15. rész

1.4K 84 25
                                    


Sziasztok! Meghoztam a következő részt, kivételesen, nagyon gyorsan:D Jó olvasást kívánok! 

+Lehet többen észrevetéttek,de elkezdtem fordítani ilyen out of contextes harry potteres dolgokat, ha esetleg érdekel titeket, nézzetek be. :) - Harry Potter out of context idézetek néven megtaláljátok a profilomon. 

Link hozzá, ha valakinek felkeltettem az érdeklődését: https://www.wattpad.com/story/231665567-harry-potter-out-of-context-id%C3%A9zetek

Egy kis ízelítő: 

James: Professzor McGonagall, hogyan lett animágus?

Sirius: Hipotetikusan.

McGonagall: Sajnálom.. de nem mondhatom el.

James: Oh.

McGonagall: Azt sem mondhatom el, hogy a tiltott részlegen, van egy könyv, ami arról szól, hogyan lehetünk animágusok. A könyv neve: Igazi animágus transzformáció. Valamint azt se mondhatom el, hogy Filch nem fog az iskolában tartózkodni, szombaton egy és három óra között.

Sirius: *lefirkálja a hallottakat.*

McGonagall: Meg kell értenetek, hogy nem mondhatok el ilyen dolgokat nektek.

James: Teljesen megértjük Professzor.

************* 

S I R I U S :

„Miért tart ilyen sokáig a lányoknak, hogy elkészüljenek?"-kérdeztem miután beleuntam a várakozásba.

Alig vártam, hogy végre lássam Emeraude-t, már majdnem felmentem a lányok hálórészlegéhez, még úgy is, hogy a fiúk nem juthatnak oda. Ez abszolút nem érdekelt ebben a pillanatban.

Azon gondolkoztam vajon milyen jelmezt választott. Tudtam, hogy semmilyen kihívó kosztümöt nem választana, személy szerint ennek kimondottan örültem. Nincs arra szükségem, hogy minden fiú Emeraude-t bámulja egész este.

„Ötletem sincs. Lehet, valami sátáni rituálét csinálnak, ami egyáltalán nem lepne meg. „-válaszolta Ágas, aki hasonlóan beleunt a várakozásba.

Ágas muskétásnak öltözött be. Egy hatodéves lánnyal megy a bálra, Caroline Andrews-el. Körülbelül ezerszer elhívta magával Evans-t , aki arrogáns hólyagnak nevezte , majdnem minden alkalommal, amikor szerencsétlen barátom próbálkozott, így feladta a próbálkozást és elhívta magával Andrews-t. Nem volt csúnya lány, de kicsit örült, az egyszer biztos. Tagja volt a „James fan clubnak" és minden lányra féltékeny volt, aki James közelébe merészkedett.

Mielőtt lementünk volna a klubhelyiségbe Ágas emlékezettet rá, hogy a fogadás ma éjjel ér véget. Tudom, hogy nem kéne számítani, mert csak pénzről van szó, de a versengő énem ismét előjött. Készen álltam arra, hogy a barátja legyek, két hónap beszélgetés és barátság után. Nem a fogadás miatt, hanem mert tényleg kedveltem. Holdsáp végig minket bámult a beszélgetés alatt, de egy szót sem szólt.

Remus vérfarkasnak öltözött, milyen ironikus, igaz? Egy hollóhátás lányt hívott el a bálba. A nevére viszont már nem emlékszem. Remus nem kedvelte úgy a lányt, viszont nem akart egyedül menni. Véleményem szerint valaki mással akart menni, de Ő már foglalt. Az a valaki más pedig valószínűleg Emeraude. Én pedig nem vagyok Remeraude fan. Semeraude sokkal jobban hangzott a fülemnek.

The Gambler -Sirius Black fanfiction (fordítás)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang