Bölüm 10

579 56 6
                                    

multimedya: BARAN SERT!

Sabah uyandığımda tanımadığım bir yerde uyandım. Nerdeydim ben ya sağ tarafa dönmemle gözlerimin yuvalarından çıkmaması için gözlerimi kapattım. Yanımda baran yarı çıplak şeklinde yatıyordu. Ne zaman geldim ben buraya? baran neden yanımda yatıyor? en önemlisi dün gece ne oldu? Ben bu soruları kendime sorarken baran uyandı.

‘’günaydın inatçı keçi’’ dedi gülerek

‘’baran burası neresi nereye getirdin beni?’’ dedim bağırarak.

‘’benim evimdesin ‘’ dedi

‘’ne hakla beni buraya getirsin’’ diye bağırınca baranın elleleri her zamanki gibi boğazımı sardı.

‘’ benimsin ve sana sorucak değilim. Seni ne zaman buraya getirmek istiyorsam getirim’’ diye tısladı.

Barandan hemen kurtuldum ve yataktan fırladım. Utanarak

‘’şş- şey dün nn-ne oldu’’

Baranın kahkahası odayı inleticek derecede kuvvetliydi.

‘’ne gülüyosun sen ya?’’

‘’dün gece bana sarılarak uyuya kaldın bende senin evine değilde benim evime getirdim yatağıma yatırdım ve—‘’ baran daha sözünü bitirmeden lafa girdim

‘’baran bunu nasıl yaparsın benden izin aldın mı benimle nasıl birlikte olursun bunu bana nasıl yaparsın?’’

Baran ilk önce anlamayarak bana bön bön baktı sonra ilkine göre dahada kuvvetli gülmeye başladı.

‘’hayır seni inatçı keçi seninle yatmadım aslında evet yattım ama o anlamda yatmadım off ne diyorum ben iyicene kafamı karıştırdın’’ dedi ve tek bir hamleyle beni yatağa çekip üstüme çıktı.

‘’baran dur napıyosun’’

‘’şş sessiz ol güzelim’’

‘’baran’’

‘’dün gece bana sarılarak uyuya kaldın bende seni buraya getirdim seni bırakmak istemedim yanımda bana sarılarak uyu istedim yemin ederim sana dokunmadım senin iznin olmadan dokunmam zaten sana kıyamam’’ dedi sessizce.

‘’dün gece gerçekmiydi?’’

‘’evet’’ dedi sessiz bir şekilde gülerek.

‘’kalk üstümden kızlar ölmüştür meraktan’’ dedim.

‘’hiç sanmıyorum’’ dedi piçimsi gülüşüyle

‘’nedenmiş o?’’ dedim şımarık bir şekilde.

‘’çünkü onlarda burda kaldı dün gece’’ dedi gülerek.

‘’nee’’ dye çığlık attım.

‘’şş bağırma güzelim, çocukları uyandırıcaksın ‘’ dedi.

Sikmişim çocukları ya bizim kızlar aşmış kendilerini iyicene ne lan bu daha 1 hafta oldu tanışalı ne bu samimiyet hadi ben neyse ne onlara ne oluyo be!.

‘’şey baran’’

‘’efendim güzelim.’’

‘’dün gece sen bana şey dedin mi?’’

‘’ne dedim mi?’’

‘’şey işte’’

‘’ney güzelim’’

‘’beni sevdiğini’’

‘’hayır’’ dedi gülerek. Ne dedi o hayırmı ben doğru mu duydum? Ulan beni sevmiyosan evine niye getirdin bide bana sarılarak uyumanı istedim diyo ibne şuna bak ya. Tamam mira sakin ol derin nefes al.

‘’kalk üstümden baran’’ dedim sinirle.

‘’şş tamam tamam şaka yaptım. Evet seni seviyorum seni ilk gördüğümden beri aklımdan çıkmıyorsun güzelim işkal ettin beni resmen büyüledin beni’’ dedi kulağıma fısıldıyarak.

Ben öylece ona bakarken kapı çalındı. İçeri giren ise murattı

‘’baran kızlar kahvaltı hazırladı sizde müsaitseniz ki değilsiniz müsait olduğunuz zaman gelirsiniz’’dedi gülerek

‘’çık lan dışarı’’ diyerek bağırdı baran

Kapı kapanınca utanarak barana baktım. 10 dakika sonra aşşağıya kahvaltı sofrasına indiğimizde kızların yüzü gülüyordu. Onlara ‘eve gidince görüşücez’ bakışı attım onlarda bana ‘tamam’ bakışı atarak sofraya oturduk. Güzelce kahvaltılarımızı yerken mertin sorusuyla içtiğim meyve suyu boğazıma kaçtı.

‘’siz çıkmayamı başladınız?’’

Gözlerimi barana çevirdiğimde oda bana bakıyordu. Kızardığımı hissettim

‘’ bunun cevabını mira versin’’ dedi baran

Barana ‘ne yapıyosun bakışı’attım. Ve merte dönerek.

‘’şeyy’’

‘’yani’’

‘’hmm’’

Derin bir iç çekerek ‘’evet’’ dedim. Allahım yanıyorum gittikçe kızarıyorum. Masada sevinç kahkahaları yükseldi.

‘’ay çok sevindim’’ dedi ece

‘’hadi hayırlı olsun’’ dedi buket. Ne lan bu malmıyım ben güle güle kullan dermiş gibi hadi hayırlı olsun diyosun. Çıks çıks. Hiç yakıştıramadım sana buket.

‘’ayy ne güzel’’ dedi benim küçüğüm.

‘’teşekkür ‘’ dedim gülerek.

Nolucak peki şimdi. 1 hafta boyunca şiddetine maruz kaldığım adamla sevgiliyim. Bir ara gözüm barana kaydı. O erkeksi kokusu doya doya içime çekmek isitiyorum.  Ne güzel gözleri var dişerli inci gibi gülmek çok yakışıyor ona. Sert bakışları. Bana dün beni sevdiğini söyledi. Nasıl mutlu oldum anlatamam. Evet evet aşık oldum ben bu psikopata. Benim o artık benim psikopatım. Sana ne kadar da seni seviyorum dememiş olsamda. Seni Seviyorum BARAN SERT!.

nereden çıktın karşıma ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin