Ahooj, tak tady je čtvrtá část příběhu. Doufám že se vám tento příběh líbí a byla bych moc ráda kdyby jste mi dali vědět do komentářů. :)))
.
.
.
.Když jsem šla za Louise do obýváku, všichni vyskočili zpoza obrovské sedačky a začali zpívat narozeninovou píseň. V tuhle chvíli jsem byla opravdu šťastná, vůbec jsem to nečekala a mile mě to překvapilo. Když kluci dozpívali všichni se vrhli ke mě. První za mnou přišel človíček s tmavými vlasy a představil se.
,,Ahojj jsem Zayn, všechno nejlepší." řekl a podal mi malou krabičku. Když jsem krabičku otevřela byly v ní nádherné prstýnky, které jsem si hned oblékla.
Poděkovala jsem mu a obejmula ho, z čeho byl hodně zaskočený, ale objetí mi opětoval.
Jako druhý ke mě přišel Niall a podal mi trochu větší krabici. Poděkovala jsem mu a také ho objala. Když jsem krabici otevřela nacházely se v ní nádherné černo modré nike air force tenisky.
Jako další ke mě přišel Louis a jenom mi popřál, protože on mi dneska už dárek dal v podobě snídaně po cestě z letiště.
Potom se přede mnou objevil obří člověk s květákem na hlavě. Připadala jsem si tak malinká. Ten ovšem na mě reagoval stejně jako Niall na letišti. Jenom na mě čuměl. Než mu Liam řekl ať něco dělá stál by tam asi další hodinu. Pak konečně promluvil a já uslyšela jeho úžasný hlas. Také mi popřál a představil se. ,,Ahooj jsem Harry, všechno nejlepší k narozeninám." řekl dost v rozpacích. Usmála jsem se na něho a on pokračoval. ,,Domluvil jsem ti nejlepší manikérku tady v Anglii, až budeš mít čas můžu tě k ní zavést." dořekl z úsměvem. Opět se mi objevil úsměv od ucha k uchu. Objala jsem ho jak nejsilněji to šlo a on mi objetí stejně silně opětoval, při čemž se pousmál mé výšce, protože sem stála na špičkách jak nejvíce to šlo.
Nakonec ke mě přišel Liam. ,,Sem moc rád že si stejně usměvavá jak si tě pamatuju, také jsem moc rád že jsi přijela. Hodně mi na tobě záleží" řekl snad tu nejhezčí větu kterou jsem kdy slyšela a pak jen ukázal rukou ať jdu za ním. Následovala jsem ho chodbou k proskleným dveřím na druhé straně místnosti. Když dveře otevřel dovnitř vběhlo nádherné malé štěňátko.
ČTEŠ
Come with us
RomanceNikdy mi oněm nikdo nic neřekl, a teď ten dopis?? Sem zmatená a bojím se ale já to zvládnu je to brácha budu mu věřit. Maminka, vlastně ne moje maminka nevím co je moje, budou mi tady všichni chybět, ale těším se, nevím sice co mě čeká ale já to zvl...