Jakoś nie za bardzo mnie to interesowało, starałam się nie zwracać na niego uwagi skupić się na moim towarzyszu i I/P tańczonej obok nas przeprosiłam na chwilę chłopaka i poszłam do I/P odeszłyśmy na bok i zaczęłam jej tłumaczyć.
T/I-widziałaś chłopaki tu są siedzą na loży i obserwują nas, Jimin też jest
I/P-co robimy?
T/I-nie byłybyśmy sobą gdybyśmy ich nie wkurwili.
I/P-to idziemy ich wkurwiać, bo na parkiecie jest sporo na palonych mężczyzn.
T/I-pewka to do zobaczenia znając życie w loży.
I ruszyłam w stronę swojego towarzyską do tańca, po 20 mi byłam mocna wstawiona, tańczyłam z nim dalej ale o wiele bardziej odważniej wiedziałam że nie powinnam bo to wyglądało już jak jakiś sexdance niż taniec, ale chciałam go wkursic i chyba mi się udało bo po 5 minutach zostałam przerzucona przez jego szerokie ramię i zaniesiona do loży.
JK-co ci kurwa odbiło aby tak się kleić do tego typa?!
T/I-ON BYŁ SEXY!
JK-i co z tego nie oznacza to że musisz się do niego kleić!
T/I-to ty mnie zostawiłeś, też chcę się zabawiać więc puść mnie bo idę do niego spowrotem!.
Jk-nie ma kurwa bata ty jedziesz do domu że mną teraz!.
W tym momęcie powiedział innym że on jedzie ze mną do domu przeprzucił mnie przez ramię i poprostu zasnęłam.
Pov I/P
Tańczyłam z tym chłopakiem który stał się bardziej nachalny niż był a więc prubowalam się wyrwać mimo iż byłam trochę wstawiona to nie miałam zamiaru wylądować w łóżku z nieznajomym właśnie ciągnął mnie w stronę łazienek kiedy przed nami pojawił się Jimin wyrwał mnie z objęć mężczyzny i odepchnął go krzycząc że jak jeszcze raz zobaczy go obok mnie to go rozwali wziął mnie na ręce, swoje dłonie umieścił na mojej pupie a ja swoje nogi owinęłam wokół jego bioder i przytuliłam się do niego, po paru minutach byliśmy w aucie.
JM-co ty odpierdalasz, dlaczego tańczyłaś z tym typem i tyle piłaś?!
I/P-bo chciałam się pobawić, wam wolno mężczyzną a nam kobieta nie wolno, też wolno a więc postanowiłam się zabawić.
JM-jestem o ciebie zazdrosny dobrze o tym wiesz boję się że ktoś może Ci coś zrobić po pijaku się nie obronisz, chce być pierwszy, kocham cie.
I/P-ja ciebie też jesteś super ważny dla mnie nie zostawię cię nigdy przepraszam.
JM-nic się nie stało ale proszę nie rób tak więcej.
Koniec Pov I/P
Pov Jungkook'a
Kiedy zobaczyłem jak tańczy z tym typem to miałem ochotę go zabić, ale moja męska duma nie pozwoliłaby mi na to aby moja księżniczka na to patrzyła, a więc postanowiłem ją z tamtąd poprostu zabrać aby poszła spać. Kiedy dojechaliśmy do dormu to przebrałem ją w moją koszulkę , rano będzie w chuj zła że ją przebrałem ale co mi tam najwyżej powiem jej że chciałem aby było jej wygodnie, następnie przykryłem ją i zgasiłam światło w pokoju poszłam do kuchni wyświetlacz mojego telefonu rozjaśnił się pokazując wiadomość od chłopaków w jej treści były zawarte takie słowa "będziemy koło 3,4 w domu nie martw się jest ok" a więc postanowiłem się nie martwić poszłae się wykąpać wymyć zęby ubrałem się czyli moja piżama to były bokserki i poszłem spać położyłem się obok T/I i wtuliłam się w jej plecy po 10 min zasnęłem.
Koniec Pov Jungkook'a
Pov Jimina
Kiedy dojechaliśmy do domu I/P już spala wzięłem ją na ręce wyciągając z auta zamknąłem ałto i poszłam do dormu widziałem już butę Jungkook'a i T/I oznaczało to że byli oni szybciej od nas rozebrałem się i I/P z odzieży wyjściowej czyli kurtki i butów, weszłem do góry na piętro do mojego pokoju położyłem I/P na łóżku i ubrałem jej moja bluzkę sięgała jej do kolan a więc o nic nie musiałem się martwić tak samo poszłem wziąć prysznic i przebrałem się w piżamę czyli bokserki i kuszulke która delikatnie prześwitywała położyłem się obok mojego cudeńka i poszłem spać wtulony w nią.
Koniec Pov Jimina
Pov autorki
Cała czwórka poszła spać, koło godziny 4 a 5 wrócili chłopcy oni też poszli się pojedynczo wykąpać i spać, robili to jak najciszej aby nie obudzić reszty, bo pomimo licznych % we krwi liczyli się z tym że nie mieszkają sami i muszą uważać aby nie zbudzić innych domowników, podczas gdy RM leżał w łóżku i przeglądał on tweetera dostał wiadomość i to bardzo, radosną wiadomość a mianowicie, że wszyscy z grupy dostają wolne 3 tygodniowe i że mogą dzies wyjechać a więc RM pod impulsem radości nie czekając na nic podziękowało Menagerowi i zarezerwował bilet do.............
Tego dowiecie się w kolejnym rozdziale
Koniec Pov autorki
Witam ciasteczka dobry wieczór bądź dzień dobry dawno mnie tu nie było jutro na 100%kolejny rozdział mam nadzieję że nie zabijecie mnie za nadmiar błędów orto postaram się je poprawić kocham was! ❤️❤️💜💣
CZYTASZ
Fikcyjna żona /Jungkook
Fanficopowieść o 19 letniej T/I która jest normalną ARMY i pracuje w małej kawiarence w Korei Południowej i wszystko jest ok do czasu...