Multimedya : mira.ece.buket.zeynep
Gözüme dışarıdan gelen güneş ışığıyla uyanmak zorunda kaldım
‘’buket şu perdeyi kapat uyumak istiyorum’’dedim sinirli bir şekilde.
‘’hadi ama kızım 1 haftadır depresyondasın çık artık şu moddan!’’
Buket benim en yakın arkadımşı onunla beraber aynı evde kalıyorduk. Aslında dört kız aynı evde kalıyorduk. Buket, zeynep,ece ve ben.
2.5 senelik ilişkim 1 hafta önce beni aldatan sevgilim tarafından bitmişti. Ben onunla evlilik hayalleri kurarken beyfendi sikinin keyfine düşmüş ve beni aldatmıştı. O kadar çok zoruma gitmiştiki intihar ederken ece’ye yakalanmıştım evet bir o kadarda beceriksizim. Tam 1 hafta boyunca odamda salya sümük ağlayarak uyuyup uyandım. Dışardan biri odama girdiğinde polisi arayıp burada bir ceset var diye ihbar ederdi çünkü bir ceset gibi kokuyordum. Ben boş boş buket’e bakarken odaya zeynep girdi zeynep bizim en küçüğümüzdü ve ecenin kuzeniydi.
‘’ hadi mira abla kalk hazırlan buğün karaoke gecesi yapacağız’’
‘’uğraşmayın benimle gidin başımdan’’ dedim bıkkınlıkla.
Bu sefer odaya ece’nin gelmesiyle kadro tamamdı. Hadi ama teker teker gelin uğraşamam sizle şimdi depresyonumu ve beni rahat bırakın dedim içimden. Ben ne olduğunu anlamadan yatağımdan sürüklenerek banyoya doğru ilerledik.’’ Bırakın beni ya uyuycam ben’’
Her ne kadarda beni dinlemeselerde onlardan kurtulup kendmi yatağıma attım. Bu sefer konuşan buketti.
‘’ bak mira neler geçirdiğini biliyoruz bu ağır birşey ama lütfen kendini üzdüğün yetmiyormuş gibi bizide üzüyorsun.’’
‘’ evet mira bizi üzmeye hakkın yok ‘’dedi ece tavırlı bir sesle.
‘’ kimseyi üzdüğüm felan yok beni ve depresyonumu rahat bırakın ve gidin hayatımın geri kalanını burada yatağımda salya sümük ağlayarak geçireceğim’’.
‘’ mira abla nolur bari beni kırma lütfen’’ konuşan zeynepti onu çok seviyordum belkide en küçüğümüz olduğu için. Bir an düşünüp durdum 1 hafta boyunca beni güldüre bilmek için götlerini yırtmışlardı. Ama nafile ben ve depresyonum onları kaale almıyorduk. Ama şimdi kendi halime acıdım ben tam 1 hafta boyunca salyalarım ve sümüklerimle baş başayken benim adı batasıca eski sevgilim bora benden bir özür bile dilemedi. O mutluydu ben neden bu haldeydim o zaman? Kafa yastıktan kaldırıp yatakta doğruldum ve ‘’ ne gecesi yapıcaktık dedim’’ pes etmiş bir sesle.
Hep bir ağızdan çığlık attılar. Bazen bu kızlar beni çok korkutuyorlardı.
Hemen beni yataktan kaldırıp duş almam için banyoya soktular. 1 saaat sonra duştan çıkmıştım. Ece yanıma gelip beni koklayınca anlamsızca ona baktım o ise ‘’ hmm hiç değilse 1 saat öncesine göre güzel kokuyorsun’’. Ona gözlerimi devirerek tebessüm ettim. Onlar ben duştayken ne giyeceğime bile karar vermişlerdi onları bu yüzden seviyorum benim yerime işlerimi yaptıkları için.
Siyah bebe yaka etek kısmı pileli çok şık olmasada tatlı bir elbise seçmişlerdi benim için ayakkabı olarakta pudra rengi platform bilekten bağlamalı bir ayakkabı ve küçük bir çanta. Beni aynanın karşılarına geçirdiklerinde ece saçlarıma fön çekip topuz yapacağına, buket ve zeynep ise bana makyaj yapacaklarını söylediler. Hiç itiraz etmeden kafamla onayladım. Kızların benimle işleri bittiğinde kendi odalarına geçip hazırlandılar bense onları beklemekle meşguldum. Evimiz iki katlıydı dördümüzünde maddi durumu iyiydi, çocukluktan beri birbirimiz peşini bırakmadık aynı okullarda okuduk. Üniversite zamanı hepimiz istanbula geldik tabiki zeynep sonradan geldi bizden 2 yaş küçüktü. Hiç birimizin bir işi yoktu nasıl olsa babalarımız zengin diye aylak aylak geziyorduk ortalıklarda. Evet dördümüzünde elinde bir mesleğe dair diplomalar vardı ama biz çalışmaktan nefret ettiğimiz için okullarımız bittiğinde ailelerimize çalışmaya hazır değiliz lütfen iş bulup çalışana kadar bize zaman tanıyın dedik. Bu lafları ailelerimize söylediğimiz günden tam 4 yıl geçmiş ara ara siz çok oldunuz artık kendinize iş bulun diye bizlere tıslasalarda biricik kızlarıydık onların. Ben bunları düşünürken merdivenlerden ilk inen ece’ydi.
Kırmızı süper mini bir elbise giymiş sırt dekoltesi oldukça derin bir elbiseydi ayakkabı olarkta siyah platform giymişti, saçalarına ise fön çekmişti. Bu haliyle süper görünüyordu. Ece aramızda şıp sevendi her yakışlı ve kaslı erkeği kendine ayarlar başka bir yakışıklı gördüğünde ise diğerini bırakıp diğerine geçerdi yani anlayacağınız ayran gönüllüydü. Ece yanıma gelirken zeynep aşağıya iniyordu.
Zeynep ise seçini tulumdan yana kullanmıştı. Bu siyah kısa bir tulumdu o tulumun içinde çok tatlı duruyordu ayakkanı olarak elbisesinin renginde platform giymişti saçları maşalıydı. Zeynep aramızda en küçüğümüzdü onu küçüğüm diye severim. Oda sadece aramızda bana abla der. Zeynep çabuk seven çabuk bağlananlardandı onun bu huyunu hiç sevmiyordum bir kersinde iki günlük ilişkisi için hastanelik olmuştu ilişkisine sıçtığım. Ne çok korkutmuştu bizi. Oda aşağı inerken hemen arkasından buket geldi.
Buket buz mavisi bir şort giymiş üsütüne beyaz dökümlü bir gömlek ve onun üstünede spor bir ceker giymişti. Saçları ise doğallıktan yanaydı aramızda saç konusunda en şanslısı oydu çünkü uzları dağal buklelerle doluydu. Buket spor giyinmeyi seven bir kızdı elinden gelse her yere eşofmanla giderdi o kadar rahatına düşkündü. Buket aramızda güven sorunu yaşayandı. Hiç kimseye güvenemediği için hayatına hiç erkek girmemişti.
Hepsi aşağıya indiğinde kadro tamamdı. Bir hevesle
‘’ hangi karaoke’ye gideceğiz ‘’ dedim.
‘’ yeni bir clup açılmış oraya gideceğiz’’ dedi tebessüm ederek.
Ve sonunda evden çıkıp arabaya binip yola koyulduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
nereden çıktın karşıma ?
Chick-LitKendilerinden bir haber bu dört çılgın kız yanlış kişilere aşık olunca başlarına olmadık belayı açtılar... Gerçekten nereden çıktılar karşılarına?