15 Глава: Нямах полза от нея

1.2K 88 0
                                    

Мислех, че не съм толкова слаб. Мислех, че нищо няма да се случи с това момиче. Мислех, че няма да направя тази грешка отново. Но ето, че го направих. Влюбих се в момиче, което не ме харесва. Отново. Бих дал всичко, за да спра тези шибани чувства. Какво се случваше с мен?

"Лоръл?" извиках от края на стълбите. Без отговор. "Лоръл?!"

Не отговаряше когато я викам, а би трябвало да е готова отдавна. Прекосих разстоянието от стълбите до стаята ми за отрицателно време. Отворих леко вратата. В полезрението ми не попадна никой. Влязох вътре. Нямаше я. Беше тук. Завъртях очи. Претърсих стаята си, но не намерих никой. Отидох в стаята на Джей и започнах да тропам по вратата. Той отвори, търкайки очите си.

"Знаеш ли къде е Лоръл?" попитах. Той ме гледаше без да реагира, след което поклати глава. Мамка му. Къде беше отишла отново? Огледах къщата, но и там я нямаше.

"Бил?" извиках. "Бил!"

"Какво?" той дойде при мен.

"Знаеш ли къде е Лоръл?" попитах. Той се плясна по челото.

"За това ли ме извика? Заради тъпата ти приятелка? Имам по-важни неща от теб сега." той се запъти обратно към стаята.

"Хайде де!" извиках и зарових пръсти в косата си. Не знаех защо всъщност се ядосвах толкова много. Каква ми беше тя?

"Виждам, че се интересуваш от това момиче." потхвърли Бил. Аз завъртях очи.

"Пуснах я да си ходи. Нямах полза от нея." каза.

"Не ти ли хрумна, че може да ни издаде на полицията?" попитах. Изпадах в паника.

"Не, предупредих я, че ако каже нещо ще я намеря и ще я убия." той сви рамене.

"Кога?" погледнах го яростно. Той се засмя. Изглежда му беше забавно.

"Тази сутрин." той махна с ръка и се отправи към стаята.

"Кучи син!" прошепнах.

Карах с превишена скорост, но на кой му пука?! Паркирах пред дома й. Почуках на вратата. Баща й ми отвори и ме огледа.

"Здравейте, Лоръл вкъщи ли е?" попитах. Той ме изгледа странно.

"Съжалявам, но тя не се е прибирала от месец. И ние бихме желали да е тук, но уви." той сведе поглед. Почувствах се зле.

"Благодаря все пак." усмихнах се.

Щом не беше там къде беше за бога? Джей ми се обади.

"Какво?" извиках.

"Тя е при онзи." каза той.

"Кой онзи?" попитах. Той въздъхна.

"Онзи, който уби Фин. Очевидно я е отвлякъл." той си пое дълбоко въздух.

"Вероятно я е пипнал когато се е прибирала." разсъждавах на глас.

"Тя не си е тръгвала от тук, Джъстин."

Затворих. Копелето ме излъга. Страхотно. Сега тя беше в ръцете на сериен убиец.

Our Epic LoveDonde viven las historias. Descúbrelo ahora