Deniz'den
Cemre uyuyakaldığında kolunu temizleyip canını acıtmayacak bir şekilde serumu taktım. Yanağından öpüp üstümü değiştirmek için dolaptan kıyafetlerimi aldım ve odadan çıktım. Üstümü değiştirdikten sonra Cemre'nin yanına döndüm,Buse de yanıma gelmişti. Uzun bir sessizlikten sonra,
"Abi Cemre'ye ne oldu? Annemlerde ne oldu? Alt tarafı birkaç gün ortada yoktum ortalık karışmış." dedi.
"Annemlerde bir şey olduğu yok Buse. O adamın ismi ne bu evde ne de annemlerin evinde,hiçbir yerde geçmeyecek." diye cevap verdim.
Cemre yavaş yavaş gözlerini açıyordu,elini tutup avcunu öptüm.
"Sevgilim dikkat et." dedim kolunu göstererek.
"Aşkım serum bitmiş çıkar istersen." dedi.
Yavaşça serumu çıkarıp koluna tutması için pamuk verdim. Cemre pamuğu aldığında ben de serumu çöpe atıp ilk yardım çantasını toplamaya başladım. İşlerimi bitirip Cemre'nin yanına döndüğümde Cemre telefonumda bir şeye bakıyordu. Gizli saklı bir şeyim olmadığı için pek umursamayıp odanın camını açtım.
"Hayatım hadi çık odadan. Oda hava alsın diye camı açtım,üşüyüp daha da hasta olma."
"Ya bir şey olmaz bak ateşim de düştü. İyiyim ben,yanıma gelsene galerine bakıyordum. Beraber bakarız."
Aniden aklıma galerimdeki saçma sapan fotoğraflarım geldi. Telefonu Cemre'nin elinden çekip hangi fotoğraflara baktığını anlamaya çalıştım. Ya hepsine bakmıştı ya da yeni başlamıştı,off hep rezil kepaze oldum ya.
"Deniz hayırdır?" diye sordu gergin bir şekilde.
"Hayatım yok bir şey, yani görmemen gereken birkaç fotoğraf var o yüzden."
"Göster o fotoğrafları."
"Gösteremem Cemre."
"İyi Deniz sonra senin hakkında yanlış bir şey düşündüğümde bana gelip 'güvenmiyormuşsun gibi hissediyorum.' deme. Çünkü öyle düşünmemin tek sebebi senin bu tavırların." diyip odadan çıktı.
Arkasından seslensem de beni umursamayıp aşağı indi,ben de aşağı indiğimde montunu giyiyordu.
"Napıyosun sen?"
"Kendi evime gitmek için hazırlanıyorum Deniz."
"Saçmalama Cemre,çıkar montunu geç içeri."
"Geçmiyorum, kıyafetlerimi alırım sonra. Hadi Allah'a emanetsin." dedi
Tam arkasını döndüğü anda kolunu tutup kapıyı kapattım. Telefonumu çıkarıp o bahsettiğim saçma sapan fotoğrafları göstermeye başladım. İlk baş sinirinden tepki vermese de kahkaha atmaya başladı.
"O görmemen gereken fotoğraflar bunlardı işte. Bu hallerimi görmeni istemediğim için öyle dedim."
"Bu fotoğraflarda kötü bir şey yok ki."
"Her neyse uzatmaya gerek yok,saat geç oldu gel uyuyalım." dedim.
Yanıma gelip sarıldıktan sonra yanağımı öpüp elimi tuttu ve merdivenleri çıkmaya başladı. Odaya çıktığımızda Cemre yatağa uzanıp üstünü yorganla örttü, ben de ışığı kapatıp yanına uzandım. Alnını öpüp "İyi geceler bitanem." dedikten sonra Cemre de "İyi geceler sevgilim." diyip bana sarıldı.
Cemre'den.
Sabah uyandığımda elimi yüzümü yıkadım ve Deniz'i uyandırdım. Beraber kahvaltı yaptıktan sonra Deniz hazırlanmak için odasına çıktı,yanına gittiğimde saatini takıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikolog
Teen FictionDerin bir şekilde iç çektim ve oturduğum yerden kalktım,kafamı hastane kapısına çevirdiğimde yine o ordaydı. Özgür Deniz Cellat...