Selepas beberapa hari,keadaan kembali kepada sedia kala.
Tzuyu sedang memakai kasutnya manakala Soobin sudah siap sedia untuk ke sekolah.
"Tzuyu yaa,oppa pergi sekolah dulu sbb hari ni Kuan Lin nk daftar masuk sekolah kita"Kata Soobin lalu berjalan keluar dari rumahnya dan ke kereta.
"nae Oppa"Balas Tzuyu yang juga sudah siap memakai kasutnya.
"tumpang lalu cik adik manis"
Tzuyu memusing memandang ke arah suara tersebut."wow"ternganga mulut Tzuyu melihat penampilan Kuan lin.
Kuan lin memandang adik sepupunya lalu tergelak."taulah oppa hensem,mulut tu tutup sikit,malu Lalat tengok"kata Kuan lin.
Tzuyu terus menutup mulutnya sambil cuba menahan malu."bknlah Oppa mmg dah hensem cuma kenapa oppa pakai baju sekolah ni,ni kan baju sekolah kat tempat kite,sekolah Tzuyu boleh pakai baju bebaslah"kata Tzuyu yang masih malu.
"Ala biar jelah,lagipun Soobin kate dia pun first first die pakai baju ni juga,jadi oppa ikutlah"kata Kuan lin.
"hmm nanti dorang kate oppa gila,tk tahu ehhh"kata Tzuyu."Oppa hensem tkknlah dorang nk kate mcm tuh"kata Kuan lin lalu berjalan ke kereta Soobin.
"Oppa gi dulu"kata Kuan Lin menggosok kepala Tzuyu lalu terus masuk ke dlm kereta."OPPAAAAAA,hish tengok rambut org dh rosak dh"Tzuyu membetulkan rambutnya lalu menutup pintu rumahnya.
Soobin menurunkan cermin keretanya"Tzuyu yaaa,be carefull tauu"Jerit Soobin dari dlm kereta."Ok"balas Tzuyu.Soobin menaikkan tingkapnya semula lalu terus mengerakkan kereta.
Selang beberapa minit,kereta Sana sudah sampai di dpn rumah.Tzuyu tersenyum gembira lalu terus berlari ke kereta Sana.
Dia mengunci pagar dulu lalu terus meluru masuk ke dalam kereta Sana.
"annyeong"kata Tzuyu dgn gembiranya.
"Annyeonggg,huwaaaaa rindunya awak,mcm mane dah okey dah"kata Dahyun.Sana mengerakkan keretanya."dah,dah okey dah,saya nak minta maaf sbb saya banyak cederakan korang dua"kata Tzuyu dgn nada yang sedih.
"eh gwechana lah,yg penting awak dh sihat dah,saya tengok awak gembira pun hati saya dah senang"kata Sana.
"hmmm tapi serius saya minta maaf,saya dah terlebih waktu tu"kata Tzuyu teringat kembali dirinya yang seperti org gila.
"haishh Tzuyu its okayy,no hal lah,serius kitaorang tk terasa pun,kitaorang tengok Tzuyu okay pun dh happy"kata Dahyun tersenyum.
"tapi....."
"aipp no tapi tapi,dah dah benda lepas biar lepas,skrg kite buka baju eh silap buku baru araseoo"kata Dahyun.
"yaa Dahyun,awak salah ckp pun agak agaklah yeee,lain betul baju tu"kata Sana tertawa."hehehhehe salah ckp lah,aduhhhhh"kata Dahyun merajuk.
YOU ARE READING
𝐓rüe Coløur : ?!
Fanfiction' Semakin hilang kepercayaan kau, semakin dekat sisi 𝘀𝗲𝗯𝗲𝗻𝗮𝗿 aku yang muncul ' ☁︎ . start : 24 / Jan / 2019 ☁︎ . end : - | 𝖧𝖺𝗉𝗉𝗒 𝗋𝖾𝖺𝖽𝗂𝗇𝗀 𝗒'𝖺𝗅𝗅𝗌 |