Aslan Parçası

408 23 10
                                    

"Siktir git lan seninle mi uğraşcam sabah sabah."

...

"Bak benim canımı sıkma seni bulur annenden doğduğuna pişman ederim."

...

"Kapat lan telefonu."

Deniz'in bağırmasıyla uyandım,yataktan kalkıp yanına gittiğimde eliyle dur işareti yapmıştı.

"Kapat telefonu saat 1 de orda olcam."

Deniz'e sarılıp kafamı omzuna koydum,hala uykum vardı. Telefonda kiminle konuştuğunu merak etsem de önce ayılmam lazımdı. Uykuluyken sorduğumda anlatsa bile uykum açıldığına aklımda kalmazdı.

"Sevgilim sabah Yaren gelmiş biz uyanmadan kahvaltıyı hazırlamış. Biz yedik ama sen uyandığında yersin diye sofrayı kaldırmadık,hadi kahvaltını yap." dediğinde kafamı omzundan kaldırıp elimi yüzümü yıkamak için banyoya gittim.

Salona indiğimde Yaren'le biraz muhabbet ettikten sonra kahvaltı yapmak için mutfağa gittim. Deniz hala sinirliydi o konuyu açıp daha da sinirlendirmemek için sesimi çıkarmadım. Kahvaltımı yaptıktan sonra masayı toplayıp salona gittim, Yaren'le Deniz televizyon izliyorlardı. Denizin yanına oturup omzuna kafamı koydum, Deniz'de bana sarılıp yanağımı öptükten sonra televizyon izlemeye devam etti. Bir süre sonra telefonuna mesaj geldi,mesaja bakıp birden ayaklandığında "Ne oldu?" diye sordum.

"Bitanem benim biraz işim var çıkıyorum şimdi. İki saate gelirim,dışarı çıkarsan bana haber ver bide tek çıkma dışarı." dedi.

"Ne oluyor Deniz?"

"Bitanem anlatıcam, çıkıyorum şimdi geldiğimde konuşuruz her şeyi." dedikten sonra yanağımı öpüp yerinden kalktı.

Peşinden gitmeyip Yaren'in yanına gittim. Birazdan havadan sudan muhabbet ettikten sonra,

"Yaren Deniz benden birşey saklıyo." dedim.

"Nasıl yani?"

"Kanka sabah ben uyandığımda biriyle telefonda kavga ediyordu, sinirli diye sormadım. Telefondakine saat 1 de orda olcam dedi."

"Ya söylemek doğru olur mu bilmiyorum ama ben de konuşmasının birazını duydum."

"Ne duydun anlat." dedim merakla.

"Galiba konuştuğu kişinin ismi Barış. Yanımda 5-10 dakika tartıştıktan sonra yukarı çıktı. Sanırım konu sensin çünkü Deniz 'Onun yanına bile yaklaşmayacaksın.' falan diyodu."

"Yaren ya başına bir şey gelirse?"

"Bence Deniz başına bir şey geleceğini bile bile gitmez. Gelmesini bekleyelim,gelince anlatır."

"Off kalk da alışverişe çıkalım kafamız dağılsın."

"Deniz'i duymadın mı la tek çıkma dedi."

"Tek çıkmıycam zaten sen olcaksın,hadi kalk ben Deniz'e haber veririm." diyip cevap vermesini beklemeden odama çıktım.

Dolabımdan gri kazağımla pantolonumu çıkarıp hızla giydikten sonra makyaj masama oturdum. Telefonumu çıkarıp takı kutuma yasladıktan sonra Deniz'i görüntülü aradım. Bir yandan makyaj yapıyordum bir yandan da Deniz'le konuşuyordum.

"Sevgilim naptın işlerini hallettin mi?"

"Yok bitanem bi arkadaşı bekliyorum. Sen nereye hazırlanıyosun?"

"Yaren'le alışverişe çıkcaz da haber veriyim dedim."

"Canımın içi bak çok dikkat et tamam mı? Bir şey olursa direk bana haber ver."

PsikologHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin