အပိုင္း ၂၇ (အတိတ္သို႔ခရီးသြားျခင္း -၉)

2.8K 139 19
                                    

#Zawgyi

ႏွလံုးသားျဖဴျဖဴ

~~~ အတိတ္သို႔ခရီးသြားျခင္း-၉ ~~~

"ဒီမွာ CCTV မွတ္တမ္း Yanli တို႔အခန္းထဲက ထြက္လာတဲ့အခ်ိန္ Xiao Zhan လက္ထဲ ဝိုင္ပုလင္းအျပင္ ဘာပစၥည္းမွပါမလာခဲ့ပါဘူး အက်ီထဲ ဖြက္ယူလာတယ္ဆိုရင္လဲ Xiao Zhan က Yanliတို႕အခန္းကအထြက္ ဘယ္ေနရာမွမဝင္ခဲ့ဘဲ ကြ်န္ေတာ္တို႔စုျပီးကစားေနၾကတဲ့အခန္းထဲ တန္းတန္းမတ္မတ္လာခဲ့တာပါ"

"ဒါေတြက………"

"ကြ်န္ေတာ္တို႔အခ်ိန္အေတာ္ၾကာေအာင္ဆက္ျပီးေဆာ့ျဖစ္တယ္ ဝိုင္ေသာက္ျပီးကၾကခုန္ၾကတယ္ အကယ္၍ Xiao Zhan လက္ထဲ အဲဒီပစၥည္းေတြသာပါလာခဲ့ရင္ အဲအခန္းထဲမွာရွိတဲ့လူတိုင္းသတိမထားမိစရာကိုမရွိဘူး အခန္းက ျပန္အထြက္မွာလဲ သူအေပၚဝတ္အက်ီကို ခြ်တ္ျပီးလက္ကပိုက္ျပီးျပန္ခဲ့တာ ဆရာလဲ ျမင္မွာပါ"

Organizer ဆရာက CCTV ကိုအေသအခ်ာၾကည့္ျပီးေခါင္းတညိတ္ညိတ္လုပ္ေနသည္။

"ဒါဆို Xiao Zhan ခိုးတာမဟုတ္ဘူးေပါ့ ဒါေပမဲ့ ဘာျဖစ္လို႔ သူက ခိုးတယ္ဆိုျပီးေျပာရတာလဲ"

"ကြ်န္ေတာ့ေၾကာင့္ပါ ကြ်န္ေတာ္မေကာင္းတာပါ"

"ဘာရယ္……"

"အဲဒီေက်ာပိုးအိတ္က Xiao Zhan အိတ္မဟုတ္ပါဘူး ကြ်န္ေတာ့အစား ဝင္ေျပာေပးတာပါ Xiao Zhan က အဲလိုအက်င့္စာရိတၱပ်က္ျပားတဲ့သူမဟုတ္ဘူး အမွန္က အဲဒီအိတ္က ကြ်န္ေတာ့အိတ္ပါ ဒါေပမဲ့ ကြ်န္ေတာ္လဲ မခိုးခဲ့ပါဘူးဆရာ"

"ဒါကေတာ့ သက္သက္တစ္မွဳျဖစ္သြားျပီ Xiao Zhan မခိုးခဲ့ဘူးဆိုတာ သက္ေသရွိသြားေပမဲ့ မင္းမခိုးခဲ့ဘူးဆ္ိုတာကေတာ့ သက္ေသမရွိဘူးေလ"

"ကြ်န္ေတာ္သိပါတယ္ ကြ်န္ေတာ့မွာလက္ဆုပ္လက္ကိုင္ျပစရာသက္ေသမရွိပါဘူး ကြ်န္ေတာ္လဲ Yanli တို႔အခန္းထဲဝင္ခဲ့ေပမဲ့ သူတို႔ပစၥည္းေတြကို နည္းနည္းေလးေတာင္မထိခဲ့ပါဘူး ဒါေပမဲ့ Xiao Zhan နဲ႔မတူတာက အဲဒီအခ်ိန္က ကြ်န္ေတာ္ ေဆးလိပ္အရမ္းေသာက္ခ်င္တာနဲ႔ အခန္းထဲေဆးလိပ္ဝင္ယူျပီး ေခါင္မိုးထပ္မွာ ကြ်န္ေတာ္ ေဆးလိပ္ေသာက္ျပီးမွ ျပန္ဆင္းလာခဲ့တာပါ ဒါေပမဲ့ ဒါကိုေတာ့ CCTV နဲ႔ ကြ်န္ေတာ္သက္ေသမျပနိုင္ဘူး သံသယဝင္စရာေတြျဖစ္ေနမယ္ဆိုတာ ကြ်န္ေတာ္သိတယ္ ဒါေပမဲ့ Xiao Zhan ကေတာ့ ဒီကိစၥမွာ လံုးဝအျပစ္မရွိတဲ့သူပါ ဆရာတို႔ Xiao Zhan အေပၚအထင္ျမင္လြဲခဲ့တဲ့အတြက္ သူ႕ကိုေတာင္းပန္ေစခ်င္တယ္"

Paper White Heart🔞 (Zawgyi+Unicode)Where stories live. Discover now