İzuku her zamanki gibi evde kalmaktan bıkmış olsa da bir şeyler karalamayı severdi, en sevdiği Çizgi Roman karakterlerinden olan Spiderman'i çiziyor ve özelliklerini yazıyordu.İzuku süper kahramanları severdi, özellikle favori serisi Marvel'dı. Genelde süper kahramanları çizer ve analiz ederdi.
Çizimlerini ise Katsuki görmesin diye saklar veya bazen saklayacak bir yeri olmadığında ağlayarak çöpe atardı.
Ardından yine kapı sesi duydu. Katsuki diğer günlere göre bu sefer geç gelmişti, akşam saatleriydi.
İzuku ise telaşla resmini saklayacak yer arayacaktı ki, Katsuki'yi arkasında hissetmişti.
Arkasını döndüğünde Katsuki'nin elinde silah'ı görmesi ile bir çığlık kopardı.
"Kapa çeneni inek!"
"Ka-kacchan! İyi misin!? Neden silah t-taşıyo-"
Katsuki silahı İzuku'nun ağzına soktu.
"Eğer tek kelime daha edersen Deku, tetiği çekerim."
İzuku sesini kıstı, ardından burnuna gelen ağır içki kokusuyla yüzü buruştu.
Katsuki büyük ihtimal bardan geliyordu fakat içki içmesi bir sorun olsa da şuan İzuku için daha önemli olan şey Kadın Parfümü'ydü... Katsuki'nin üzerinde aynı zamanda kadın kokusu vardı ve bu İzuku'nun midesini bulandırdı.
Midesinde zaten bir şey olmayan çocuk kendini tutamayıp geri çekildi ve yere kustu.
Katsuki kusmasıyla, öksüren çocuğa iğrenerek baktı.
"Kadın kokuyorsun!"
"Ne olmuş yani!?"
Katsuki çocuğu saçından çekip kaldırdı ve İzuku sinirle çırpındı, ilk defa bu kadar sinirlenmişti... Katsuki'ye karşı çıkacak kadar sinirlenmişti.
"B-biz sevgili değil miyiz Kacchan!? Neden kadın kokuyorsun!?"
"Sen? Ben? Sevgili mi? Dalga geçme benimle boktan inek!"
İzuku saçını sertçe tutan ellerden kurtulup, Katsuki'nin elinden tutup silahı alnına doğru tuttu.
"Öldür beni!"
Katsuki gerildi, sarhoş olduğu için doğru düzgün düşünemiyordu.
"Her şeye beni bir kadınla aldatasın diye mi katlandım ben! Ve üstelik şimdi sevgili olmadığımızı söylüyorsun! Ölürüm daha iyi! Sensiz bir hayattansa ölmeyi yeğlerim!"
Katsuki önünde titreyen vücuda baktı, ağzı ölmeyi göze aldığını söylerken vücudu aksine korkudan titriyordu.
Vücudunu çok ağır hissettiğinden ve İzuku'nun elini sıkmasından, Katsuki elinden silahı düşürdü.
"Seni öldürsem ne olacak ki?"
"Hep nefret ettiğin benden ve sevgilin bile olamayan be-benden kurtulmuş olacaksın..."
"Değmez."
İzuku sinirle Katsuki'nin yüzüne baktı.
"Neye değmez!?"
Katsuki çocuğa yaklaşıp kulağına doğru konuştu.
"Seni öldürmeye bile değmez."
İzuku gözlerinden yaşların aktığını hissetti... Katsuki'yi sertçe itip, kapıyı çarparak dışarı çıktı.
Katsuki bir süre yerde ki kusmuğa baktı.
"Belki de seni öldürmekten korktum? Oysaki bugün o silahı seni öldürmek için almıştım Deku..."
______________
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐩𝐥𝐚𝐲 𝐝𝐚𝐭𝐞 | ᵇᵃᵏᵘᵈᵉᵏᵘ
Fanfic________ "İşte İzuku, o an 'keşke evde kalıp günlerce dayak yeseydimde dışarı çıkmasaydım' dedi." ________ Mafia Au / BakuDeku / Şiddet İçerikli. / Cringe okumayın. ✨# 1 - Sad ✨# 2 - Midoriya ✨# 1 - Bakudeku