3 - Çürük Adam - 3

4.6K 379 356
                                    


İzuku kapıdan hiçbir şeyi umursamadan çıkmıştı, artık umursamak istemiyordu... Hayatını adadığı adam onu bir kadınla aldatmıştı ve İzuku artık canını sonlandıracaktı. Öylece koşuyordu yolda bilmeden.

Her şeyden çok emindi, artık hayatının bir değeri yoktu, kafasına sıkıp yok olacaktı bu dünyadan! Hemen bir silah veya herhangi bir kesici alet bulmayı düşündü fakat hareket edeceği sıra karnında ki acı ile durdu. Yaraları tazeydi ve evden aniden çıkmıştı çocuk bu yüzden binaların arasında sessiz bir çıkmaz sokağa girip köşeye oturdu.

Nefes nefese kalmıştı, koştuğunu farkında değildi çocuk. Ardından havanın rüzgarlı olduğunu fark ettiğinde kapşonuna sarıldı.

"İnanılmaz... Bugün öleceğim..."

"Kim ölecek?"

En az hava kadar soğuk ve ağır bir ses söylemişti bunu, ardından sokağın karanlığından çıkıp İzuku'ya doğru yaklaşmaya başladı. İzuku korkmuştu fakat nede olsa öleceğini düşünüp rahatlasa da, bunun bir serseri tarafından olmasını istemiyordu.

İzuku adamı süzdü; kendisinden uzun boylu ve kış gibi saçları vardı bu adamın ardından yüzünü incelediğinde yaralar olduğunu fark etti, dahasında elinde ve boynunda da vardı bu yaralardan.

Benim gibi.

Diye düşündü çocuk.

"Son kez soruyorum, Kim ölecek?"

"B-ben..."

"Başın dertteyse yardım edebilirim çocuk."

"Be-ben çocuk değilim! Ve başım dertte felan da değil..."

Adam İzuku'nun dibine girdiğinde, İzuku kırmızı gözleri gördüğü gibi korkuyla iliklerine kadar titredi.

Fakat bu kırmızı gözler Katsuki'sinin gözlerine benzemiyordu oh- pardon... Artık onunla bir bağı yoktu.

"O zaman bu yaralar nedir?"

"Seni ne alakadar ediyor? Üstelik bayım bir anda çıkıp böyle sorular sormanız."

"Hiiç... İlginç bir oyuncak olacağını düşündüm."

"Sen n-"

İzuku dudağında Adamın yaralı kurumuş dudaklarını hissetti, bedeni şokla donup kalmışken adam geri çekildi ve elini onun omuzuna koyarak bir iğne sapladı. İzuku iğnenin saplandığını hissettiğinde adamı itecekti fakat vücudunu neredeyse hiç hareket ettiremiyordu.

Ardından gülümseyerek baktı yeşilliye.

"Adım Shigaraki Tomura."

"M-Midoriya İzuk-u..."

İzuku'nun gözleri karardı ve aldığı iğne ile bayılarak Tomura'nın kollarına doğru düştü.

"İlginç" dedi Tomura, nedensizce sevmişti kendi yaşına yakın olan bu çocuğu...

Evine götürüp biraz oynamak istedi.

________________

________________

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
𝐩𝐥𝐚𝐲 𝐝𝐚𝐭𝐞 | ᵇᵃᵏᵘᵈᵉᵏᵘHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin