ze sprchy a už oblečena do věcí do školy jsem šla zpet do pokoje. Najednou se mi zase zvedl žaludek,tak jsem zase běžela zpátky k záchodu. Jezisi co to je Kurna!? Oplachla jsem si obličej a pak jsem šla do kuchyně. Mamka seděla u stolu a psala něco na počítači. "Mami me je nějak blbe" řekla jsem ji a sedla si vedle ni. Mamka odložila notebook a otočila se na me. "Co te boli Sofii?" Zeptala se me a chytla me za ruku. "Břicho, už dvakrát jsem zvracela" Odpovedela jsem a sklopila zrak. "Vázne?" Vyděsila se a zvedla se. "Jo" Odpovedela jsem ji a divala jsem se na ni. Běhala sem tam a oblikala se. "Kam jdeš?" Zeptala jsem se ji a stále jsem ji pobavene sledovala. "Do nemocnice,nechci nic zanedbat,pojď, jedem" řekla mi a chytla me za ruku. Zvedla jsem se a vyšla spolu s ni dolů. Nasedly jsme do auta a jely do nemocnice.
Vystoupila jsem z auta a mamka taky. Mamka si vzala kabelku a hned potom zamknula auto. Sly jsme do nemocnice a me sem tam to břicho zabolelo. Mamka neco domlouvala se sestřičkou na recepci a ja jsem si mezitím psala s Alexem. Opravdu me to břicho bolelo. Mamka po chvilce přišla a my jsme vyrazily tam,kam nás poslala sestřička. Uvnitř byl starší milý doktor. Lehla jsem si na lehátko a doktor mi vytáhnul moje tílko. Začal mi prosahavat břicho a mračil se. "Tady vam nic nezjistim,jděte na gynekologii" řekl nám a ja jsem si stoupla a oblékla se. "Co by jsme dělaly na gynekologii?" Zeptala se mamka s nechapavym výrazem v obličeji. Taky jsem to nechapala. "Jdete tam a dozvíte se vic" odpovedel doktor a pak zaklapnul dveře.
Sly jsme tedy s mamkou do druhe pilky nemocnice,na gynekologii. Prijmula nás také starší paní. Posadila jsem se a paní se me začala vyptávat na otázky jako třeba "jsi panna?" "Uz jsi mela sex?" "Použili jste ochranu?" A pak mi to došlo. Nos nad nejsem tehotna! Ale ochranu jsme nepoužili to je pravda. No snad ne. "Ehm....asi ne" Zašeptala jsem a byla jsem stále v soku. "Tady mas test,zkus si ho" podala mi těhotenský test. Vzala jsem si ho a šla jsem si ho udělat na záchod.
Přišla jsem zpet a podala jsem ji test. "Ano,jsi tehotna" Odpovedela mi a usmála se. Já jsem se rychle posadila. "Boze ne" Zašeptala jsem a hlavu jsem si dala do dlaní. Ne! To musí byt omyl! "jsi teprve na začátku těhotenství tak 2 tydny" řekla a divala se na mamku. Ta stala u dveří a nevericne zírala na doktorku. "Chceme potrat" řekla a ja jsem přikývla. Potom jsem odešla na chodbu.
Odjely jsme autem domu az po 2 hodinách. Jsem objednana za týden. Přijela jsem domu a šla jsem si lehnout. Bylo mi blbe. Celý den jsem tak nějak prospala. Ani nevím proc. Ale prostě jsem ten den byla hrozne unavena. Mam novou hroznou novinu...