'GEDEBUKK'
Kedengaran org terjatuh berdekatan dgn diorang.
Sayeon dan Layeon sedang mengejutkan Lisa yg sudah terjatuh pengsan di lantai koridor akibat terkejut dgn ayat Jungkook itu.
Tzuyu juga turut terkejut.Dia tak tahu hendak buat ape sekarang.Yang dia boleh fikir adelah pergi dari tempat itu kerana satu koridor tengah pandang Dia dengan Jungkook tanpa memikir untuk masuk ke kelas sendiri.
Tzuyu terus hendak melepaskan dirinya dari Jungkook tetapi Jungkook seperti tidak memberi ruang untuk Tzuyu melepaskan diri.
"Jungkook lepaskan aku"kata Tzuyu perlahan mula rimas apabila ramai tengah menatapnya skrg.
Jungkook mendekatkan mukanya dan meletakkan dagunya di atas bahu Tzuyu.
"No,you're mine Dan takkan bole lepas diri aku"kata Jungkook berbisik di telinga Tzuyu.
Tzuyu terus menarik tangan Jungkook dan menolaknya jauh.
Dia memusing memandang Jungkook dan terus menampar muka Jungkook.
"mimpi kau lah nk aku jadi milik kau,sampai mati pun,aku takkan terima kau,bapa segala Setan"kata Tzuyu.
Jungkook memegang mukanya sambil smirk.Tzuyu terus hendak berlalu pergi tetapi dgn pantas tangannya ditarik oleh Jungkook.
"Jgn berlagak sangat Tzuyu,aku akan pastikan kau jadi milik aku Walau apa pun terjadi.kau tk kenal aku lagi Tzuyu"kata Jungkook.
"Kalau camtu buktikan,jgn main cakap je"kata Tzuyu terus merentap tangan dari Jungkook dan terus ke arah Guan Lin untuk menolongnya bangun.
Sana dan Dahyun segera ke arah Guan Lin juga apabila melihat Tzuyu hendak menolong Guan Lin.
"Lin boleh bangun tak"tanya Tzuyu.Guan Lin mengangguk lalu cuba untuk berdiri tetapi dia terjatuh semula.
"Sini Yuyu tolong"kata Tzuyu terus memegang tangan Guan Lin dan menolongnya berdiri.
Tzuyu memapah tangan kanan Guan Lin manakala Sana memapah tangan kiri Guan Lin.
Dahyun menolong mengangkat beg Guanlin dan mereka terus berlalu pergi dari situ.
"Dah bole bla kot"jerit V apabila melihat ramai org masih lagi berdiri di koridor itu.
Mereka terus berlalu menuju ke kls apabila suara V sudah mula mengaum.sape je tak takut bila V dah mula marah.kalah singa.
V dan Jimin memandang Jungkook."kau okey tak"tanya V.
"Wei darah"kata Jimin menunjuk di tepi bibir Jungkook yg mula berdarah.
Jungkook mengelap bibirnya dan tersenyum
"Lagi sikit je wei,lagi sikit je nk tunjuk"kata Jungkook lalu mula ketawa seperti orang gila dan berlalu pergi dari situ.
V dan Jimin saling berpandangan."wei,aku rase apa yg kita buat ni bahayalah"kata Jimin.
"Tahu,tapi nk buat mcm mane, Jungkook tu nak sangat,Kite mana bole halang"kata V.
"Ishh,Kite kene sedarkan dia,aku takut die dah terlebih"kata Jimin mula risau.
"Ye aku taulah,dah jom masuk kls,dah lambat dah ni"kata V lalu terus berlalu masuk ke kls bersama Jimin.
。☆✼★━━━━━━━━━━━━★✼☆。
"Yuyu"
Tzuyu menoleh memandang Guan lin."ye,Lin nk air ke"Tanya Tzuyu memandang Guan lin yg sedang baring di katil pesakit.
YOU ARE READING
𝐓rüe Coløur : ?!
Fanfiction' Semakin hilang kepercayaan kau, semakin dekat sisi 𝘀𝗲𝗯𝗲𝗻𝗮𝗿 aku yang muncul ' ☁︎ . start : 24 / Jan / 2019 ☁︎ . end : - | 𝖧𝖺𝗉𝗉𝗒 𝗋𝖾𝖺𝖽𝗂𝗇𝗀 𝗒'𝖺𝗅𝗅𝗌 |