Bölüm:1

4.6K 111 9
                                    

Öncelikle herkese merhaba ben Remus Lupin'in kızı Elizabeth Lupin.Arkadaşlarım bana betty ya da Beth derler. 6.sınıf ım ve babamın aksine bir Ravenclaw öğrencisiyim.Ben annemi hiç tanımadım ama babamın dediği üzerine annem çok zeki bir Ravenclaw öğrencisiymiş.Her neyse kendimi tanıttığıma göre şuan ne yaptığımıza gelebilirim şuan ortak salonda oturmuş yeni gelen profesörün dedikodusunu yapıyoruz.
"Fred saçmalama umbridge'in odasına kurbağa koymayacaksınız"
"Aynen Fred koymayacağız (!)"
"Hadi ama Beth sen de o kadını tanıyınca hiç sevmeyeceksin"
"Farkında mısınız bilmiyorum ama O kadın dediğiniz kişi profesör ve bakanlığa bağlı bir profesör"
Vee bu tatlı pardon -George böyle dediğimde kızıyo- yakışıklı  ikizler ise benim en yakın arkadaşlarım Fred ve George.Babamın kurtadam olduğu ortaya çıktıktan sonra profesörlükten ayrılmak zorunda kaldı ve bakanlıkta fırsattan istifade yerine yeni bir profesör yolladı.Önyargılı olmak istemiyorum fakat yeni gelen profesör 'ün gerek giyim tarzı gerek de konuşma tarzı oldukça gıcık duruyor yani kim bu kadar çok pembe rengi sever ki kesinlikle yargılamıyorum sonuçta zevkler tartışılmaz fakat hala çözemesemde bu kadında normal olmayan bir şeyler var.Umarım beni en sevdiğim ders olan ksks den soğutmaz.Peki Fred ve George neden mi böyle bir plan kurdu.Hemen anlatıyorum.Fred ve George un bugün ilk dersi karanlık sanatlara karşı savunmaymış ve dedikleri üzerine profesör derste büyü kullanılmasına gerek olmadığını savunuyormuş.Yani eğer böyleyse gerçekten çok saçma ama dediğim gibi kesinlikle önyargılı olmayacağım.Benim bu dönemin ilk ksks dersim yarın yani kendi tecrübelerimle yaşayıp görmek istiyorum.
"Hey! Betty burda mısın?"
"Beth ne oldu daldın gittin."
Fred ve George'un seslenmesi ile kendime geldim.
"Çocuklar yok bir şey sadece dalmışım."
"Nereye daldın öyle bize de söyle bakalım"
"Asıl soru kime daldın olacaktı kardeşim"
"İnanmıyorum Elizabeth Heather Lupin ,gerçekten Cedric mi?"
"Nasıl yani Betty,Cedric Diggory e mi aşıksın?"
"Çocuklar saçmalamayın sadece dalmışım hem neden bağrıyorsunuz duyacak ve yanlış anlayacak."
"Bence yanlış anlaşılacak bir şey yok biz gerçekleri söyledik"
"Fred yeter ama artık saçmalama"
"Aynen Fred yeter belli ki hanımefendi aşkını içinde tutmak istiyor"
"George sen de mi?"
İkisi de bana bakıp gülmeye başladılar.Ben ise daha fazla dayanamadım ve kitaplarımı toplayıp kalktım.
İkizler aynı anda arkamdan
"Hey Beth nereye gidiyorsun?"
"Hey Beth nereye gidiyorsun?"
Diye bağırdılar.
Ben ise cevap vermeden yürümeye devam ettim.Omuzuma birinin dokunması ile söylenerek arkama döndüm.
"Fred,George gerçekten yeter ama düşündüğünüz gibi bir şey yok."
Fakat bu kişi fred ve George değildi.
*Bölüm Sonu*

Herkese merhaba!
Bu benim ilk kitap yazma girişimim.Bu ilk bölUmarım bu kitabı beğenirsinizz.Bu arada ben bu kitabı yazarken Elizabeth karakterini Millie Boby Brown ın medyaya koyduğum fotoğraftaki hali gibi hayal ettim.Çünkü neden olmasın dhhsvsmgrneyehvehs.

Elizabeth LupinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin