Multimedya: baran.murat.enes.mert
2.bölüm
Toplantı odasına girdiğimizde ailelerimiz karşımızda duruyorlardı. Bu ilk görevlerimizdi eğer bu görevleri başarırsak babalarımızın yerini almak için verdiğimiz bu savaşa bir adım daha atmış oluyoruz. İstabulun en bilindik semtinde büyük bir cluo açılmıştı evet ailelerimiz ortaklaşa bir clup açıp bize vermişlerdi. Eğer istedikleri gibi yönetir bu sınavı başarıyla geçersek başka bir sınava girecektik.
‘’bu ilk göreviniz eğer bizler gibi istabulun önde gelen mafyaları olmak istiyorsanız bu görevi başarıyla tamamlayın’’ dedi babam. Babam istabulun önde gelenlerindendi hiç kimse babamın gücüne yetişemez ve karışamazdı. İleride bende babam gibi olmak istiyordum herkese gücümü göstermek istiyordum. O yüzden bu sınavı başarıyla geçecektim.
Babam sözlerini söyledikten sonra toplantı odasından çıkmıştık siz ne zannediyordunuzki uzun bir konuşamamı hayır babam gibi mafyalar kısa ve öz konuşurdu. Uzun koridorda yürürken bizimkilerin gene afacanlığı tutmuş birbirlerine sataşıyorlardı.
‘’ heey mert clup’e girmek için yaşın tutuyor mu senin ‘’dedi murat alaylı bir sesle.
‘’belki tutmuyor olabilir ama sana tutturucak bir şey verebilirim muratcığımm’’dedi mert labali bir şekilde. Enes ise ortalığı iyice karıştırmak için aralarını kızıştırıyordu.
‘’ ooo muratt bence bu lafın üstüne bir bardak su iç kardeşim’’ dedi enes sırıtarak.
‘’o kadar götün varsa tuttursana mert ‘’ dedi murat biraz sinirlenmiş bir şekilde
Tam mert bir şey söylecektiki arkamı dönüp ‘’ yeter ‘’ diye çıkıştım.
‘’ çocuk musunuz oğlum siz? kesin sesinizi yoksa kesmesini bilirim’’ dedim bağırarak.
‘’biraz sakinleş baran bu işi çok cicciye alıyorsun’’ dedi enes sakin bir şekilde.
Üstüne yürüyerek ‘’ almayıp napıyım lan ben sizin gibi elalemin komutunda çalışmam oğlum babam gibi olmam için her görevi büyük bir ciddilikle yapmam lazım ‘’ dedim bağırarak.
‘’ biz kimin komutunda çalışıyomuşuz?’’ dedi murat alaylı bi sesle.
‘’ zamanı gelince benim komutumda çalışıcaksınız’’ dedim kendimden emin bir sesle.
‘’şimdi acele edin clup’e geç kalıcaz. Hee bu arada murat müşterilere daha ilk günden rahatsız etme’’ dedim bütün sakinliğimle.
‘’rahatsız edersem ne olur?’’ dedi alay ederek.
‘’ o sikini koparmak zorunda kalırım’’ dedim gözlerimden ateş püskürterek.
Murat aramızda en çapkınıydı. O kız benim o kız senin diye gezerdi ortalıklarda. Babalarımızın verdiği görevleri yerine getirmez hep alay ederdi. Hiç bir işini ciddilikle yapmazdı onun arkasını hep enes toplardı.
Enes aramızdaki en kurnazıydı her yerde eli olandı. Tanımadı kimse yoktu. Oda murat kadar olasada görevlerini alay ederek yerine getirirdi.
Mert ise en uysalımızdı ne dersek yapar ama ters bir anına geldiğimizde gözü dönerdi bana hariç murat ve merte kafa tutardı. Korkusuzdu düşünmeden hareket ederdi. Oda görevlerini benim gibi ciddilikle yapar ama biraz geç yerine yetirirdi.
Koridorun sonundaki kapıyı açıp dışarı çıktık. Arabalarımıza yöneldik clup’e gitmek için arabalara binip motorlarını çalıştırdık ki murat ‘’varmısızınız clup’e kadar yarışa’’ dedi clup’e ilk varan kaybedenlere gece boyunca hüküm edicek dedi.Mert ‘’ben varım ‘’ dedi aynı şekilde eneste öyle dedi. Üçününde gözleri bana çevirdiğinde yüzümde piçimsi gülümsememle ‘’yarış başlasın’’ dedim.
Üçümüznde arabalarının motor sesleri sokakları inletiyordu. Murat öndeydi onun hemen arkasında ben vardım. Benim arkamda ise enes enesin arkasında herzamanki gibi mert vardı her yarışta hep sonuncu olurdu. Muratı geçemem lazımdı kaybetmeyi sevmem hiç bir zaman hemde.
Fitesi yükseltip gaza abandım ve muratı sollayarak geçtim. Geçerkende orta parmağımı göstermeyi unutmadım. Murat sinirden güldüğü her halinden belliydi oda kaybetmeyi sevmiyordu. Aslıda dördümüzde kaybetmeyi sevmiyoruz.
Sonunda clup’ın önündeydik. Arabalarımızdan indik inerken murat merte sataşmayı unutmadı.
‘’şş yeter artık bırakın tantanayı girin içeri’’ dedim kendimden emin bir sesle.
Hep beraber clup’ın kapısına doğru yöneldik ki çat diye bir ses duyduk kafamızı çevirdiğimizde ise arabamın ön kısmı paramparça olmuştu. Sinirden gözüm dönmüştü koşar adımlarla arabama çarpan arabanın sürücü kapısını açıp yaka paça indirip arabanın önüne yatırdım tam vurucaktım ki kız olduğunu fark ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
nereden çıktın karşıma ?
Chick-LitKendilerinden bir haber bu dört çılgın kız yanlış kişilere aşık olunca başlarına olmadık belayı açtılar... Gerçekten nereden çıktılar karşılarına?