23

356 19 2
                                    

Beteget jelentettem,mert az is lettem.Nem tudom,hogy a sok sírás vagy a rengeteg fagyi tett be de betett és borzasztóan voltam.A hasam kerekebb lett de nem nőtt. Hisz hova is nőhetne még?

A kórházi vizsgálaton minden rendben ment.Csak felmerült az elvetetés kérdése.A legjobb barátnőmmel ültem a pláza kávézójában.Ő a második kávét itta én meg a teát kavargattam.Csendesség volt minden a számomra.

-Elveteted?

-Úgy gondoltam.....-bólintottam.

-Ezért szenvedtél annyit?-kérdezte.Hirtelen szörnyen éreztem magam.-Hány hete nem beszéltetek ami miatt bolond lettél?

-Kettő.-suttogtam.-De már mindegy,mert nem lehetne.

-Em,szükség van rád annak a kisembernek a hasadban.Nem válhatsz meg tőle csak úgy.Tudom,hogy fiatal vagy...

-Én csak...butaság volt erre gondolni.De igen fiatal vagyok.Hiába szeretet vagy nem szeretet kérdése,semmim és senkim sincs úgy.Bárcsak meg sem születtem volna.-masszíroztam az orrnyergem. 

-Beszélek én azzal hülye gyerekkel.-állt fel.

-Mi?Jézusom,hagyd abba.Értelme sincsen,na meg amúgy is hogy beszélsz vele? 

-Úgy,hogy ott van a bolt előtt és a telefontját nyomkodja.-a vér is megfagyott bennem és lassan hátra néztem.Tényleg ott állt.Fekete pulóverban és fekete nadrágban,mint mindig a kedvenc színében.A falnak dőlt és közben a telefonján nézett valamit.Már csak arra lettem figyelmes,hogy a barátnőm megindul,szóval siettem utána és megállítottam.

-Nem mész te sehova!Ez nem a te ügyed,jó?Megoldom.Nélküle.

-Nem,az nem lehet csak úgy,hogy játsszon az érzéseiddel.Tipikus férfi....-indult meg és már nem tudtam visszatartani Harrytől.-Hé te!-kiáltott oda neki,Harry ránézett aztán meglepődött mikor engem is meglátott. Oh te szent isten ebből baj lesz. -Tartózol valamivel.

-Ugyan mivel?-tette zsebre a kezét.-Szerintem neked semmivel.

-Szerintem menjünk.-fogtam meg a barátnőm karját.

-Emilia te komolyan a barátaidat küldöd rám ahelyett,hogy te gyere ide?

-Nem.Egyiket se akartam.-indultam meg a barátnőmet magammal rángatva.

-Jól be kéne húzni ennek a kis fasznak.Megemlegetné.-morogta Nic.....bólintottam de fájt ez az egész.Reménykedtem,hogy utánunk jön és megakarja velem beszélni,de nem így lett.A barátnőm haza akart kísérni de én inkább egyedül akartam lenni. Így hát a busz megállóba sétáltam és néztem a telefonszámot. Ez az orvos végzi a beavatkozást.Baromság lenne megcsinálni.Vagy nem?Ha lennének szüleim kikérném a tanácsukat,de nincsenek.Megijedtem mikor egy autó rám dudált. Oda kaptam a tekintetem és őt pillantottam meg.

-Ne várakoztass meg,hanem szállj be.-morogta.Meglepődtem és a fejemet rázva beszálltam.Elindultunk.Egyikünk sem szólt a másikhoz.Én a papírt a táskámba tettem mire rám nézett.-Mi az?

-Papír.

-Mi van rajta?

-Semmi közöd hozzá.-bólintott.-Egyébként is mi történt veled?Beszart a telefonod,hogy nem voltál képes felkeresni?Vagy mert túl nagy az egod? 

-Nem,nem nagy.Nem akartam veled beszélni,de láttam.-Csak megforgattam a szemem.-Ne te legyél még felháborodva.Te nem mondtad el nekem a gondodat. 

-Persze,Szia Emilia vagyok ja meg amúgy terhes vagyok,de remélem attól még megkedvelsz.-csattantam fel.

-Oh szóval rögtön abba voltál,hogy ha terhes vagy nem foglak kedvelni.

-Miért szóba álltál volna velem?

-Nem.-rántott vállat.Meglepődtem a kijelentésén.A hallásom is eltompult emiatt.Tudtam....Ahogy a házhoz értünk kiszálltam és siettem is be,de ő utánam jött.-Ne csináld már ezt.

-Hagyj békén.Soha többé nem akarlak látni,világos?

-Azért ne legyen ekkora a csipád kislány.Azt sem tudod mi van bennem...csak hisztizel.

-Oh Harry,kijelentetted nem álltál volna szóba velem akkor,szerinted nem értem?

-Alapból nem akartam szóba állni veled,mert azt hittem csak egy ócska kurva vagy!!!-kiabálta mire a könnyeim utat törtek.-Em...nem,én nem úgy értettem.Hé bébi!-fogta volna meg a kezem de egy nagy pofont kapott helyette.

-Te nem az vagy akinek gondoltalak.Ég veled Harry.-siettem be.A fájdalom és az űr kitöltött.Szinte sejtettem,hogy ezt gondolja rólam.De az,hogy ő ezt kimondta teljesen másképpen hangzott.Sértő volt és rossz.De igaza van,mit hihetett volna?Azt,hogy egy ártatlan lány táncol szinte áttetsző fehérneműben?Értem én....akkor azok amiket tett értem csak arról szóltak,hogy hátha ezt az ócska kurvát is az ágyába tudja csalni,ami sikerült csak nem olyan értelemben amilyenben ő várta. Hát ez van,nem mindenki olyan amilyennek gondoljuk.Aludni sem bírtam....csak zakatolt az agyam.Bárcsak meg sem történt volna ez az este. 

Szép napot mindenkinek!Remélem tetszett.xx 💞💕💞

Emilia//H.S//Where stories live. Discover now