Rozdział 20

761 24 1
                                    

T/I-poczekajcie pójdę do niego z nim porozmawiać.

RM-ok.

Wyszłam na mostek i zaczęłam wypatrywać Yoongiego kiedy go znalazłam podeszłam do niego.

T/I-Yoongi wszystko ok? - powiedziałam zestresowana.

Y-tak, możesz wracać do domku na śniadanie - już chciał odejść ale złapałam go za nadgarstek.

T/I-kurwa Yoongi widzę że coś jest nie tak, więc gadaj prosto z mostu! - wykrzyczałam zdenerwowana.

Y-bo ja tego kurwa nie rozumiem! - również krzyknął.

T/I-czego nie rozumiesz!?.

Y-tego że kurwa wybrałaś kooka nikogo innego tylko akurat tego debila, widzisz że ma wyjebane w to co czujesz, ja się kurwa tobą przejmuje od kąd cię poznałem, dlaczego kurwa nie patrzysz na mnie?!, powiedz czy chociażby raz pomyślałaś o mnie jako o swoim materiale na chłopaka?! - wykrzyczał z łzami w oczach.

T/I-Yoongi ja..... - nie wiedziałam co powiedzieć bo prawdę mówiąc nie wiem parę razy myślałam i tyle.

T-no właśnie - odszedł nie patrząc na mnie.

Ałć No trochę zabolało ale co mam zrobić czasami tak jest może spróbuję porozmawiać z nim jak się trochę uspokoi narazie muszę dać mu czas, wróciłam do domku gdzie zastałam chłopaków już siedzących przy stole i zajadających się już zrobionym śniadaniem, ale kiedy ja weszłam.wszyscy popatrzyli na mnie, ja nie wiedząc o co chodzi zasiadłam do stołu na miejsce gdzie było moje śniadanko.

Jin-gdzie byłaś? - zapytał nie odrywajać wzroku z talerza.

T/I-na mostku - odpowiedziałam bez namiętności, po zjedzonym śniadaniu poszłam do góry aby się trochę ogarnąć iż byłam. Jeszcze w piżamie





Witam moje ciasteczka nie było rozdziału w sobotę i przepraszam że tak krótki ale jak się uda to w sobotę napisze 500 słów  bo jestem strasznie zmęczona oraz niestety zapomniałam jak to ja, a oprócz tego mam strasznie napięty grafik np w te sobotę jestem zajęta iż mam ślub, oczywiście nie ja ale ktoś z rodziny, i tak wiem nikt nie pytał ale no tak jakoś piszę, dobrego dnia bądź wieczoru papa💗❤️❤️❤️💗

Fikcyjna żona /JungkookOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz