Buketten
Enesle akşam yemeği için anlaşmıştık. Clup'tan erken çıkıp eve gittim 1 saate yakın duşaldım, banyoda rutin işlerimi yapıp dolabın önüne geçtim. Acaba ne giysem? Normalde çok rahatıma düşkünümdür öyle kısa açık elbiselerle rahat edemen. Ama bugün enesle yemeğe gideceğimiz çinbugünlük bu huyumdan vazgeçebilirim.ilk defa içimde farklı duygular hissediyordum, birinden hoşlanıyordum. Bunun doğru kişi olduğundan emin değildim ama içimdeki his bir şans diyordu, tek bir şans onuda enese vermeliydin. Sonunda bu düşüncelerden sıyrılıp ne giyeceğimi karar verdim. Üstü krem rengi altı siyak bir elbise giydim, saçlarıma fön çektim hafif bir makyaj yaptım. Ayakkanı olarakta önü açık bilekten bağlamalı platform giydim, elime küçük siyah çantamı alıp aynanın karşısına geçtim. Güzel olmuştum kendimi aynada süzerken telefonum çaldı.
''alo buket''
''efendim enes''
''hazırmısın?''
''evet''
''aşağıya in ozaman''dedi ve suratıma telefonu kapattı. Ne bu şimdi salak mı bu çocuk ya?. Vazgeçtim ben bu şansı bu çocuğa vermeyeceğim. O gıcık içimdeki ses tekrardan konuşmaya başladı''hadi çocuk bekliyo'' aslında doğru söylemişti ama banane biraz beklesin. Neyse diyerek evden dışarı çıktım. Siyah arabasının içinde oturarak telefonla uğraşıyordu. Bari kapımı açmak için dışarı çıksaydın be çocuk yan evdeki fatma teyzelere rezil olcam valla. Kafamı yan eve döndürdüğümde herzamanki gibi fatma teyze camda meraklı meraklı arabanın içindekine bakıyordu, bu kadın gerçekten çok meraklı girsene be kadın içeriye sana rezil olmak istemiyorum şimdi arkamdan'' bak çocuk kapısını bile açmadı'' demesini istemiyorum ben bu düşünverle yan tarafa bakarken enesin arana kornasıyla ilkimdim. Bana eliyle gel işareti yaparak arabaya çağırdı. ''Bir zahmet o değerli poponu kaldırda kapı aç hödük'' diyerek arabaya bindim.
''neye bakıyordun''
''hiç yan tarafta komşumuz var ona''
''neden?''
''boşver''dedim ve arabanın çalışmasıyla derin bir nefes aldım. Yarım satte yakın arabayla ilerledik insan hiç mi konuşmaz ya 'nasılsın' veya 'güzel olmuşsun' der hödük herif ne olcak. Ben böyle boş boş yolları izlerken arabdaki sessizliği enesin telefonuna gelen mesaj sesi bozdu. Enes yavaş hareketlerle telefonuna bakarken acaba ne geldi diye kafamı enesin telefonuna geçirdim bunu fark etmiş olucakki yalandan öksürdü bende kendimi düzelterek camdan bakmaya devam ettim. Ne var yani bakamazmıydım merak ettim.
''buket''
''hıı''
''hıı mı?''
''off efendim enes''
''birşey söylesem kızarmısın?''
''söyleyeceğin şeye bağlı''
''planda değişiklik oldu yemeğe değilde clup'a gidiyoruz''
''neden?''
''baran çağırdı önemliymiş''
''peki'' diyerek geçiştirdim. İlk defa birisiyle yemeğe çıkacağım ama o kıçı kırık baran efendi gecemi bok etti. Geber baran geber ve sende enes baran geberirken sende geber.
Eceden
Muratla yaşadığım olay yüzünden birkaç günlüğüne izmire ailemin yanına gittim biraz kafımı dinlemem lazımdı. O salak çocuğun bana yaptıklarını sindirmem lazımdı. Hem ailemi görmek iyi gelecekti hemde tatil yapacaktım. Özlemişim izmiri bu güzel havasını dışarıya çıkıp gezmek için hazırlandım. Sonuçta tatile geldim biraz gezerek özlemimi gidermem lazımdı. Bir cafeye gidip kahve siparişi verdim, çok sürmeden kahvem geldi daha kahvemden bir yudum almıştım kikarşıma murat oturdu. Ne oluya ya bunun burda ne işi var benimi takip ediyor. Geçenki sinirini iyi atamayıp burdadamı beni rezil edecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
nereden çıktın karşıma ?
ChickLitKendilerinden bir haber bu dört çılgın kız yanlış kişilere aşık olunca başlarına olmadık belayı açtılar... Gerçekten nereden çıktılar karşılarına?