part jeonchou 26

185 14 2
                                    

"kau dah puas skrg ,Sana"kata V sambil memegang kolar baju Sana.Sana kelihatan diam,matanya memandang ke bawah.

Tzuyu tersenyum sinis."reti marah rupanya"desis hati Tzuyu."Tzuyu,saye nk buat apa,sakit juga ni dia tarik"desis hati Sana.

"awak suruh dia lepaskan awak"desis hati Tzuyu."hai,Tzuyu lakonan bagi mantap sikit bole tak"desis hati Sana.

"kalau camtu awak cium die"desis hati Dahyun lalu Tzuyu dan Dahyun tergelak.Jimin  yang tengah melihat V  terpandang ke arah mereka berdua.

"ko ingat benda ni lawak"jerit Jimin."sikitlah"desis hati Tzuyu."jwblah asal diam,skrg aku nk korang bertiga berdiri kat dpn buat balik apa yang kitaorang buat tadi"kata Jungkook.

"heh,ape idea kau bodoh sangat.jom geng"desis hati Tzuyu lalu Dahyun berdiri.V melepaskn kolar Sana dgn kuat.

"sakit lah babi"desis hati Sana."HAHAHAHAHA,nama die sendiri gi sebut,buat ape"desis hati Tzuyu.

Tzuyu,Sana dan Dahyun bergerak ke dpn dgn muka selamba.V,Jimin dan Jungkook duduk di tempat mereka.

Tzuyu memandang Sana lalu mengangguk.Sana ke arah V."mane kerja aku"kata Sana kpd V.V yang sedang duduk pelik.

"hmm pandai pun,berguna juga aku bagi korang seminggu untuk siapkan"kata Sana dgn perli perlian yang mantol.

V pelik begitu juga Jimin dan Jungkook."dah jom bla"kata Sana lalu mereka bertiga berjalan dkt dgn meja Guan Lin.Mereka menjatuhkan semua barang Guan Lin.Kesemua murid di dalam kls terkejut.

Mereka bertiga keluar dan masuk balik ke dlm kelas.Sana berjalan masuk dgn muka yang garang."tk pyh"jerit Sana lalu ke arah V.Dia menarik kolar V hingga V berdiri.

"kau dah puas skrg,V"kata Sana.V terdiam pelik."ko ingat benda ni lawak"jerit Dahyun.Jimin dan Jungkook memandang Dahyun.

"jwblah asal diam,skrg aku nk korang bertiga berdiri kat dpn buat balik apa yang kitaorang buat tadi"kata Tzuyu dan rakan sekelas yang lain menepuk tangan untuk mereka bertiga.

Sana melepaskan kolar V dengan menolak V hingga jatuh." tadi lepaskan kolar aku kasar,skrg biar aku bls balik"desis hati Sana.Sana kembali ke dpn lalu mereka bertiga menunduk 90 drjah lalu berdiri semula.

"tqtqtqtq semua"kata Tzuyu.Jungkook,V dan Jimin pelik.Jungkook menghentak meja."kau buat lawak apa sial"kata Jungkook berdiri.

Tzuyu,Sana dan Dahyun memandang Jungkook dgn muka pelik.Dorang  terus mengalihkan kepala mencari sesuatu.

"Sana nama panjang awak ade sial eh"kata Tzuyu."mane adelah,name Dahyun kot"kata Sana."eh tak tau,name saye mane ade sial"kata Dahyun.

"Nama saya pun bukan"Kata Tzuyu lalu memandang Jungkook."bole kami tahu siapa sial"kata Tzuyu,Sana dan Dahyun serentak.

"kau,KAU"kata V lalu terus berlari ke arah Sana.Belum sempat V hendak mencengkik Sana,Sana sudah mengalih ke tepi dan mengakibatkan V terlanggar dinding dan tersadai di lantai simen.

Semua murid menutup mulut  untuk tahan ketawa.Jungkook ke arah V lalu tolong V berdiri."KAU"kata V masih tidak puas hati.

Sana menaikkan kening beberapa kali."ape ape ape,tk puas malu kan diri sendiri lagi ke"kata Sana.

Jimin ke arah Dahyun lalu menarik rambut Dahyun."shit"kata Dahyun  tanpa sedar die telah menyepak Jimin hingga terbaling didinding.

Semua murid terkejut."opss"desis hati Dahyun.Tzuyu,Sana,V,Jungkook terpandang Jimin.Dahyun memandang Tzuyu.

"saye tak sengaja"desis hati Dahyun."Jimin"V dan Jungkook ke arah Jimin lalu menolongnya bangun.

Jimin yang tengah parah berdiri sambil memegang dadanya."dah jom bla.aku tk tahu dorang ni ape.sebelum ade org yang mati,lebih baik kite bla"kata V.

Jungkook,Jimin dan V bergerak keluar kelas.Sewaktu nk keluar dari kls.Tzuyu terpandang Jungkook.Jungkook mengalihkan kepalanya memandang Tzuyu sambil tersenyum sinis lalu menmandang ke arah v,jimin semula.

"knp aku tk dpt bace isi hati die eh"desis hati Tzuyu.Selepas BTS keluar.Semua murid memberikan tepukan yang gemuruh.

Mereka berkumpul didpn Tzuyu,Sana dan Dahyun."gempaklah korang,Dahyun uuuu hebat sangat sepakan awak tu,dkt mane awak belajar"kata seorang rakan mereka.

Dahyun tersengih."habislah saye"desis hati Dahyun.Tzuyu tersenyum sebelum matanya terpandang Guan Lin yang sedang menunduk mengambil brgnya yang bersepah.

Tzuyu terus bergerak ke arah Guan Lin."tumpang lalu jap"kata Tzuyu dan yang lain meberikan ruang kpd Tzuyu.Selepas Tzuyu keluar,dorang berkumpul balik memandang Sana dan Dahyun.

Tzuyu menolong Guan Lin yang tengah mengemas barang."nah"kata Tzuyu menghulurkan pemadam pada Guan Lin.Guan Lin mengangkat kepalanya dan terpandang Tzuyu.

Mata diorang bertembung."lin,lin,"panggil Tzuyu.Guan Lin tersedar lalu dia terus merampas pemadam itu dan letak di atas meja.

Apabila dia hendak ambik brg yang lain,sume sudah hilang sbb brg tersebut sudah berada di tangan Tzuyu.Guan Lin terkejut.

Tzuyu menghulurkan brg Guan Lin."nah"kata Tzuyu dgn senyuman paling cute.

Guan Lin mengalihkan biji mata nya ke arah berlainan sewaktu megambil barang dari Tzuyu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Guan Lin mengalihkan biji mata nya ke arah berlainan sewaktu megambil barang dari Tzuyu.Mereka berdua berdiri.Guan Lin meletak brg di tempatnya dan apabila memusing Tzuyu sudah hilang.

Guan Lin cuba mencari Tzuyu tetapi tak jumpa.Dia terus duduk ditempatnya.

Tzuyu yang tengah menyorok di sebalik pintu luar kls tersenyum melihat Guan Lin yang sedang mencarinya.

"comel jugak eh Lin bila dah besar,makin hensem"Tzuyu tersenyum lalu dia ke tandas.


sorry lambat updateʕ•ᴥ•ʔ

nk dkt sekolah ni,banyak benda kene buat.ಠ╭╮ಠ

TQ for readingss.♥‿♥

jgn lupa vote dan comments kalau nk lah hihihi~(˘▾˘~)

 𝐓rüe Coløur : ?!Where stories live. Discover now