17.rész

1.3K 74 15
                                    


Sziasztok! Meghoztam a következő fejezetet. Jó olvasást! Kíváncsi vagyok mit gondoltok, most,hogy végre kiderült Emeraude titka. 

E m e r a u d e :

„Emeraude, meg kell kérdezned tőle, hogy mi történik! Egy kapcsolatban a kommunikáció a legfontosabb dolog.-mondta Alice.

Az ágyamban feküdtem, az arcomat a párnámba temettem. Mióta teljesen egyértelművé vált számomra, hogy Sirius valamit rejteget előlem, azóta kerültem. Tudom, neki kéne engem kerülnie, de félek erről beszélni vele. Két hete vagyunk együtt, és nem tudok benne bízni. Eléggé borzalmas kezdés a kapcsolatunknak.

„Tudom, Alice. Mi van, ha hazudik? Lehet, hogy megcsalt, James Potter pedig tudja? Nem tudom, mire gondoljak."-válaszoltam mérgesen.

„Lehet, de sokkal jobb ötlet bujkálni előle, igazad van. Még csak reggelizni se mentél le! Se ebédelni. Se vacsorázni. Emeraude, mit ettél?"-kérdezte meg végül Alice.

„Lemegyek a Nagyterembe enni. Ennem kell. Csak rejtőzködőm."-hazudtam.

Aggódtam, hogy Sirius netán beszélni akar arról, hogy két napja nem ettem, ha nem vesszük figyelembe azt a három almát, amit ettem az elmúlt napokban. Őszintén szólva, nem bántam. Lehet, hogy fogyok ez miatt, amit egyáltalán nem bánnék. A régi szokásom visszatért, gondolom.

„Ha te mondod."-sóhajtott Alice. „Mit csinálsz bájitaltanon?"

„Csak két napja bujkálom, azóta pedig egyszer sem volt bájitaltanunk."

Alice felállt az ágyamról majd a szekrényemhez sétált, ok nélkül.

„Alice? Mit csinálsz?"-kérdeztem, a fejemet felemelve.

„Ruhát választok neked. Este buli lesz, tudod, és te is jössz."

Kezdtem kiakadni.

„Nem!"-kiáltottam. „Biztos, hogy nem megyek."

„Miért?" Beszélned kell Siriussal, biztosan ott lesz a buliban. Egyetlen egy bulit sem szokott kihagyni. Egy kicsit ki kell innen szabadulnod, Emeraude. Nem egészséges, amit csinálsz."

„Alice, biztos, hogy nem megyek. Komolyan!"

„Miért nem?"-kérdezte rám nézve, a kezében szoknyákat tartva.

„Az emberek miatt."

Alice nevetni kezdett, majd ismét a szekrényemhez fordult.

„Ezért jössz te is. Lily és Marlene már ott vannak. Te pedig velem és Frank-al jössz. Jól fogod érezni magad, ígérem."

„Alice, nem érted! Nem mehetek oda!"-már majdnem kiabáltam, rémülten."

Alice láthatta a rémületet az arcomon, mert nem folytatta tovább a ruhakeresést. Leült mellém az ágyra.

„Emeraude, valamit eltitkolsz előlem. Mi az?" –kérdezte felém fordulva.

Lehajtottam a fejem, a szemeim megteltek könnyel. Nem mehetek oda, nem mondhatom el miért. Olyan nehéz volt. Ez miatt pedig bűnösnek éreztem magam.

Alice egy darabig engem nézett, majd letette a ruháimat.

„Akkor nem megyünk a bulira, Em. De mindent el kell mondanod, rendben?" Én sem megyek. Valakire szükséged van, hogy beszélgetni tudj. Mit szólsz egy csajos estéshez? Csak mi ketten. Van tartalék édességem az éjjeliszekrényemben." –mosolygott.

The Gambler -Sirius Black fanfiction (fordítás)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon