Apró Baleset.

1.1K 37 1
                                    

*reggel 7:00*

Mikor ki nyitottam a szemem, mellettem feküdt ő, hihetetlen még most is felfognom hogy az este megtörtént az amire a legkevésbé számítottam, néztem ahogy alszik mikor valaki kopogott.

- clara fent vagy? - kiáltott be lorenzo.

Mire Daniel azonnal felkelt és rám nézett,láttam a szemébe a kétségbeesést.

- fent mit szeretnél? - kiáltottam vissza?.

- bemehetek? Majd nyomtam le a kilincset.

Danielnek annyi ideje volt hogy felvegye az alsó nadrágját és kipattant az ágyból de akkor rontott be lorenzo.

- mondam hogy bejöhetsz??? - kiabáltam, majd a takaróval takartam el magam.

Larenzo vetett rám egy pillantást majd danielre aki egy száll alsó gatyába áll meg egy pólóban.

-Daniel-mondta idegesen a báttyám.

-ez nem az aminek látszik - válaszolta majd vette a nadrágját fel.

-egyet kértem-közelitett a bátyám daniel felé.

Én gyorsan felvettem egy köntöst.

- ne csinálj hülyeséget! - kiálottam lorenzora de mind hiába, nekiment danielnek, elkezdtek verekedni, én meg próbáltam szétszedni őket, kisseb nagyobb sikerrel, majd valaki ellökött, és hátra estem, és ami most következett az durva volt, akkorát lökte rajtam hogy kiestem az ablakon, a szobámban nagyon nagy ablak van, kb ember méretű,csak akkorát löktek rajtam hogy neki estem az ablaknak ami kitőrt egyből és zuhantam az ablakon, a fiúk próbáltak megfogni de nem tudtak, elkezdtem a háztetőről gurulni, eközben daniel torka szakattából ordított, segitseeeeg bazdmeg jöjjön már valaki!!!!!!!, apa kiszaladt az Ordibálásra és látta hogy a tetőn vagyok, mozdulatlanul.

- clara hallasz??? - kiabálta apa.

Ránéztem a lábamra és bele állt a szög, amitől vérzett.

- claraaa valszolj!- halottam daniel hangját.

- csak hogy annyira megijedtem a látványtól hogy alig birtam megszólalni.

- uristen mit csináltatok?? - jött anya ki az udvarra és sirva fakadt.

Próbáltam megmozdítani a lábam de negcsusztam és gurultam tovább, mindenki sikított és ordított, és hirtelen leestem a tetőröl, a szerencsém az volt hogy mellettünk volt a nagy medence és abba zuhantam bele,felusztam,és próbáltam kijönni a medencéből de apa oda szaladt és kihuzott.

- basszus, nincs baj-mondta.

- nincs baj!!?!?!!?!, ott egy szög uristen - fordítottam el a fejem,majd mindenki körém gyűlt.

- nagyon sajnálom - mondta lorenzo.

-szedjetek kiiii-sikitottam.

Mire apa felkapott es bevitt a házba és leültetett a kanapére, és anyát utasította miket hozzon, elkezdte egy fogóval kihuzbi a szöget ami iszonyatosan fájt mindtha levágnák a lábam, ordítottam sikítottam, daniel ea lorenzo fogott le anya nem is mert oda nézni.

- nagyon fáj, nagyon fáj! - zokogtam.

-tudom, bird ki mindjárt kint van - szólt lorenzo.

Aztán berontott az orvos, annyira gyorsan ment minden, hirtelen átvette apa helyét és kivette a szöget aztan elővett egy bazi nagy tűt.

-úristen - néztem oda, és kapálozni kezdtem, de a fiúk lefogtak, beleszúrta az orvos a tetanuszt a lábamba ami iszonyatos volt, aztán kifertőtlenítette a sebet majd bekötötte.

- eltöröd a kezem! - mondta nekem lorenzo.

- ez mind a te hibááád-az utolsót orditottam.

- kész vagyunk - mondta a doki.

- megölöm-indultam neki az orvosnak, magam sem tudom miért, lehet az adrenalin, próbáltak lefogni.

- keresek egy nyugtató-mondta a doki.

Elkezdtem ütni danielt es lorenzot minden erőmmel, így adtam ki a fájdalmam, hirtelen egy tűt éreztem a karomba, aztán se kép se hang, hirtelen minden nyugis lett és elaludtam.

Hazugságban /befejezett/Où les histoires vivent. Découvrez maintenant