Night changes

31 2 0
                                    


O DVA TÝDNY POZDĚJI:

S Harrym jsme se hodně sblížili a kluci si toho dost všimli, byli jsme spolu skoro každý den někde venku. Někdy mě vzal do kavárny, někdy zase jenom na procházku na pláž, nebo jenom po okolí. Akorát Niall je čím dál víc protivnější a smutnější, opravdu nevím jak to napravit a co vůbec dělám špatně. Ve škole se mi zatím daří moc dobře, jak v učení tak i v seznamování. S mojí spolusedící jsem se začala bavit opravdu hodně. Dokonce mi Liam dovolil ji vzít k nám. Párkrát u nás přespala a musím říct, že je opravdu fajn, i kluci si s ní rozumí. Také jsme se s Miou začali bavit ve třídě s dvěma kluky, Jacob a James. Jsou to dvojčata takže nám občas nejdou rozeznat. A ta nejlepší zpráva je, že moje nejlepší kamarádka Sofie za mnou za dva dny přijede na návštěvu. Nemůžu se dočkat, opravdu mi chybí, kéž by nemohli přijet všichni. Dneska je pátek, konečně jsem doma ze školy a zrovna jdu dělat večeři, kluci už umírají hlady.

Sešla jsem ze svého pokoje a kluci na mě opět, jako každý den, začali pokřikovat. ,,My máme hlad!" řvali všichni najednou. Protočila jsem očima a zmizela v kuchyni. Uslyšela jsem někoho přicházet. ,,Můžu ti pomoct?" ozval se tichý hlas ze dveří kuchyně. ,,Ano můžeš, budu moc ráda." otočila se a uviděla jsem Niallův smutný výraz. Usmála jsem se na něho a doufala, že se taky usměje ale opět nic. Přišel ke mně a já mu podala nůž, aby mohl nakrájet zeleninu. Rozhodla jsem se udělat tousty. Asi 10 minut jsme pracovali na přípravě večeře, až pak Niall promluvil. Asi aby nepanovalo takové ticho. ,,Kdy přijede ta tvoje kamarádka?" zeptal se. ,,Za dva dny." odpověděla jsem a otočila se na něho. Nadechoval se, že chce něco říct, ale v tom jsem zasičela bolestí. Spálila jsem si ruku o toustovač. ,,Jsi v pohodě?" přiskočil ke mě s ustaraným výrazem. Když viděl moji ruku okamžitě mě táhl ke dřezu, aby mi to mohl schladit. Když mi ruku schladil, vysadil mě na linku a odběhl pro lékárničku. Hnedka byl zpátky. ,,To je v pořádku, nemu-.." nenechal mě to doříct. ,,Pššt, pracuju." přerušil mě. Vytáhl nějakou mastičku a jemně mi spáleninu namazal a pak obvázal obinadlem. ,,Děkuji moc." poděkovala jsem mu. Usmál se na mě. Konečně po několika dnech, možná i týdnech se na mě usmál a já uviděla opět jeho krásné bílé zuby. Pak přišel do kuchyně Liam, asi se zeptat kdy už to bude. Ovšem když viděl moji ruku, úsměv mu spadl z tváře. ,,Co se tu stalo!!" vychrlil ze sebe. ,,Ale nic Carol se spálila o toustovač." řekl Niall za mě. Byla jsem ráda, opravdu jsem mu nechtěla vysvětlovat proč jsem tak nešikovná.

Když byla večeře hotová, Liam z Niallem ji odnesli do jídelny. Všichni jsme se najedli a já pak odešla do svého pokoje. Chtěla jsem být chvíli sama. 

Osprchovala jsem se a převlékla do volného trika a tepláků. Pak jsem si lehla do postele a projížděla sociální sítě, chvíli jsem si hrála s Cloudym. Nakonec jsem byla tak vyčerpaná z dnešního dne, až jsem usla, aniž bych se převlékla do pyžnama. 

Do mého pokoje vniklo ostré světlo měsíce. Dostala jsem obrovskou žízeň, šla jsem si proto do kuchyně pro vodu. Pomalým krokem jsem se dostala ke schodům, kde jsem vykřikla a slzy mi začaly téct po tváři. Dole pod shodami ležel Harry celý od krve. Seběhla jsem k němu rozbrečela jsem se naplno. Hladila jsem ho po jeho kudrnatých vlasech a přála si jediné. Aby tohle nebyla pravda. Najednou jsem u dveří zahlédla ležet Nialla a dostala jsem hysterický záchvat. Zhroutila jsem se na místě. Dostala jsem se i k Niallovi a přejela jsem po jeho studené tváři. Brečela jsem jako malé dítě, opravdu jsem nevěděla co se tady stalo. Pak jsem slyšela obrovské bouchnutí.....

Nadskočila jsem leknutím, nade mnou stál Harry. Byl to jenom sen. Díky bohu. ,,Si v pořádku, strašně jsi křičela ze spaní." řekl s obavami a sedl si ke mně na postel. ,,Ano jsem, zdál se mi jenom zlý sen." odpověděla jsem, a Harry si oddechl úlevou. Hladil mě po vlasech a já byla už v polospánku. Pak přestal a já si myslela, že odchází. Mýlila jsem se. Najednou se prohnula postel a já ucítila jeho velkou ruku kolem svého pasu. Hlavu si zabořil do mého krku a já cítila každý jeho pravidelný nádech i výdech. Po chvíli jeho dýcháni zesláblo, a já poznala že usnul. Pak jsem usnula taky, nebyla jsem už tak vystresovaná z toho hrozného snu. 


Ráno jsem se probudila docela pozdě, okolo 11té hodiny. Když jsem se trochu probrala ucítila jsem něčí tělo nalepené na tom mém. Nejdříve jsem se lekla, ale pak si vzpomněla co se stalo včera v noci a všechno mi došlo. Ležela jsem tam jen tak asi 10 minut. Začalo se mi chtít strašně na záchod. Jenomže Harryho ruka mě svírala tak pevně, že jsem neměla šanci uniknout. Opatrně jsem se snažila dostat z jeho sevření tak abych ho neprobudila. To se mi ale vůbec nepovedlo. Zabručel do polštáře a přitáhl si mě ještě blíž k sobě. ,,Harry potřebuju na záchod." řekla jsem šeptem. Jeho ruka se odtáhla z mého a pasu a já mohla opustit postel. 

Když jsem se vrátila, Harry seděl na posteli a mnul si oči. Až pak jsem si uvědomila, že má na sobě jenom kraťasy. ,,Dobré ráno princezno." řekl jeho úžasným chraplavým hlasem a usmál se na mě. Úsměv jsem mu oplatila a odpověděla mu, ,,Dobré ráno." řekla jsem tichým hlasem. Pak se Harry zvedl a přišel ke mně. Objal mě a políbil na čelo. Objetí jsem mu opětovala. V objetí řekl, ,,Zajdu se převléct a pak nám udělám snídani." povolil stisk a odešel z pokoje. 

Převlékla jsem se z oblečení ve kterém jsem včera usnula. Oblékla jsem si bílé tepláky a šedé triko s dlouhým rukávem.

Vyšla jsem z pokoje a na chodbě narazila na Nialla s Louisem

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Vyšla jsem z pokoje a na chodbě narazila na Nialla s Louisem. ,,No dobrá ráno paní uječená." řekl Louis se smíchem. Nechápala jsem co to mluví. ,,O čem to mluvíš?" zeptala jsem se nechápavě. ,,Včera v noci si strašně křičela ze spaní, seděli jsme s kulkami v obýváku, a Harry se nabídl, že za tebou zajde a pak se už nevrátil, asi šel taky spát." odpověděl mi Louis. Pousmála jsem se nad koncem věty, když si uvědomím, že Harry spal celou noc u mě. Niall si všiml, že jsem se podezřele usmála, a nechápavě se na mě podíval. Ignorovala jsem jeho výraz,m protože jsem jim v poslední době vůbec nerozuměla. 

Sešla jsem s klukami dolů, kde už čekal Harry se snídaní pro mě a ho. Když viděl, že přicházím s Louisem a Niallem, dost znervózněl. Usmála jsem se na něho a naznačila mu, že se nemá čeho bát. A měl by snad? Jsme přece kamarádi. Všichni jsme přišli do kuchyně a sedli si ke stolu. Harry přede mě položil nádhernou snídani. Udělal mi ovesnou kaši a na ni dal jahody, maliny, posypal chia semínky a nalil trochu roztopené čokolády. Niall se nad tím, že mi připravil snídani zamračil a Louis udělal to samé. Můžou mi sakra vysvětlit proč to dělají pořád?! ,,Co spolu vy dva máte?" zeptal se dost zvláštně Louis. Co jim je do toho. ,,Co by mělo být, jsme kamarádi." nechápavě odpověděl Harry, a já přikývla. ,,To je totiž úplně normální, že si Carol udělal snídani." řekl Niall. ,,Já vám všem taky dělám snídani a vařím obědy a večeře, tak proč by někdy někdo nemohl udělat mně?" řekla jsem podrážděně. Kluci na mě vykulili oči. Asi jim došly argumenty. Radši jsem nic už neříkala. Po chvíli přišel Liam se Zaynem. ,,V kolik přijede ta tvoje kamarádka?" zeptal se Liam. ,,Přijede až zítra ptáš se mě na to pořád." odpověděla jsem mu. ,,Promiň Carol, zapomněl jsem, dneska jsem se dost špatně vyspal." omluvil se mi. ,,Však v pořádku neomlouvej se." řekla jsem mile a usmála se na něho. ,,Dneska nebudu celý den doma, tak to tady prosím řiď Nialle, důvěřuju v tebe." oznámil nám Liam. ,,Dobře, budu se snažit." řekl mu Niall. ,,A vy tři ho budete poslouchat," ukázal výhružně na kluky, ,, s Carol by neměl být problém." řekl a usmál se na mě, úsměv jsem mu oplatila. 

To ovšem nikdo nevěděl co se bude dít.

.

.

 Ahojkyy, tady je další díl, doufám, že vás to baví. Moc děkuji všm kteří tento příběh čtou, miluju vás. Myslíte, že Carol bude s Harrym? 

Come with usKde žijí příběhy. Začni objevovat