Szerencsétlen Nap.

1.1K 30 2
                                    

Mikor este feljöttem a szobámba, először még megnéztem szikrát, és szerencsére jól, bejöttem a szobámba, átvettem a pizsomám, és bebújtam az ágyba, folyton csak will járt az eszemben, lefeküdtem vele viszont kerülöm mert nem akarom hogy bárki is megtudja, lehet nem kellet volna, mit tettél clara mit tetté??!, a nagy gondolkodásomat egy kopogás zavarta meg.

-szabad-szóltam, miközben az ágyban feküdtem.

-szia - köszönt will.

- gyere be épp beszélni akartam veled-mondtam.

-miről? - csukta be maga után az ajtót, és leült az ágy szélére.

- ne legyél ideges kérlek. - néztem rá.

- nem leszek, mond már.

- hiba volt hogy lefeküdtünk egymással-hadartam el, majd a földre szegeztem a tekintetem.

- nézz a szemembe- mondta,de én csak a földre néztem.

-nézz a szemembe az istenit! - kiabált rám hangosan, majd rá néztem.

-a szemembe mond hogy hiba volt-kiáltott.

- hiba volt - mondtam könnyes szemmel, majd megjelent az ajtóban daniel es Lorenzo, biztos halották a kiabálást.

- te csak ezt tudod, ezért utál téged mindenki-orditott will.

- sajnálom - montam miközben már folytak a könnyeim.

-nem érdekel a sajnálkozásod érted???, nézz rám clara a büdös életbe! - lett ideges.

- will ne kiabálj- szólt rá daniel.

- mit szeretnél mit tegyek? - kiabáltam willre.

-mond meg hogy miért mond meg- fogta meg a csuklóm.

-engedd el will, most! - kiáltott rá lorenzo.

- menjetek ki! - szolt nekik will,de nem akartak will ki lökte őket hirtelen és bezárta az ajtót, daniel és lorenzo el kezdtek dörömbölni, hogy ha nem nyissa ki betörik.

-mond hogy miért - nézett felém will.

- szeretlek will, de mint barát - mondtam neki.

- más tetszik? - kérdezte.

- igen - hajtottam le a fejem(daniel tetszik mióta megláttam).

Majd will fellált és bele vert egyet a falba a kép meg leesett és összetört, majd a fiuk betörték az ajtót, én csak ültem az ágyon és magam elé bámultam.

will elkezdett közelíteni felém, de daniel lefogta őt, elkezdett velem ordibálni, mindennek elhordott, a nagy kiabálásra már anya is feljött, és Adam, will kitépte magát daniel karjából és felém közelített, de én gyorsan kifuttam  az ajtón will pedig futott utánam, anya pedig kiabált:

- will ne bántsd!!, úristen lorenzo csináljatok már valamit-sikitott anya.

Én kiértem az udvarra de will elkapott, és megfogta a nyakam.

- mond még egyszer - utasíttot.

- sajnálom - szipogtam.

- mond ki hogy hiba volt-szorított mégjobban.

- ez fáj! Will ez fáj! - kiálottam rá.

A többiek is megjelentek.

Majd will adott nekem egy hatalmas nagy pofont mire a földre estem.

Daniel azonnal jött és képen vágta willt, majd elkezdtek verekedni, lorenzo pedig próbálta szétválasztani őket, will futni kezdett felém, én a földön voltam, de valaki élem állt.

-úgy merj hozzá érni, hogy letépem a fejedet-mondta Adam miközben előttem allt.

Lorenzonál betelt a pohár, megfogta willt felemelte és szó szerint kilökte a kapun,én felálltam, nagyon szégyeltem magam, hisz ezt én csináltam, mielött bármit is kérdezhettek volna, beszaladtam a szobámba és magamra zártam,hallottam ahogy a többiek utánam jönnek, és az ajtó előtt beszélik hogy ki jöjjön be hozzám de bezártam az ajtót, lassan elaludtam.

Reggel mikor felkeltem, szépen sütött a nap, kikászálódtam az ágyból és felöltöztem, majd lementem a konyhába ahol daniel, lorenzo, és Adam reggelizett,nem szóltak semmit csak néztek, csináltam magamnak egy kávét, majd leültem lorenzo mellé és a fejemet a vállára hajtottam.

- veled mindig csak a baj van- szólalt meg lorenzo.

- tudom válaszoltam-majd mind a 4en nevetni kezdtünk.

- hogy hoztad ki így a sodrából willt? - kérdezte daniel.

- nem szeretnéd tudni - válaszoltam.

- Clara mond el- utasított lorenzo

- lefeküdtem vele-mondtam halkan.

Hirtelen csönd lett.

- tudom, most robbantottam ki a balhét, daniel, will, jack-nek is tetszek ja és neg chrisnek is akit életembe 1szer láttam-hadartam el.

- mi? - mondta will.

- daniel? - kérdeztel lorenzo.

-mi az? - mondta daniel,zavartan.

- tetszik neked a hugom?

- ez milyen kérdés? - mondta daniel.

- lenne egy bál, ahova kísérőt kell vinnem, eljönnél velem clara? - mondta Adam majd ránéztünk mind.

- ő... - jöttem zavarba.

- Milyen bál? - mondta lorenzo.

- maffia bál idén minden évben megrendezik, ti is jöttök, csak nincs kivel mennem így megkérdeztem Clarat-mesélte Adam.

Daniel csak szúrós szemmel nézett.

- elmegyek, úgy sincs jobb dolgom-mondtam.

Hazugságban /befejezett/Where stories live. Discover now