Dangerous fire

30 2 0
                                    


Liam odjel, nikomu ani neřekl, kde celý den bude. Ale všem to bylo nějak jedno. Niall všem řekl ať si děláme co chceme, že mu to je jedno. Pak odešel k sobě do pokoje. Teď sedím s Harrym, Louisem a Zaynem v obýváku a díváme se na televizi. Je něco kolem 12 hodin a za chvilku půjdu vařit oběd, aby jsme neumřeli hlady, teda spíš kluci, já ani moc hlad nemám. Šla jsem teda vařit oběd, protože kluci už měli moc divné poznámky. Vždycky když začnou mít divné poznámky, poznám, že mají hlad. Dneska jsem se rozhodla pro těstoviny s nějakou omáčkou, která se mi zdála v tu chvíli nejjednodušší. Až jsem měl hotovo zavolala jsem na kluky, až přiběhli nandala jsem jim jídlo a sobě taky trochu, poslední dobou nemám vůbec hlad. Když jsme všichni dojedli, Niall se rozhodl, že půjde umýt nádobí. Nevím co ho to popadlo, nikdy se sám nevzal a šel umýt nádobí. Rozhodla jsem se mu jít pomoct. Přišla jsem k němu a on řekl, ,,Prosím běž pryč, chci být sám." vypadlo z něho. ,,Přišla jsem ti pomoct ať to neděláš sám." ignorovala jsem jeho slova a začala mu pomáhat. ,,Něco jsem řekl, prosím běž." odsekl. ,,Co se s tebou děje, vůbec nechápu proč se takhle chováš." odpověděla jsem mu. ,,Nebudu ti to vysvětlovat, nemám k tomu žádný důvod to říkat zrovna tobě." řekl naštvaně. ,,Ano máš důvod, chováš se takhle totiž jenom ke mně." vychrlila jsem ze sebe. On se na mě jen otočil sklopil hlavu k dřezu a mlčel. ,,Tak co, vysvětlíš mi to?" zeptala jsem se znova. Zavrtěl hlavou pro nesouhlas. Přikývla jsem a chtěla odejít z místnosti. ,,Počkej...." zastavil mě. ,,Že by ses rozhodl mi to říct?" otočila jsem se zpátky k němu. ,,ne ale chci se tě na něco zeptat." vypadlo z něho. ,,Hm, ptej se." odpověděla jsem mu podrážděně. Počítala jsem s tím, že to bude zase něco o mně a Harrym. Nemýlila jsem se. ,,Ty chodíš s Harrym." zeptal se. A je to tady znova. ,,Vypadá to tak snad?" odpověděla jsem na jehp otázku otázkou. ,,Právě, že jo..." řekl smutně. Je to asi pravda, chováme se tak. Ale ve skutečnosti jsme kamarádi. ,,Jsme kamarádi." odpověděla jsem tak jako vždycky. ,,Přijde ti normální, že se kamarádi drží za ruce, krmí se navzájem, sedí na sobě,  spí spolu v jedné posteli a bůh ví co ještě?" odpověděl. Na tohle jsem neměla odpověď. Je pravda, že to není úplně normální. Ale my s Harrym to bereme jako normální, teda aspoň já. Mlčky jsem tam stála a nic neříkala. ,,Vidíš tak mi neříkej, že jste kamarádi." vypadlo z něho po chvíli. ,,A i kdyby jsme spolu chodili, v čem by to vadilo?" zeptala jsem se. Na tohle ovšem neměl odpověď on. Nic neříkal. Tak jsem se vypařila z kuchyně za ostatníma do obýváku. Po chvíli za námi přišel i Niall. Když viděl, jako asi každý den, že sedím na Harryho klíně, podíval se na mě a po chvíli odešel pryč.

Seděli jsme všichni na gauči, kluci nevypadali moc nadšeně asi tak jako Niall, ale vůbec jsem nechápala co jim vadí. Podle Harryho pohledů jsem usoudila, že to vadí i mu, ale nic jsem neříkala radši. Pak už ho to přestalo bavit, z ničeho nic mě políbil. Něžně položil jeho rty na ty mé. Pomalými pohyby začal rty pohybovat. V zápětí jsem si všimla nechápavých a zmatených pohledů Louise a Zayna. Když se Harry odlepil od mých rtů, usmál se na mě. Usmála jsem se něho taky a zabořila mu hlavu do hrudi, abych se nemusela na kluky dívat. Kluci se sebrali a odešli pryč. Vypadali dost naštvaně. ,,Asi byli dost naštvaní." zašeptal mi do ucha. ,,Je ti jasné, že nám teď nikdo neuvěří, že jsme kamarádi." řekla jsem trochu naštvaně. Ten pocit, jak mě Harry políbil se mi nehorázně líbil, s ním se cítím v bezpečí, ale na druhou stranu jsem nechtěla, aby u toho byli kluci. Pak se Harry rozhodl, že půjdeme ven. Byla jsem ráda mohla jsem si provětrat hlavu, a popřemýšlet nad tímhle vším. Celou cestu jsme si povídali, až jsme došli na pláž, kde mě Harry poprvé políbil. Bylo to dost divné tady být znova, nevěděla jsem co dalšího Harry vymyslí.

Když jsem vešla bosýma nohama do moře, malé vlnky mi omývali chodidla. Harry ke mně opět přišel zezadu, ale to sem netušila co mě čeká. Když byl úplně u mých zad žduchl do mě a já spadla v oblečení do moře. Když jsem dopadla, dostala jsem nehorázný záchvat smíchu a Harry se mnou. Prakticky jsem se smála sama sobě, ale vůbec mi to nevadilo. Když jsem se postavila Harry se pokusil mě shodit znova, ale už se mu to nepovedlo, protože jsem chytal jeho triko a stáhla ho na zem. Ležel tam jako ryba na suchu, vypadal opravdu vtipně. V tu chvíli jsem dostala ještě větší záchvat smíchu a rozbrečela se smíchy. Měla jsem pod oblečením plavky, protože jsme předtím chtěli jít do bazénu, ale nějak jsme na to zapomněli. Tak jsem se ani nepřevlíkala a teď se mi to hodilo. Začala jsem si sundávat džínové kraťasy a volné triko. Když jsem si oblečení sundala Harryho pohled se upřel na mé tetováni, které až do dnes nikdy neviděl. 

Vykuleně se na mě díval, jakoby nikdy neviděl nikoho s tetováním

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Vykuleně se na mě díval, jakoby nikdy neviděl nikoho s tetováním. ,,ty máš tetování?" zeptal se. ,,Ne, to je jenom nálepka." odpověděla jsem ironicky a začala se smát. ,,To není vtipné, však kolik ti je." řekl vážně. ,,16, slavila jsem teď narozeniny ty blbečku, nebo si to snad už nepamatuješ?" řekla jsem opět se smíchem. ,,Ahaa jo vlastně, promiň jsem zapomněl." začal se taky smát. Pak se rozběhl proti mně, nabral mě svými silnými pažemi a přehodil si mě přes rameno. Lehce jsem zaječela, a pak jsem jen čekala co se stane. Když Harry doběhl ocitli jsme se v hluboké vodě do které mě hodil. Potopila jsem se, ale Harry mě stále držel. Asi nechtěl, aby se stalo něco špatného. Když jsem se vynořila z vody, ocitl se mi výhled na jeho smaragdové oči které se upřeně dívaly do mých očí. Jelikož jsem nedosáhla na dno, Harry svíral můj pas v jeho rukách, abych se náhodou nepotopila. Nakonec se ke mně sklonil a opřel si čelo o to mé, řekl jen, ,,Víš že tě mám moc rád a záleží mi na tobě?" řekl zcela upřímně. Odlepila jsem své čelo od toho jeho a řekla jsem, ,,Ano, taky tě mám moc ráda." zašeptala jsem do jeho potetované hrudi. Chvíli jsme tam stáli v objetí. Pak mě Harry vzal do náruče a šel zpátky na břeh.

Když jsme přišli domů, kluci se rozhodli udělat filmový večer, bylo už něco kolem 18té hodiny. Mezitím co se oni dohadovali co si pustíme, já jsem šla něco dobrého ukuchtit, aby jsme měli co jíst. Rozhodla jsem se udělat brownies. Začala jsem připravovat těsto a rozehřála si troubu. Když bylo těsto hotové udělala jsem z něho tvar sušenek, ale vůbec si nevšimla, že trouba začala dělat divné zvuky a po chvíli začala dýmit. Kluci po sobě tak řvali, že to nebylo vůbec slyšet. Jenom se mi z ničeho nic začala motat hlava. Byla jsem úplně mimo, trouba začala hořet a oheň se rozhořel pomalu po celé kuchyni. Byl to opravdu velký smrad. Když ztichli i kluci a přiběhli do kuchyně zděšeně se na mě podívali, byla jsem celá zelená a pomalu bez vědomí. Louis vyběhl pro hasící přístroj, Niall a Zayn nevěděli vůbec co mají dělat. Jediný Harry ke mně přiběhl, vysvobodil mě od a odnesl ven před dům co nejdál od ohně. Přiběhl za námi Niall. ,,Je v pohodě." zeptal se s ustaraným výrazem. ,,Nevypadá tak, běž jim pomoct, postarám se o ni." nařídil mu Harry, Niall chtěl protestovat, ale když mě viděl rozmyslel si to a rozběhl se klukům pomoct. 

Harry seděl před velkou bránou s mojí hlavou na jeho klíně, a pomáhal mi, abych se trochu vzpamatovala. Nic vážného se mi nestalo. Nadýchala jsem se jenom trochu toho plynu. Po nějaké době přijel Liam, viděl nás dva a hořící dům. Nebyl vůbec nadšený, ještě aby jo. Přiběhl ke mně prohlédl si mě, jestli sem v pořádku. Pak přiběhli kluci, že uhasili požár. Když Niall viděl naštvaného Liama už nebyl tak šťastný, že uhasil oheň.

.

.

Ahoj, tak jak se líbí další část? Myslíte, že bude Liam hodně nástavný nebo to vezme celkem v pohodě?  Uvidíme, jak se to vyvine. Za chvíli přijede i nejlepší kamarádka Sofie. Bude to dělat dobrotu, nebo naopak rozvrátí všechny vztahy ještě více?

Come with usKde žijí příběhy. Začni objevovat