14.rész

1.3K 82 10
                                    


Sziasztok! Meghoztam a következő részt! Szeretném megköszönni mindenkinek, az előző részhez írt kedves szavakat. Az esetleges hibákért elnézést, és jó olvasást kívánok! :) 

(UI: Hamarosan sok mindenre fény derül.) 

E m e r a u d e:

Sirius Black megcsókolt. Engem. Az egész iskola előtt. A létező legédesebb meghívás után. Megcsókolt. Életem első csókját Sirius Blacktől kaptam. Csodálatos volt.

Édes volt. Olyan édes. Nem érdekelt, hogy az egész iskola látta. Teljesen elfelejtettem, hogy nem vagyunk egyedül. Az egyetlen dolog, amit éreztem az az volt, hogy a szívem olyan gyorsan vert, hogy majd' kiesett a helyéről.

Amióta megcsókolt ez jár a fejemben, minden egyes szabad pillanatomban. A csók után mindketten úgy viselkedtünk mintha semmi sem történt volna. Nem bántam, mert nem tudtam, hogy mit érzek pontosan. Igen, kedvelem, Siriust, feleslegesnek látom, hogy ezt tagadjam. Ettől függetlenül legalább ezerszer említettem azt is, hogy szeret szórakozni a lányokkal, én pedig nem szeretném, hogy összetörje a szívem, azok után, hogy végre elkezdtem egy kicsit igazán élni. Ez miatt szükségem volt időre, hogy gondolkozni tudjak. Arra ,hogy az érzéseimet kontrollálni tudjam, viszont időre van szükségem, rengetegre.

Miért viselkedett Sirius így? Ötletem sincs. Arról pedig végképp nincs fogalmam, hogy miért csókolt meg. Mindennel kapcsolatban bizonytalan voltam. Az egyetlen dolog, amiben biztos voltam, hogy Siriussal megyek a Halloweeni bálra. Arra kértem, hogy legyen kreatív, Ő pedig teljesíttete a kérésem. Így tartanom kell magam az ígéretemhez.

„Emeraude? Alice-al ma elmegyünk ruhát nézni a bálra, van kedved velünk tartani?-kérdezte Lily, majd megállt az ágyam előtt.

„Marlene is jön?"

„Nem, amikor mondtam, hogy téged is elhívlak azt mondta egyedül szeretne vásárolni, hogy meglepetést okozzon." –válaszolta Lily.

Mióta Sirius megcsókolt, Marlene minden energiájával ignorált engem. Tudom, hogy volt ez a dolgok közte és Sirius között, de nem akartam bántani azzal, ami közöttünk történt. Próbáltam barátkozni vele, a kezdetektől fogva, kedvesen fogalmazva csak azt tudom mondani, hogy nem éppen úgy bánt velem, mint aki szintén nyitni szeretne felém. Nem utálom ez miatt, de nem is tudom, hogy kéne vele viselkednem.

„Oké, akkor velem is számolj." –mosolyogtam, felálltam, hogy összekészülődjek.

Lily leült az ágyamra, kíváncsi fejjel nézett rám, már előre tudtam miről fog kérdezni.

„Mi az?"-kérdeztem, közben felraktam egy kis szájfényt.

„Nem mondtál semmit sem a csókról."

„Mit szeretnél tudni?" Ott voltál, láttad az egészet."

„Igen, de azt nem tudom, hogy milyennek érezted! Kényelmetlenül érezted magad vagy nem? Varázslatos volt vagy sem? Lágy volt vagy heves? Az ajkai melegek voltak? Milyen illata volt a parfümének? Kedveled? És..?

„Oké, oké, oké, lassíts le. A kérdések felére nem is emlékszem." –nevettem. „ Attól függetlenül, hogy az egész iskola előtt csókolt meg, nem éreztem magam kényelmetlenül. Nem számított, mert csak Őt láttam. Varázslatos volt, lágy és az ajkai melegek voltak. A kölni pedig olyan volt, mint mindig , csak egy kicsit keveredett az izzadtsággal, az előtte játszott meccs miatt.

„Ahhoz képest, hogy elfelejtetted a kérdések felét csak azokra nem válaszoltál, amire nem akartál. „ Ugye tudod, hogy előttem nem kell titkolnod, hogy kedveled vagy sem? A legjobb barátod vagyok."

The Gambler -Sirius Black fanfiction (fordítás)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora