Capitolul 1

94 7 0
                                    

-Skay, trebuie sa vorbim. Zise sora mea puțin îngrijorată cu toate ca știe că-mi pot purta singura de grija la doar cei 16 ani ai mei.

-Nu, nu trebuie n-am mai făcut nimic rău. N-am mai fumat, am dat pe la scoala ba chiar am învățat pentru unele materii cu toate ca știi ca eu nu am mai făcut asta de când mama și tata s-au despărțit. Asta întâmplându-se când aveam 12 ani deci va dați seama că 4 ani de zile am făcut tot felul de prostii inclusiv sex.

-Da, știu asta, ma sunat dirigu tău. Zice cu o voce calda, prefacuta.

-OK, as putea sa știu când sa intamplat asta?

-Dar ce contează asta vreau sa vorbesc cu tine, despre ceva important. Zice cu glasul tremurând, ar trebui sa de-a la actorie.

-OK. Ce e atat de grav incat te prefaci afecata de ce urmeaza sa imi spui?

-Știi ca după ce a plecat mama tu ai rămas cu mine și nu cu tata.

-Sper ca nu e ceea ce gândesc eu!

-Ba da , tata vrea sa locuiești cu el... Zice ea "trista" dar amandoua stim ca asta e ceea ce doreste.

-Nu, n-am sa ma duc poate sa ma bata și tot nu ma voi duce în locul ala blestemat, nici moarta . Zic eu nervoasa.

-Skay trebuie sa te duci măcar o luna... Ii e dor de tine și vrea sa fii lângă el, totuși e tatăl nostru dacă n-ar fii fost el noi acum n-am mai fi fost pe pământ.. Pff o luna? Asta s-o creada ei, saracuta face pe sora cea iubitoare cand amandoua stim ca nu e adevarat

-Dar măcar vino și tu cu mine si ia-l și pe Lucas, te rog nu ma lasa sa ma duc singura in locul ala .... Siner imi e cam frica sa ma duc singura acolo din cauza ca atunci cand am plecat i-am zis multe cuvinte rele care sunt sigura ca l-au ranit.

-Nu pot , stii ca nu-l suporta pe Lucas si in plus trebuie sa ma mai duc si la munca...Las capu in jos si ma prefac trista daca eu intru in gura lupului o trag dupa mine

-Ce? Tu, te-ai intristat ? Wow nu te-am mai vazut trista de cand a plecat mama in Dubai acum 4 ani... Poate eu ar trebuii sa dau la actorie.

Daca va intrebati cine e Lucas este iubitul surori mele Antonia in varsta de 19 ani, da fie vorba intre noi, ei nu se mai comporta de parca ar fii impreuna, si da stiu e o diferenta mare intre mine si sora mea de aceea nu ne intelegem.

- Ok ma duc dar, il iau pe Lucas cu mine ca sa fiu in siguranta caci sunt sigura ca vrea sa se razbune pe ceea ce i-am zis cand am plecat de acolo... Imi sterg lacrima de crocodil care incepuse sa se usuce pe obrazul meu.

- Dar, de ce nu-l iei pe iubitul tau? A stai nu-mi raspunde n-ai unul ! De fapt n-ai mai avut unul de acum 5 luni, saracutul Shane, eu i-am zis sa nu se incurce tu tine da nu m-a ascultat si uite acum e la 2 metri sub pamant. Zice ea rautacioasa plecand.

- Ca sa stii il iau pe Lucas cu mine , si plec maine pe la pranz ... Asta a facut-o sa fie si mai furioasa decat era asa ca pe mine asta ma bine-dispus, cine se crede ea sa zica de Shane.

Scot repede telefonul din buzunarul din spate si-l sun pe Lucas .

-Da fata , ce faci ?

-Buna Lucas as vrea sa ma ajuti cu o chestie . Ma ajuti? Zic eu trista cu toate ca Antonia m-a bine-dispus .

El isi da repede seama ca e ceva grav si imi zice :

- Unde esti vin la tine !

-Nu sunt acasa sunt pe drum , m-am certat cu Antonia .... Zic eu trista lasand capu in jos chiar daca nu ma vede, el si Shane au fost singurele persoane cu care n-am comportat ca mine insami de cand a plecat mama

What happened?!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum