1 Hónap Múlva./üldözés

1.3K 39 1
                                    

Már 1hónap eltelt, január van, kezdtem megbékélni a helyzettel, daviddel szorosabb kapcsolatba kerültünk, az utóbbi hetekben volt már vitánk, de még tudtuk beszélni, ahogy Lorenzoval is vele is sokat veszekedtem, will pedig egyre többet jár hozzánk elvileg csak miattam, met jó a társaságom aminek örültem, Lorenzo és will nem bírják egymást ahogy Daniel se bírja willt, már szinte mindenkivel beszélgetek, és télleg mindenkivel megbékéltem, Carmen pedig mindig ott segít ahol csak kell, az is kiderült hogy Daniel azért lakik itt mert hogy ő itt nőtt fel és szinte már a családjának tekinti őket, Carmen és david már nem mentek üzleti utakra, és már ők is itt laknak, a család többi tagjával még nem találkoztam mert azt mondták a többiek hogy hamarosan majd lesz egy születésnap mégpedig lorenzoé, és majd arra meghivják a családot és ott bemutatnak engem, Emma pedig nem is volt itt az eset óta, csak Lorenzo megy hozzá és van olyan is hogy Lorenzo 1hetig nem jön haza mer emmával van, szerintem azt hiszi a lány hogy megharagudtam rá, amit mondtam lorenzonak is de ő csak azt mondta hogy azért nem jön Emma ide mert összeveszett daniellel valami hülyeségen de kibékültek, és ez igaz is volt, aztán kérdezem danieltől hogy ő miért ortega ha nem is vérszerinti ismerőse a családnak és mondta hogy ha egy maffiának dolgozol, és a főnök annyira megbízík benned és a jobb keze vagy, akkor köteles a nevére íratni, mert az ortega az Olaszország legnagyobb maffia neve ami nagy hatalommal bír.

*reggel 6:00*

Lassan kinyitom a szemem, és ránézek az órára, 6 óra?, ahj, az van hogy ha 1x fel kelek nem bírok visszafeküdni így elmentem a fürdőbe és felöltöztem, a mai szettem egy rózsaszín toppból állt ami felé vettem egy fehér bördzsekit és egy farmer gatyát, felvettem hozzá egy rózsaszín sportcipőrt, és kifésültem a hajam, sminket ugyan úgy nem tettem fel mert nem szoktam, bedugtam a zsebembe a telefont aztán elindultam a konyha felé a szokásos rutinomat csinálva, főztem magamnak egy kávét és leültem a konyhába, megnéztem az üzeneteim és Lorenzorol jött egy üzenetem:
Lorenzo: hajnali 4kor elmentünk, jött apa meg Daniel is, csak anya van otthon, tárgyalásra kellet mennünk, vigyázz magadra!
a kellemes kávézásomat egy ajtó kopogtatás szakította félbe, letettem az asztalra a bögrém, és a bejárati ajtó felé vettem az irány aztán kinyitottam.

-szia-mosolygott egy ismeretlen alak.

-jónapot- üdvözöltem.

-Te vagy Clara? - kérdezte.

Aztán láttam hogy a háta mögé nyúl ahol egy fegyver volt, szerencse hogy kiszúrtam, azonnal rácsaptam az ajtót és bezártam,kiabáltam Carmen nevét, de semmi válasz nem jött, aztán észrevettem a hűtőn egy cetlit:

"a fiúk után én is elmentem, be kellet mennem a cégbe, szólj ha bármi van"

Szuper egyedül vagyok ithon, és még akarnak ölni!!, a fickó elkezdte rugdosni az ajtót, én meg siettem a hátsó kilyárat felé, de hallottam hogy aki itt maradt pár őr azok elkezdenek a fickóra támadni, kinéztem az ablakon és láttam hogy a támadók túlerőben vannak, gyorsan a kezembe kaptam a telefont és hívtam Lorenzot,2x is próbálkoztam nem vette fel, gyorsan kozbe ki mentem a hátsókertbe magamra kaptam egy kabátot és futottam, mer a hátsó kértél volt egy kiskapu amit ki lehet nyitni és be lehet menni az erdőbe, aztán csöngettem Danielt ő sem vette fel, majd Carmennél próbálkoztam, ő felvette.

-szia, ilyen korán fent vagy? - érdeklődött.

-meg akarnak ölni karmen!!!, egy ismeretlen pasik rámtörten és az erdő felé szaladok, mit csináljak!?!?!?!?! - alig bírtam elmondani mert futottam az erdőbe ahogy csak tuttam de a fickók észre vették és jöttek utánnam.

-úristen! azonnal szólok a fiúknak!, fuss ahogy csak bírsz!!! - bontotta a vonalat.

Én csak futottam ahogy csak bírtam, épp csöngött a telefonom, David hívott az apám, de nem tudtam felvenni mert akkor merült le ez a szar telefon is, pont ilyenkor!!!!!, basszus? Ilyenkor kell lemerülnöd????, hatradugtam a zsebembe a telefont és futottam tovább, hátranéztem hogy jön e utánam valaki de nem láttam senkit így lassítottam, az erdő közepén voltam azt se tudtam merre menjek, már egy jó ideje kb 1órája kerestem a kiutat, mikor meghallottam hogy valakik közelednek, megint futásba ébredtem, hallottam ahogy ordítják.

-ne fuss te kurva!!!!!!! - kiabált felém az egyik, de én csak futottam ahogy csak tuttam,hirtelen autókat hallottam azt hittem képzelődök de nem, akor lehet hogy lassan a főúthoz érek, szaladtam tovább de valaki oldalról rámugrott.

-megvagy-mondta az egyik támadó, próbáltam védekezni, harapdálni, de erősen elfogott, elkezdtem rugkapálni és a férfiasságát találtam el, kiesett a kezéből a pisztoly én meg ki szabadítottam az egyik kezemet, és a pisztolyhoz nyúltam, majd rálöttem a férfira, én magam se tudom hogy volt Ehez erőm de megcsináltam, felálltam és szaladtam tovább mert a többiek majdnem beértek, aztán elértem a fő utat, Szerencsém volt mert jött egy autós és leintettem.

-elnézést eltudna vinni a központi? -hadartam el.

-persze jöjjön-mondta az idős hölgy, gyorsan beszáltam és már indultunk is.

-mitől ilyen piszkos a ruhája? - nézett rám.

-az erdőben voltam, túráztunk, de eltévedtem-hazudtam.

-oh értem-mondta.

5p múlva beértünk a központba.

-hol tegyem ki magát? - kérdezte.

-van valahol Telefonfülke? - néztem felé, az övét úgy sem kérhettem volna el mert megtudta volna ki vagyok.

-igen van a benzínkútnál-felelte.

-akkor ott.

-rendben-ejtett felém egy mosolyt.

Majd elértünk a benzínkúthoz és kirakott.

-köszönöm a fuvart - háláltam meg.

-nincsmit viszlát - majd elhajtott.

Azonnal a telefon fülkéhez rohantam de eszembe jutott hogy nincs nállam pénz, ó én hülye, bementem a benzinkútra, és kerestem egy eladót.

-elnézést, nincs egy telefonja véletlen?, eltévedtem és felszeretném hívni az apukám - állítottam meg az egyiket.

-de persze van, tessék -adta nekem oda.

-köszönöm-mondtam neki,majd ki mentem vele az üzletből, aztan tárcsáztam Daniel számát mert csak az övét tudtam fejből,mert sokszor telefonáltunk.

-Daniel ortega, tessék? - szólt bele a telefonba, lehetett hallani hogy autóba ül és a hangja is idegesebb.

-Clara vagyok-szóltam bele.

-Clara, jól vagy? Nincs semmi bajod???? Hol vagy most??? - tette fel egymás után a kérdéseket.

-neaggódj jól vagyok, a központba vagyok, a benzinkúton-válaszoltam.

-5p és ott vagyok-mondta majd vonalat bontottunk, vissza adtam az eladónak a telefonját, és vártam Danielt.

Hazugságban /befejezett/Where stories live. Discover now