9 - Şefkat - 9

4.1K 382 371
                                    

İzuku nefret ederdi başkasının kendisinin vücuduna olan dokunuşlarından, aşksız olan her cinsel temastan iğrenirdi kendisi...

Shouto, İzuku'nun elbisesinin eteğinin altından elini içeriye doğru attığında İzuku sinirlendi.

"Sadece kucak dedin!"

"Sessiz ol... Sende eğleneceksin."

"Dokunma ba-ch!"

Shouto çocuğu dinlemeyerek taciz edercesine elliyordu, İzuku kusmak istedi.

İzuku çaresizce çırpınmaya çalıştı fakat Shouto kendisine göre fazlasıyla güçlüydü, sonuçta Japonya'nın en büyük Mafya liderlerinden biriydi.

Shouto, elini çocuğun beline doğru okşayıp ardından aşağıya doğru indirdi.

"-lütfen... Bu kadar büyük Mafya'sın! Etrafında çok güzel kadınlar olmalı! Ne-ach!"

İzuku'nun küçüğünü boxerından elleyerek, çocuğun lafını yarıda kesmişti.

İzuku sinirlenerek karşısında ki adama tokatı indirdi.

"SANA! BANA! DOKUNMA DEDİM!"

Shouto yediği tokat ile şaşırmış, yana dönen kafasını tekrar çocuğa çevirmişti.

"Ah bu yüz ifadesini ömür boyu unutmayacağım..."

İzuku Ağlıyor, üzgünlük ve sinirlilik arasında giden bir yüz ifadesi takınıyordu.

Shouto hayatı boyunca ilk defa cinsel bir teklifte reddedildi, Midoriya İzuku tarafından. O an yemin etti ki bu çocuğa sahip olacak ve kendisine attığı bu bakışı geri iade edecekti.

İzuku hızla Shouto'nun kucağından ağlayarak kalktı ve kapıya doğru gitti.

"D-dediğini yaptım! Şimdi beni iki gün rahat bırak!"

Shouto tepkisizce kafası ile çocuğun dediğini onayladı ve İzuku bunu görmesi ile hızla kapıyı açıp daha sonra hızla kapıyı çarparak kapattı.

Shouto bu yaşadıklarını komik bulsa da içinde İzuku'ya sahip olma dürtüsünü durduramıyordu.

"Bu çocukta bu kadar özel olan ne olabilir? Neden herkes bu kadar sana sahip olmak istiyor Midoriya?"

Derin bir nefes alıp elini şıklatarak tekrar adamlarını çağırdı.

İzuku ise kapıdan çıktığında kapı önüne duran iki kişiden birinin Denki olması ile duraksadı. Denki onu görmesi ile kocaman gülümsese de İzuku onu görmesi ile duygusallaşarak daha çok ağlamaya başladı.

"Hah!? İ-iyi misin!?"

Denki İzuku'ya yaklaştığında İzuku hızla çocuğun boynuna atılarak sarıldı.

"Gidelim!"

"N-ne!? Nereye!?"

Denki deli gibi kızarmış ne yapacağını şaşırmıştı, aslında İzuku'nun kendisine bu kadar yakın olmasını sevmişti. Utanmıştı.

Denki çekinerek İzuku'ya kollarını sardı ve teselli edercesine sarılarak sırtını sıvazladı.

"Tamam, hadi gel biraz nefes alalım."

𝐩𝐥𝐚𝐲 𝐝𝐚𝐭𝐞 | ᵇᵃᵏᵘᵈᵉᵏᵘHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin