42 /Epilógus/

431 24 7
                                    

6 évvel később...

Boldogság.Az érzés amit mindig is kerestem.Kerestem az égen,a földön de sosem találtam.Az életem tele volt fordulatokkal és fogalmam sem volt arról,hogy mikor jön el az a pont,amikor végre minden a helyére kerül.Harry balesete után egy és fél évre rá jött el a pont amikor végre megtaláltam önmagam.Nem mintha,a balesete után nem találtam volna,csupán lefoglalt,hogy ő vele foglalkozzak.Önzetlenül vele törődtem és a fiúnkkal.Ez tett boldoggá,meg az is,hogy beleszerettem a novella írásba.De mikor azon a nyáron Harry és én New Yorkba repültünk minden megváltozott.Mikor beléptem vele a városba szabadnak éreztem magam.Olyan voltam mint a madarak.Csak ketten voltunk és mindenféle baromságot megtehettünk amit csak akartunk.Haza se akartam menni.Kétségtelen volt,hogy akkor ott eldöntöttem,hogy ott akarok élni.Nem vicceltem vele.Tudtam mit akarok és azt is,hogy mit kell tennem azért,hogy elérjem a céljaimat.Harry úgy lökdösött engem előre,hogy közben a szívem szakadt meg mikor egy egész hónapig külön éltünk.Ők Londonban,én pedig New Yorkban.Ott kezdtem a Barnardon.A legjobb választás volt a számomra.Hiába voltak nehézségek de a két fiú utánam jött mikorra már minden biztos volt.Hat év alatt nem csak igazi New Yorki lettem,de a boldogságomat sem vehette el tőlem senki sem.
-Gratulálunk minden diplomázónak!-mondta be a mikrofonba az egyik kedvenc tanárunk és mosolyogva megtapsolt bennünket.Sapkák hullottak az égből.Kiabálás,nevetés,könnyek.A két legjobb barátnőmet átöleltem és el sem hittem,hogy megcsináltuk.
-Gyerekek ez annyira hihetetlen!Tényleg megcsináltuk!-sikoltotta Bren.
-Hivatalosan is bölcsészek vagyunk csajszikáim!-kacsintott Chloe.
-Na meg hivatalosan is van munkahelyünk!-tapsikoltam örömömben.Bizony,hogy van munkánk és nagyon jól fizet.A lányokról a szemem a távolra tévedt.Harry nem messze állt meg egy fánál.Fehér inget és sötét kék öltöny nadrágot viselt.Haja tökéletesen hátra fésülve.A vigyor az arcán pedig leírhatatlan volt.
Az egy dolog,hogy ő lett a kis főnök a cégnél de,hogy ennyire szív döglesztő ingben és ebben a nadrágban az még a mai napig szokatlan.-Lányok ha megbocsájtotok vár a férjem!
-Meg hát,vidd haza az adoniszt és adjatok a szexnek.-húzogatta a szemét a barna hajú Bren.Khm Harry nem kedveli a barátnőimet,szerinte primitívek viszont annak örül,hogy velem jól bánnak.
-Na!Nem kifogásolni a szexuális életemet.-grimaszoltam.Nos mindent megbeszélek a barátnőimmel.Azt is,hogy nagyon sűrün eltörjük Harryvel az ágy hátát.Van ilyen...hiába panaszkodtam az Ikeának,hogy gyenge, szerintük ez a legerősebb ágyuk szóval csak a vad szerelem okozhat ilyen károkat.
-Csóri ágy.-mondta a két lány egyszerre mire felnevettem.-De most ne törjétek össze,csináljátok a padlón!
-Oh a jó öreg padló!-nevettem fel.-Este találkozunk a Sky Roomban lányok.-siettem el mielőtt az arcom leég.Persze...egy hétig fa lenyomatos volt a hátam...a padlótól.Bruh.A teli talpú kék szandálomban siettem az én édesemhez.Ő már is szét tárta a karjait.Oda rohantam hozzá és azonnal átöleltem.Szorosan tartott és egy kicsit meg is emelt.
-Mondtam,hogy megcsinálod bébi!-mormogta a fülembe amitől kirázott a hideg.
-Persze,hogy mondtad!-kuncogtam.-Te mindent tudsz.-csókoltam a nyakába és eltoltam,hogy a szemébe tudjak nézni.
-Gyönyörű vagy Emilia,remélem tudsz róla.
-Nos,nem eléggé.-vigyorogtam.Kuncogva megrázta a fejét és lehajolt egy cuppanos csókért.
-Nagyon gyönyörű vagy Emilia.-kacsintott.
-Ez tetszik.Tudod a barátnőim is ott lesznek a Sky Roomba este.Majd légy kedves.-nevettem fel.
-Nem muszáj megszólalnom.Elég,ha a számmal a nyakadat kényesztetem miközben te beszélsz.
-Szívem!-kezdtem nevetni.
-Amúgy meg Liam is jön.Ne aggódj bébi.
-Nem fogok.Nincs okom rá.
-Most haza viszlek és megünnepeljük,hogy ilyen okos vagy.Vár egy meglepi is.
-Egy új ágy?
-Em!-rázta a fejét vigyorogva.-Nem.De tetszeni fog.Holnap Will is haza jön szóval holnapra is csináltam magunknak programot.-fogta meg a kezem és elkezdett a fekete autóig húzni.Bólogatni kezdtem.
-Rendben,nem mintha terveztem volna.Holnap után pedig Londonba megyünk,hogy meglátogassuk a barátainkat meg az anyukádat.-Igen.Az anyukáját.Tényleg megbánta a dolgait.Kedvesebb lett mint ami volt.Segített nekünk és közben jó kapcsolata van Willel.A fele nyarat ott is tölti majd Angliában.Harryvel addig tartjuk a frontot itthon.
-Igen.Nos akkor itt fogunk maradni?-vigyorodott el miközben kinyitotta nekem az ajtót.Beültem.
-Miért?Nem akarsz?-ő is beszállt.
-De.Jó itt nekünk.-Vigyorgott.-Szóval Emilia hova fuvarozzam?
-Hmmm....haza Mr.Styles.Haza fuvarozzon.-mosolyogva bólintott és miközben megfogta a kezemet elindult a haza vezető úton.

Kedves olvasóim!
Eljött hát ez a nap is.A Scary Love történet volt az eddigi kedvencem amit valaha megírtam.Nagyon szépen köszönöm mindenkinek aki eddig olvasta!Az újaknak,a régieknek,azoknak akik végig maradtak és mindhárom történetet elolvasták!Nagyon remélem,hogy érdekel titeket sok hasonló romantikus sztori ugyanis az írás folytatódik.Már most készülőben van valami és remélem,hogy majd azt is érdeklődve fogadjátok.
Köszönök mindent!
All the love
❤❤❤❤❤❤

Emilia//H.S//Where stories live. Discover now