Daniel pov
Am petrecut prim parte a zilei de sambata alaturi de familia mea la un restaurant select din capitala. Apoi ne-am intors inapoi in oras unde m-am despartit de ai mei si am ales sa imi petrec restul orelor ramase pana la patru in compania celor doi prieteni ai mei, Victor si Aurelian.
-Parca nu imi vine sa cred baieti, sincer, ca-i deja 13 noiembrie. tuna scurt Victor cu un pahar de bautura in mana. Alina, iubita lui se afla alaturi de noi la masa.
Cum deja am banuit, Aurelian veni singur, neinsotit de nimeni. Nu cred sincer ca mai avea o viata in afara celei din interiorul familiei sale. Cred ca s-o fi simtit destul de singur pana sa il gaseasca pe Dan.
-Parca nu ai imbatranit deloc cu un an. ranji in schimb spre mine Aurelian si ridica la randul sau paharul de cristal scump in aer. Sa ciocnim atunci in cinstea ta!
-O idee inspirata.
-Vezi doar sa nu bei mult, incat sa nu mai stii nici pe ce planeta esti, dragule. intona scurt Alina si Victor izbucni in ras.
-Vedeti ce iubita buna mi-am tras? Isi face deja griji pentru mine desi nu am mai atins pana acum bautura.
Amandoi stiam insa ca de obicei era foarte violent cand se imbata. Grijile Alinei in mod cert erau bine intemeiate.
Nu cred ca imi doream vreun show de ziua mea.
-Ai acum 28 de ani. Niciun gand in privinta unei nunte? pufai amuzat Victor. Ar trebui deja sa o iei in considerare.
-Voi ati aranajat-o pe a voastra? sari atunci cu gura pe el Aurelian. O asteptam intai pe a voastra.
Ma uit recunoscator in directia lui si vad cum Victor se uita amuzat.
-Bineinteles ca da! Va fi anul viitor, in martie, cel tarziu in aprilie, speram sa fie un timp bun atunci.
-Nu suport frigul, cum deja stii. zambi Alina inocent, dar din purtarea sa am intuit ca e o personalitate puternica. Nu orice fetiscana usor de dat la o parte sau ignorat.
-Mai, sa stii ca am venit totusi cu un cadou.
-Cand nu mi-ai luat tu ceva? spun si tranti pe masa o cutie de culoare rosie. Nu baga in seama, culoarea. Din pacate Alina are un simt al umorului iesit din comun.
Ma abtin sa nu zambesc.
-Sper sa iti placa. incheie el scurt, cand l-am deschis. Vad cum cei doi se sorb din priviri si sunt bucuros ca am acum cadoul in care imi var la nevoie capul precum un strut.
-E chiar acel ceas!
-De multe ori te-am vazut ca te holbai la el. Si mi-am zis, hai sa ii fac si acest hatar batranului.
-Nu-s batran! Esti cu un an mai mic decat mine!
-Si ce, conteaza in randul doamnelor? Scuze, Alina, nu e vreo remarca cu sens ascuns.
-Sigur, las ca te stiu eu!
-Chiar deloc! Usoarele lor certuri nevinovate imi amintira in treacat de discutia aprinsa cu Amelia de ieri.
Oare mai e inca suparata foc pe mine? S-a purtat asa ciudat...Chiar se condiera amenintata de acea tipa, Mara?
Poate am zis acele cuvinte, dar, o femeie cu experienta s-ar prinde ca noi tipii ne pricepem sa vrajim cu vorbe. Una e sa promiti luna de pe cer cuiva, si alta sa aduci luna la persoana in cauza.
-Sigur nu minti?
-Deloc, deloc! tuna rosu la fata Victor. Cand vei avea incredere si in mine? Te-am adus aici in randul amicilor mei. Care vezi bine-s mai singuri cuc decat de obicei.
CITEȘTI
Iubire ca un fulg de nea
RomanceF - Frică U - Ură L - Luptă G - Ganduri D - Demoni interiori E - Empatie N - Necinste E -Emotii A -Amaraciune