10 - Yasak Olan -10

4.2K 346 756
                                    


İzuku gözlerini yorgunlukla açtı, fazlasıyla mutluydu çünkü Denki ile dün çok eğlenmişti.

Denki kendisini dün bahçeye götürmüş ve piknik ortamı kurmuştu, Shouto'nun arazisinden dışarıya çıkamasalar da fazlasıyla eğlenmişti. Piknikten sonra sohbet etmiş, araziyi gezdirmiş ve kendisini güldürmüştü.

Denki'yi çok seviyordu çünkü onun sayesinde yıllardır unuttuğu o gülümsemesini takınabilmişti... İzuku Denki'nin yanında kendisini güvende hissediyordu.

Denki'yi görme umudu ile hızla yataktan kalktı ve üstünü başını düzeltmeye çalıştı, gerçi günlerdir üstünü değiştirip duş alamıyordu. Aynada üzgünce kendisine bakıyorken kapının tıklaması ile dikkati dağıldı.

"Gir!"

Gelenin Denki olduğu belliydi çünkü onun dışında herkes içeriye çat kapı giriş yapıyordu, İzuku çocuğun gülümseyerek elinde tuttuğu naneli şampuanı gördü.

"Hadi bakalım! Duş vakti!"

"Woah! İçimden geçenleri mi biliyorsun Denki!"

Denki sırıtarak çok bilmiş bir şekilde konuştu.

"Bilmem? Yoksa medyum muyum!"

"Ahah! Saçmalama!"

Denki İzuku'nun gülümsemesini seviyordu, içini ısıtıyor ve tüm vücudunda kan akışının hızlanmasına sebeb oluyordu bu gülümseme.

"Hadi gidelim!"

"Hai!"

İkisi birlikte mutlu bir şekilde gittiğinde tüm bu süreç içerisinde Shouto ikisini kameradan izlemişti, sebebsizce içinde kocaman bir kıskançlık vardı adamın.

"Denki de bu kadar sevilecek ne var ki? Değersiz bir çöp o..."

Shouto aklına gelen pis düşünceleriyle sırıttı.

"Değersiz bir çöp ha..."

-

Denki İzuku'yu banyoya sokmuştu, iki oda büyüklüğünde olan bu banyo çalışanlar içindi ve oldukça büyüktü.

İzuku ve Denki sadece iç çamaşırlarını çıkarmamıştı. Denki ne zaman çocuğa baksa deli gibi utanıyordu, buna İzuku'da dahildi.

İzuku minik bir oturağa oturmuş Denki ise arkasından onun saçlarını naneli şampuan ile köpürtüyordu.

"Ahhh.... Çok güzel kokuyor! Nefesim açıldı."

"Değil mi! Bu yüzden naneli şampuanı seviyorum."

"Denki! Duş jelin var mı?"

"Yok neden k- hahh! Böyle şeyleri seviyorsun demek ki! Dolapta limon aromalı duş jeli olması lazım, idare eder mi?"

"Tabii ki! Bu şartlar altında seçemem zaten..."

İzuku kaçırıldığını hatırlamıştı, Denki ile vakit geçirmeye o kadar odaklanmıştı ki kaçırıldığını unutmuştu.

Denki çocuğu yıkarken, izuku'nun vücudunda bulunan yaraları inceledi... Dayak yediği fazlasıyla belli oluyordu ve şaşırtıcı olan yaraların yavaş iyileşmesiydi.

"İzuku..."

"Huh? Efendim Denki."

"S-sakıncası yoksa bir soru sorabilir miyim?"

𝐩𝐥𝐚𝐲 𝐝𝐚𝐭𝐞 | ᵇᵃᵏᵘᵈᵉᵏᵘHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin