arabadan indiğimizde clup'ın önündeydik. beni nasıl bir bela bekliyordu çok merak ediyorum. napıcam ben kızlara baktığımda hepsi mutluydu hepsinin yüzü gülüyordu daha iki gün bile olmadı tanışalı bu ne samimiyet. kızlara göz gezdirirken ecelerin olmadığını fark ettim.
''eceler nerde?'' dedim merakla
''muratla kahvaltı yapmaya gittiler gelirler 1 saate'' dedi baran. Ne ara öğrendin benim niye şimdi haberim oluyor. sen nerden öğrendin kafamda deli sorulaar.
içeri girdiğimizde etrafı tam anlamıyla bok götürüyordu ben kendi evimi temizlemezken kıçı kırık baranın clup'ını temizlicektim bide. o ne kıç ama öyle gerçekten çocuk çok kusursuzdu o kaslar o omuzlar o sırtı ovv beybii. töbest. ne diyorum ya kaybettim kendimi gene. neyse ben bu düşüncelerle debeleşirken baranın sesiyle ilkildim
'' eğer beğenirsem sizi işe alırım '' dedi alay ederek.
'' zaten bizim bir mesleğimiz var parayada ihtiyacımız yok'' dedim kendimden emin bir sesle
''ama bir işiniz yok '' dedi. tam köpek bu çocuk ya ne istiyo bizden çok korkuyorum ben bu çocuktan ya.
neyse çok konuşmadan işe koyulduk baktım mert ile eneste bize yardım ediyor bize dediysem enes bukete mert ise küçüğüme. öbür dağ ayısı nerde diye bakınırken arkamda sıcak bir nefes hissettim, yavaşta başımı çevirdiğimde baranı gördüm ne bu böyle ya psikopat mı öküzoğlu öküz.
'' ne yapıyosun arkamda be''
''seni izliyorum''
'' sapık olduğunu düşünüyorum''
'' senin sapığın olucak kadar seviyesiz değilim tatlım''
ne yani ben çirkinmiyim? değilsin desene ya değilim ben çirkin sensin çirkin ukala pislik. yüzüm düşmüştü baran beni çirkin görüyordu. sen ne sandın ki sana aşık olucağını mı? aptal olma mira .
''izin verirseniz işimi yapıcam''
''hay hay buyrun. hee bu arada bugün geç kaldığınız için yarında geliyorsunuz'' dedi alay ederek. hiç ikiletmeden başımı onaylar anlamda başımı salladım. ama hala yüzüm düşüktü. bu baran farketmiş olacak ki kolumdan sıkıca tutup odasına sürüklemeye başladı. allahım sana geliyorum gene mi başladık off yeter ama dayak yiye yiye şamaroğlanına çevirdi beni.sonunda odaya gelmiştik ee tabi ben gene yere fırlatılmış halıyla öpüşüyordum.
'' ne bu suratının hali'' dedi baran sinirli bir şekilde.
'' seni ilgilendirmez dedim'' tavırlı bir sesle
'' son kez soruyorum ne bu suratının hali'' öyle bir şekilde dediki altıma sıçmamak için kendimi zor tuttum.
'' şeyy senin çirkinlerle ilgilendiğini bilmiyordum'' dedim tam olarak söylemesemde ima etmiştim sonuçta anlar inşallah dağ ayısı.
'' hee sen o lafımama üzüldün pis çirkin cadı'' dedi gülerek. bak bide dalga geçiyo ya hayırdır oğlum sana sen kime çirkin diyosun kaldırma beni ayağa çok pis olcak yoksa.
''kalksana yiyosa'' dedi tıslayarak
ayy dilimi eşşek arıları soksun gene sesli düşündüm ya. benim acilen doktora gitmem lazım.
'' uğraşma benle bırakta işimi halledeyim'' dedim tavırlı bir sesle
'' ama senle uğraşmayı seviyorum'' dedi gülerek
''ben sevmiyorum ama'' dedim gözümden bir damla yaş akmıştı.
bana doğru eğilerek yanağımdaki yaşı sildi. vay be bu çocuk çok sesksiii.
''özür dilerim'' dedi mahçup bir sesle.
'' ne sen benden özür mü diliyorsun?''
'' kes lan kalk ayağada işinin başına dön. daha çok işin var'' diye bağırdı pardon kükredi ya evet evet kükredi.
'' ne '' dedim şaşırarak. bu çocuğun ani duygu değişimleri beni öldürücek ya.
''siktir git lan işine'' diye kükreyince anında ayağa kalkıp koşar adımlarla odayı terk ettim.
Barandan
arabama çarpan herifin ağzını burnunu kırmak istiyordum yaka paça aşağıya indirip tam vuracaktım ki karşımda güzeller güzeli mira duruyordu. gözleri çok güzel ve masumdu. nasıl kıyardım ben bu masumluğa nasıl vururdum. o ise komik hareketlerle benden kurtulmaya çalışıyordu. çok güzeldi öylece ona bakıyordum. o deli kızlar araya girince benden kurtulmuştu. dayanamadım kolundan çekip odama götürdüm. neden biliyorum ama onu bırakmak istemedim. elbette ceza vericektim benden kurtulamazdı arabama çarptığı için değil bana o hakaretleri ettiği için. nede güzel konuşuyordu. cesurdu korkusuzdu. onu bara gönderdim bana viski getirmesi için o odadan çıkar çıkmaz kameralardan onu izliyordum. benden kaçamaz ben baranım onu bırakamzdım o bir melekti. o bar yerine deli arkadaşlarının yanına gitti sonra bara gidip içkimi aldı şaşırmıştım kaçar diye düşünmüştüm o kaçmadı. odama geldiğinde ona sert davrandım cesur kızım benim bana karşılık verdi ama sonradan ağlamaya başladı eve gitmek istiyordu. izin verdim onu öyle görünce üzüldüm hayır hayır üzülmedim ben hiç bir zaman üzülmem. onunla anlaşma yaptıktan sonra odadan çıktı. sabahı iple çekiyordum sabah olduktan sonra o gelmedi nasıl gelmez bana nasıl yalan söyler. hemen güvendiğim adamım serhatı çağırdım yanıma
''buyur patron beni çağırmışsın''
'' dün ki kızın herşeyini öğrenip gel hemen '' diye emir verdim.
'yarım saat geçmeden kapıda serhatı görünce elindeki dosyayı bir hışımla alıp okumaya başladım. hemen çocuklara haber verip evine gittik.
odasındaydım okadar güzel uyuyorduki kıyamadım kaldırmaya ama kaldırmak zorundaydım o güzel sesini duymam lazımdı. beni karşısında görünce bir an panikledi o hali bile okadar güzeldiki yumuşamamak için kendimi zor tuttum. sonrası karanlık. uyandığımda başımda feci halde bir ağrı vardı. kafama vurmuşlardı ama kim vurmuştu. düşüncelerini sesli bir şekilde dile getirdiğini duydum o deli arkadaşı zeynep kafama vazoyla vurmuştu. duymamazlıktan gelip kimin yaptığını sorunca kendisinin yaptığını söyledi. o kızı korudu cesur yürekli kızım benim. hemen kolunu tutup clup'a götürecektim ki arkadaşı ece kahvaltı yapmasını söyledi bende kabul ettim. sofrayı kurduklarında hemen baş köşedeki yerimi aldım baranım ben ileride istanbulun ileri gelenlerinden olucaktım elbette baş köşeye geçecektim. hep beraber sofraya oturdukki o deli arkadaşı ece sanki pavyona gidermiş gibi makyajla karşımıza çıkına hep bir ağızdan gülmeye başladık kız utanıp odasına gidince oda arkasından gidecekti ki murat hayvanı kzımdan önce davrandı. tedirgindi murattan korkuyordu arkadaşına zarar vericek diye korkuyordu tam gidecektiki durdum. kahvaltısını yapmasını söyledim ikiletmeden dediğimi yaptı. o kahvaltısını yaparken onu izliyordum ne güzeldi öyle sanki karşımda bir melek vardı benim meleğim.
arkadaşlar bu benim ilk hikayem lütfen votelerinizi benden eksik etmeyin :) :) :) :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
nereden çıktın karşıma ?
Chick-LitKendilerinden bir haber bu dört çılgın kız yanlış kişilere aşık olunca başlarına olmadık belayı açtılar... Gerçekten nereden çıktılar karşılarına?