Dziękuje wam bardzo za przeczytanie tej książki. Mam nadzieje, że takowa choć trochę przypadła wam do gustu i w tajemnicy wam powiem, że niedługo biorę się za kolejne, bardziej rozbudowane i z większym sensem. XD
Naprawdę przyjemnie pisało mi się każdy rozdział i mimo wszystko czuje, że dzięki niej dużo się nauczyłam. Widzę między pierwszymi, a ostatnimi rozdziałami większą różnicę. Nawet nie wiem w jaki sposób opisać buzujące we mnie emocje, więc musicie uwierzyć mi na słowo.
Dziękuje za każdą gwiazdkę i komentarz, sprawiło mi to mnóstwo frajdy. Dodaje wam jeszcze w gratisie ciekawostki oraz kilka pytań, na które możecie odpowiedzieć.
P.S Niedługo dostaniecie kilka dodatków, o każdej z postaci. (jeżeli macie jakieś własne pomysły, możecie pisać)-Miyuu dwa razy skorzystała z telefonu zaufania.
-Pluszak z festynu rzeczywiście skończył w rękach kuzynki Kuroo, jednak ten nie koniecznie jej się podobał, więc leży w rogu jej pokoju.
-Kuroo i Kenma najczęściej jedzą w kawiarni szarlotkę. (chyba oczywiste XD)
-Kato miał być początkowo byłym Miyuu, jednak zrezygnowałam z tego pomysłu, albowiem było by to zbyt wielkim zbiegiem okoliczności.
-Miyuu początkowo, miała być tylko taką znajomą Kenmy z kawiarni i urozmaiceniem w historii. Nawet w pierwszym rozdziale wahałam się czy na pewno zrobić z niej jedną z ważniejszych bohaterek.
-Rozdział 2 jest najdłuższy, natomiast 14 najkrótszy.
-Rodzice Kenmy, początkowo mieli poznać jego przyjaciół po sylwestrze.
-Caffee to pierwsza książka, której nie porzuciłam po 2 rozdziałach z powodu braku czasu i weny.
Pytania do czytelników <3
1. Wasz ulubiony i najmniej lubiany moment w książce?
2. Jak wam się spodobał Kato (choć nie było szansy na głębsze poznanie go) i Miyuu? Kogo obdarzyliście większą sympatią.
3. Czy zakończenie wam się podobało czy raczej wydało się niepełne?
4. Macie coś co byście zmienili w fabule?
5. I bardziej ogólnie. Czy cała książka przypadła wam do gustu?
To tyle z mojej strony i jeszcze raz dziękuje z całego serca za przeczytanie tego opowiadania. Postaram się jak najszybciej dodać dodatki.
Kocham was wszystkich!
Życzę wam miłego dnia/ wieczoru!
CZYTASZ
𝐂𝐚𝐟𝐟𝐞𝐞 || ᵏᵘʳᵒᵏᵉⁿ
Romance-------------------- 𝙾𝚙𝚒𝚜: Historia w której Kuroo za wszelką cenę próbuje wyciągnąć chłopaka zza lady na randkę, a Kenma dzięki rozmowie przy kawie zerka na świat pod innym kątem. 𝚂𝚝𝚊𝚝𝚞𝚜: Zakończona ˢᵗᵃʳᵗ 27.11.2020 ᵏᵒⁿⁱᵉᶜ 30. 01. 2021...