E m e r a u d e :
Nem. Biztos, hogy nem." – utasította el Lily, mindenfelé gondolkodás nélkül.
„Miért nem?" –kérdeztem nyafogva.
Lily letette a könyvét, és hitetlenkedő pillantással nézett rám, mint aki nem akarja elhinni mire kértem meg. Oké, valószínűleg tényleg nem akarta elhinni, hogy erre kérem.
„Tényleg szükséges egy okot mondanom rá?"
„Igen."-válaszoltam makacsan.
„James Potteről beszélünk. Szerintem ez egy elég jó indok rá."
„Lily, nincs mit veszítened. Egy napról van szó, sőt kevesebbről. „
„Nem fogok randizni vele, Valentin napon."
Sóhajtva néztem a Tekergők felé. Peter evett, a változatosság kedvéért, Remus egy könyvbe volt elmélyedve, Sirius, Jamesnek magyarázott valamit, de nagyon úgy tűnt, a legjobb barátja nem figyel rá. Egy nappal voltunk, Valentin nap előtt, és meg akartam lepni Jamest. Mióta vannak ilyen ötleteim? Azóta, amióta újra összejöttem, Siriussal, és James minden tőle telhetőt megtett, azért, hogy jól érezzem magam, amikor velük vagyok.
A kapcsolatom Siriussal, új volt, és más, mint ezelőtt, minden értelemben. Nem voltak többé titkok, amik szétszakítottak minket, és ezt mindketten éreztük. Sok mindenkinek nem tetszett a helyzet, de nem foglalkoztunk vele. Marlene McKinonn, még jelenetet is rendezett bájitaltanon. Lily sem volt túl boldog az elején, és azt gondolta, hogy elmentek nálam otthonról. Lehetséges, de még sosem éreztem magam ilyen jól, egész eddigi életemben. Alice észrevette, hogy mennyivel egyszerűbb így az életem, és ezt Lily tudtára adta. Aki rögtön bocsánatot is kért, bár látom rajta még mindig nem fogadta el teljesen a helyzetet.
„Lily, nézz rá." –intettem feléjük.
James elveszettnek tűnt, a szemüvege lecsúszott az orrára.
„ El van veszve. Ne mondd azt, hogy nem vetted észre, hogy nem olyan, mint volt. Mikor hívott el utoljára randira?"
Lily elgondolkozott.
„Karácsonyi szünet előtt. „-válaszolta lassan.
Bólintottam.
„Még a barátaival is máshogy viselkedik. –kezdem. „ Nem viccelődik. Nem kötekedik senkivel sem, még Pitonnal sem. Tudom, hogy nem tartozik a kedvenc embereid közé.. De Lily, egy randi lehet, feldobná. Ha nem működik, megmondod neki és ennyi. Menj el vele valahova pár órára. Túl nagy kérés ez?
Lily a kezét nézte, és a száját harapdálta. Tudtam, hogy sikerrel járok.
„Oké. Megteszem." –motyogta végül.
„Tényleg?"
„Nem kedvelem Pottert, de ha segít ez neki abban, hogy vissza találjon önmagához. Ki vagyok én, hogy visszatartsam ettől? Abban pedig igazad van, ha nem működik utána biztos békén hagy, igaz?
„ Biztosan.-kacsintottam. „ Most pedig el kell mondanom ezt, azoknak a tahóknak."
„Emeraude."-kiáltott fel.
„Mi az?" –kérdeztem felhúzott szemöldökkel, miközben feláltam.
Lehúztam az egyenruhám, a térdem fölé egy kicsivel, majd összefogtam a hajam.
„Sosem használtál ilyen szavakat ezelőtt."
Egyszerűen csak vállat vontam.
Lilyt magára hagyva, csatlakoztam a Tekergőkhöz. A múltbéli utálatom átalakult szeretetté. Ők is csak emberek, erős jellemmel és tulajdonságokkal, és ezt nem szokásuk titkolni. Sok mindent tanultam tőlük, és biztos lesz is, még mit."
YOU ARE READING
The Gambler -Sirius Black fanfiction (fordítás)
Fanfiction„Tudod, amikor valaki hozzád beszél szokás válaszolni. Csak úgy mondom" -mondta, a hangjában megjelenő arroganciával. A könyveimet az asztalra tettem, majd ismét rá néztem válasz nélkül. Nem fogom neki megadni, amit akar. „Szóval Emeraude. Miért nem...