9

431 17 4
                                    

Valamiért nem akartam elhinni,hogy négy hét gyorsan telt el a pokolban....
A titokzatos idegen közben felszívódott.Be kell vallanom,hogy sokkal inkább éreztem magam biztonságban a jelenlétekor.Most,hogy felszívódott egyre többet félek bemenni.
Most már hivatalosan is két hónapos terhes vagyok.
A hasam egy picit kerekebb lett alul és picit keményebb is.Nem feltűnően terhes has,de aki ért hozzá az észre veheti.
Egy és fél hónapja dolgozok itt.Rengeteg pénzt gyűjtöttem,ami azzal járt,hogy megmondtam a főnökömnek,hogy kérek több szabadnapot az iskola végett.Beleegyezett,mert állítása szerint nem akarja a hisztimet hallgatni.
Így hálaistennek úgy dolgozom,hogy egyik este megyek másik nap már nem és a következő este ismét megyek.
Ez nekem tökéletes.A mai napom egész nap az íróasztal feletti görnyedésről szólt.
Belevetettem magam a matematikába.Ez a gyengém....nem vagyok a legjobb benne.Még pár feladatot megcsináltam mikor a barátnőm képe jelent meg a telefonomon.
-Igen?-vettem fel.
-Nincs kedved eljönni kajálni?Érted megyünk a barátommal.Mit szólsz?
-Oh nem akarok harmadik kerék lenni.
-Ja ő csak elvisz minket.Nem vagy harmadik kerék.Gyere na!Ne kéresd magad.-sóhajtottam majd az órára néztem.Hat óra.Szóval ennem kell.
-Rendben,felöltözöm és lemegyek a kapuhoz.
-Jó.-tette le.
Felvettem egy virágmintás ruhát meg a cipőmet.A kardigánomat is felvettem majd a táskámat a vállamra helyezve indultam meg.Ma sokkal jobb idő van szóval a ruha nem túlzás.Hamar megpillantottam a barátnőmék autóját.
Beszálltam hátra és már indultunk is.
-Olyan rég mentünk bárhova is.Tudod folyton dolgozol.-nézett rám.
-Tudom.De el felejtettem mondani valamit,szóval ezt amúgy is meg kell beszélnünk.-bólogattam.Bólintott ő is.Az utat végig nevettük mert a barátja oltári vicceket mesélt.A plázában érkezvén rögtön a kajáldákhoz vettük az irányt azon belül is az olasz ételekre esett a választásunk.
-Na mesélj.-mosolygott.Leültünk a már megrendelt ételek társaságában.
-Szóval...van egy fiú.-mosolyodtam el mire tapsikolni kezdett.
-Annyira tudtam!És??Milyen?Gavallér?Magas?Izmos?Kedves??Szeret téged meg a babát??-jeleztem a kezemmel,hogy halkuljon el mert nem szeretném,hogy mindenki ezt hallgassa.
-Aranyos vagy,hogy így bezsongtál...de a klubban ismertem meg.Sok alkalommal kért engem,mint privát táncost aztán már nem akarta,hogy táncoljak és nem tudtam,hogy hogyan néz ki.Az egyik este láthattam igazán.-mondtam halkan.
-Nem akarta?
-Hát azt mondta,hogy nyugodtan üljek le.Nagyon kedves volt.Érdekelte,hogy hogy vagyok és ilyesmi.-Ittam bele a vízbe.
-Ez érdekes.-gondolkodott el.-Tehát csak abban a formádban látott téged.Tudja egyáltalán,hogy milyen szerény vagy?
-Fogalmam sincs.Kaptam egy levelet.Lefogadom,hogy tőle van.-nyújtottam át a barátnőmnek a levelet.Közben persze mindketten csak úgy tömtük magunkba a tésztát.Végig olvasta a levelet amit én kíváncsi tekintettel követtem.
-Woah,ez a fiú,érdekes jellem.Nem lehet,hogy gyilkos?-kuncogott fel de ahogy meglátta az ijedt arcom elkomolyodott.-Vicceltem.Szerintem tetszel neki.Ebben nincs semmi para. Akkor nem tudja,hogy kovász van a cipódban?
-Nem.-ráztam a fejem.-Próbáltam a babám apját megkeresni de fogalmam sincsen,hogy ki az.Annyira beittam.Friss még ez a dolog.Valami kivan rajzolódva bennem de nem teljesen.
-Lehet felismerném,ha látnám.-törölgette a száját.-Láttalak nagyjából titeket.Magas és jó vágású srác volt.-rántott vállat.-De csak hátulról láttam.
-Hát az nem sokat segít.
-Anyukám,te benned volt a srác neked kéne tudnod.-nevetett fel ismét majd újra elkomolyodott.-Bocsi.Megtaláljuk.Vagy nem.De,ha ez a fiú komolyan gondolja veled.Mégpedig a levélből elég komolynak tűnik.Akkor,ha randira hívna vagy ilyesmi menj bele.Azért mert várandós vagy,az nem jelenti azt,hogy minden lehetőségtől el kell tekintened.-bólogatott.Igaza van.
-Jó,de nekem most sok dologra kell egyszerre koncentráljak.
-Na igen.Ilyenkor is jó,ha egy szerető férfi melletted van.Segít koncentrálni.Hidd el.Ha esetleg rád nyomul ez a tag,akkor hajrá.Majd,ha meg oda juttok,akkor elmondhatod,hogy terhes vagy.
-Rendben.-sóhajtottam.Bár ez egyszerűnek hangzik de jól tudom,hogy nem az.Fogalmam sincsen ki ő,mégis annyira kíváncsi vagyok rá.Az ételt kényelmesen elfogyasztottuk,majd fizetés után távoztunk.Még nézelődésben folytattuk tovább a beszélgetést.
Bekísértem még őt egy furcsa boltba.Lemezek és mindenféle füves cucc volt kihelyezve.
-A barátomnak veszek E-cigit.
-Oh értem.-bólogattam.Míg a barátnőm teljes feketében,addig én hófehér apró rózsás ruhában feszítettem.-Milyen bolt is ez?
-Ja ez egy ilyen...tetoválós piercinges bolt,csak itt lehet kapni egy fajta E-cigit amit a csávókám kinézett.
-Ja értem.-bólintottam.Hosszú hajam hátra söpörtem és miközben Nic a köpcös úriemberrel beszélgetett,aki az eladó.Én körbe néztem mik is vannak itt.
A lépcső irányából azonban zajt hallottam.Halk nevetés ütötte meg a fülem.Aztán megláttam okozóit is.
Oh istenem...

Szép napot!💞

Emilia//H.S//Where stories live. Discover now