- ezt mégis hogy? - jött közelebb daniel.
- hugi nem jutok szóhoz - mondta lorenzo.
- jaj kislányom úgy hiányoztál - ölelt meg anya.
Majd vetettem egy pillantást willre, aki rám sem nézett így én sem foglalkoztam vele.
- annyira aggodtam értetek - mondtam.
- hogy csináltad? - kérdezte apa.
- otthon mindent elmesélek. - mondtam.
-gyertek Matt már vár a kocsiba-szóltam.
Mire mindenki kérdőn nézett rám, de követtek, Matt felajánlotta a tárgyalás előtt hogy haza visz minket mert van egy fekete mercedes furgonja, ami 8 személyes, mikor meglátták Mattet a rendőri ruhába eléggé néztek.
-jónapot Matt lockwood vagyok- fogott apámmal kezet, a többieknek meg csak bólíntott.
- honnan ismered clarat? - érdeklődőt Lorenzo.
- ez is egy hosszú story, otthon mindent elmondok. - majd beültünk az autóba, willt figyelmen kívül hagytam mindtha levegő lenne, majd lassan haza értünk az őrök kaput nyitottak, majd Matt leállította a kocsit, a többiek kiszálltak, és leültek a kanapén.
- gyere be-mondtam Mattnak aki még a kocsiba ült.
- nem akarok zavarni-mondta.
- be szeretnélek nekik mutatni-mosolyogtam, majd Matt kiszállt és együtt sétáltunk be a házba.
- figyeljetek, be szeretném nektek mutatni a barátom Mattet-mondtam a kanapén heverő családomnak, mire mindenki ránk nézett.
- még egy cellában is tudsz ismerkedni? - mondta gúnyosan daniel.
- Matt volt az aki nagyon sokat segített szinte mindendben, és ő adott nekem erőt, és ő szerezte meg az információkat a bíroról, és még tanuskodott is melettetek miattam, szóval ha ő nincs, ti most nem lennétek szabadok. - fejeztem be.
- üdv a családban lockwood-szólalt meg apa halál nyugodtan, amin mindenki meglepődött.
- hogy mi? - nézett rá anya apára.
- rendőr, szóval tudja kik vagyunk mégis claraval van, és segített nekünk, ismerem az ilyen fajta embereket, és ezeket csipázom-dőlt hátra a kanapén apa.
- hát akkor isten hozott a családunkban-szólalt meg anya is.
- clara, nem kéne megbeszélnünk valamit? - nézett rám idegesen daniel, szonte forrt a dühtől.
Úristen én Daniellel lefeküdtem!!!, basszus én hülye,annyira lefoglalt Matt es a bíróság hogy Daniel teljesen kiment a fejemből.
- télleg!!! De hát ti együtt voltatok-mondta döbbenten lorenzo.
Majd Mattra néztem, aki ugyan úgy nyugodt volt.
- az már a múlt - feleltem.
- te együtt voltál a lányommal? - mondta apa.
- igen-mondta daniel.
- egy ágyba találtam őket, ezért volt a baleset. - mesélte lorenzo.
majd apa felállt és daniel felé közelített.
- apa, az már rég volt, rájöttem hogy daniel egy nőcsábász, és hogy csak hitegetett, de nyugodtan adhatsz neki-mondtam.
Mire apa behúzott egyet danielnek,aki meg a földre esett.
- még egy ilyen daniel és levágom a fejed-mindta apa nyugodtan, majd Matt elé állt.
- neked ki volt az apád? - kérdezte apa mattet.
- Thomas Smith-válaszolta.
- az a smith? - mondta apa.
- az - helyeselte Matt.
- te ismered apa? - néztem rá.
- még szép, Thomas az egyik legjobb cimborám, azt hittem te is a maffiába vagy hogy lettél rendőr? Várj gyere be a dolgozószobába - mondta apa majd Matt utánna ment, én meg néztem hogy miii?.. Ilyen még nem volt hogy igy kijöjjön apa a pasimmal.
- egyébként mi van Emmával róla nem tudom semmit! - néztem lorenzora
- még az előtt mikor bevittek volna elment nyaralni a szüleihez 1hónapra,aztán mikor haza jött hivott telefonon, majd a cellából felhívtam hogy üzleti úton leszek szóval ő nem tud erről semmit még csak az kéne hogy idegeskedjen terhesen lassan szülni fog, ma fogom elmondani neki, a másik meg hogy azt hiszem haragszik rád.
- hát azt gondoltam, én is hívtam őt, de sosem vette fel, de hogy miért haragszik azt nemtudom.
- majd megbeszélitek engem ez most nem érdekel - mondta majd lement a garázsba beszállt a kocsijába és elhajtott haza.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Hazugságban /befejezett/
Любовные романыEgy lány kinek élete hazugság volt de ő mit sem tudott rólla, eltitkolták őt az igazi családjától csakis bosszúból, s mikor megtalálják a lányt, és elrabolják kiderül hogy ő az akit keresnek, és elmondják neki az igazságot, vajon hogy lesz képes meg...