part jeonchou 44

100 7 11
                                    

-🎧-
-Pakai lah earphones kalian jika mau rase feelnya-
-Lagu best 𝔹𝔼𝕊𝕋d( ̄◇ ̄)b-

"Kook, hari ni Guan Lin tk dtg kerja ke" Tanya V yang sdg duduk di ruang tamu.

"Haahlah Wei, selalunya ade je Kat belakang aku" Kata Jimin."Hmmmm entahlah,lantaklah die nk buat Ape" Kata Jungkook.

"Eh kau, nanti die berhenti Kang, duit bapak kau tu mcm mane,die ade hutang Ann" Kata V.

"Hmmmm mmglah tapi bukan nya aku nk sgt duit tu, aku tk kesah pun pasal duit tuh, aku cuma nk balas dend...eh bukan, aku cuma nk tengok die sengsara"balas Jungkook.

" Yelah aku taulah kau nk tengok die sengsara but kau baru Kate tadi lantaklah die nk buat Ape, ish kau ni mcm keling lah "marah Jimin.

" Ala yg krg nk stress stress ni pahal,die tu bia jelah, die tk kerja kite buli jelah die mcm biase"balas Jungkook.

"Hmmmm yelah, tapi annn korang rase pelik tk tadi" Tanya V tiba tiba.

"Pelik, pelik apa? "Tanya Jimin. "Tzuyu, Sana dan Dahyun selalu tolong Guan Lin kalau Guan lin kene buli dgn kite"

Mereka bertiga terdiam. "Haahlah, asal aku tk perasan peliknya tuh" Kata V.

"Kau mmg"

"Tapi sbb Ape eh" Tanya Jimin.

"Hmmmm, aku rase mcm dorang ade sorok something like  dorang ade ikatan atau sesuatu hubungan yang tidak diketahui oleh manusia" Kata V.

Serentak Jungkook memandang V."maksud kau? "Tanya Jungkook.

" Mungkin dorang dua Couple? "Kata V.

" Eh eh eh mane ade, banyak je laki lagi kacak dalam dunia nih, yang si Kuan lin juga nk dipilih pahal"bantah Jungkook.

V tersengih lalu die memandang Jimin. Jimin juga turut tersengih.marahlah tuw.

"TK PUN.... " Kata V lagi sekali mau mengenakan Jungkook. "Diorang kawen cuma tk jemput kite" Kata V.

"Hish Ape kau ni, mane ade dorang kawen, mane sesuai lah burung merpati dgn gagak" Kata Jungkook marah.

"Alah sesuai je dua burung tuh,mane tau burung merpati tu tk pilih rupa" Kata V.

"Haah, burung gagak pun senanya hensem gak"balas Jimin. " Hish korang nk sibuk bela si Gagak tu pahal"marah Jungkook.

"Mane ade bela,betullah dua burung tu sesuai,comel Ape dua dua burung tu kalau bercinta, janji dorang dua burung tk ke pelik kalau tiba tiba burung merpati bercinta dgn arnab,mane sesuai, lain nanti dpt anak"Kata V.

" HAHAHAHHAHAHAHAHA"tawa Jimin meletus."woah kau perli aku ke apa"kata Jungkook memandang V.

"Mane ade betullah,burung kene dgn burung, mane boleh haiwan lain"balas V.

" Eh ade tau babi jantan dgn lembu betina bercinta, dpt anak comel je"kata Jungkook tidak kalah.

"Habis tu kau babilah"kata V

" Wei HAHAHAHAHAHAH, kau Ni V"kata Jimin memukul V.Jungkook diam lalu bangun dari tempat duduknya disebelah V.

"dhlah,malas lah layan korang dua ni"kata Jungkook merajuk."alahh Kook,org gurau jah,jgnlah majuk alolololololo kookie kite ni"kata V bersama tawanya yg belum habis.

"dhlh kau"kata Jungkook terus berlalu ke biliknya.

"kata tk suka tapi marah org ckp pasal Tzuyu dgn lelaki lain"kata Jimin mengelengkan kepala.

"WEI Kook,kau tau tk Tzuyu...."

"ahhh diam ahh kau"jerit Jungkook semasa naik tangga untuk kebiliknya.

 𝐓rüe Coløur : ?!Where stories live. Discover now