part jeonchou 23

167 14 0
                                    

Tzuyu memandang Guan Lin dan memandang Jihyo semula."takpelah Jihyo,cukup sampai situ je saye nk dengar,ohh awak ade nampak dorang pertahankan diri"tanya Tzuyu.

"takdelah  nampak pula,yelah dua lelaki lawan dua perempuan,perempuan lembut so sng dorang nk pijak"kata Jihyo.

"JIMIN pun buat"kata Tzuyu."haah"kata Jihyo."ok tq sbb cite kat saye semua ni"kata Tzuyu."same same"kata Jihyo."awak bole duduk tempat awak dulu"kata Tzuyu.

Jihyo kembali ketempatnya.Tzuyu mengenggam tangannya,matanya sudah merah,die cuba memandang ke luar tingkap.Dia menutup matanya dan serentak itu air matanya yang bergenang keluar.

"tak guna kau BTS"kata Tzuyu.Selepas Tzuyu kembali tenang,kelihatan rami kwn kwnnya yang masuk ke kelas,semua rase gembira apabila Tzuyu kembali ke sekolah.

Tzuyu menunggu kehadiran Sana dan Dahyun.Dia memandang ke arah pintu tanpa berkelip dan serentak Sana dan Dahyun masuk ke kls.

"korang.."mata Tzuyu berair semula.Alangkah terkejutnya Tzuyu tengok muka Dahyun yang lebam dibibir dan Sana yang mula potong rambutnya.

"TZUYU"jerit Sana dan Dahyun ke arah Tzuyu.Tzuyu terus mengelap air matanya lalu cuba tersenyum.

Tzuyu berdiri.Sana dan Dahyun ke arah Tzuyu lalu memeluknya."bogoshipoe"kata Sana dan Dahyun.Mata Tzuyu mula berair.Dia cuba mengawal tapi makin banyak yang nk keluar.

Dia mengelap air matanya."rindu juga"kata Tzuyu lalu mereka bertiga melepaskan pelukan.Tzuyu  memandang Sana dan Dahyun lama.

"Tzuyu awak ok?"tanya Sana apabila melihat Tzuyu seperti menangis."cantik awak rambut pendek"kata Tzuyu.

"hihihi,jom duduk dulu"kata Dahyun lalu mereka bertiga duduk.Sewaktu mereka bertiga sedang berborak,geng Bts masuk ke dalam dan auto sume diam.heh menyampah.

Tzuyu menjeling tajam BTS,bagus hari ni tiga tiga dtg.Tzuyu memandang V yang masuk dgn selamba itu,Jimin juga tak terlepas pandangan oleh Tzuyu.

"BANGUN"jerit ketua kls,kitaorang sume bangun."haa bole duduk"kata Jungkook.Tzuyu melihat Jimin dan V  yang asyik memandang Sana dan Dahyun manakala Sana dan Dahyun hanya menunduk memandang meja.

Tzuyu berdiamkan diri,malas mahu lihat Bts.Dia mengeluarkan buku dan menulis sambil meletak kepala atas meja."SANA"jerit Taehyung tiba tiba.Tzuyu masih diam.

"Woi,Sana dah siap keje sekolah?"tanya V.Sewaktu Tzuyu sdg menulis,biji matanya terpandang Jihyo yang memandangnya.seperti ade petunjuk ape yang akan jadi.

"KAU TAK SIAP LAGI"marah V pada Sana.Tzuyu terkejut."sabar Tzuyu,guna bila pentingnya,jgn dedahkan lagi"bisik hati Tzuyu.

"Aku nk kau siapkan  malam ni,lagipun dah ade tiga org sekali gus,jadi bolelahkan"kata V .Sana pula hanya mengganguk.

"ingat sikit,kau tu .."kata V terhenti apabila Tzuyu tiba tiba  menutup buku kuat kuat."kau pahal"kata V.Tzuyu berdiri lalu memegang tangan Sana dan Dahyun kuat hingga mereka berdiri.

"jom"Tzuyu terus pergi dari situ sambil tangannya memegang Sana dan Dahyun."OOI,Kau ingat ni sekolah bapak kau,main tarik , kitaorang senior kaulah"jerit V.

"ni mmg sekolah setan yang berseniorkan dajjalkan"kata Tzuyu dan keluar kelas.V dan Jimin tergampang manakala Jungkook tersenyum sinis,"dah mula tunjuk bayang bayang ye"kata Jungkook sambil tersenyum sinis.


    Tzuyu membawa mereka ke rooftop sekolah lalu melepaskan mereka."yaaa,knp tak bagitau saye,yang korang kene buli"marah Tzuyu.

Sana dan Dahyun menundukkan kepalanya."pleaselah,lepas ni tolong,tolong beritahu saye,kite dtg sekolah ni bukan atas sbb dibuli tapi kite  yg perlu melindungi"kata Tzuyu.

 𝐓rüe Coløur : ?!Where stories live. Discover now